Gjest Azarael Skrevet 17. juli 2024 #1 Skrevet 17. juli 2024 Jeg har ikke hatt en god / normal fortid, komplisert men det er nå i denne alderen jeg faktisk prøver å bedre mitt eget liv gjennom bedre valg som god døgnrytme, betale ned fullt på drittgjeld, være i aktivitet, sunnere kosthold og ta vare på kroppen min generelt. Har en del tanker da som sier at det er litt for sent nå men det er det vel ikke?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #2 Skrevet 17. juli 2024 Absolutt ikke for sent det? Du skal potensielt leve i rundt 70 år til - fint å ha det godt med seg selv i de 70 årene Anonymkode: d5158...35a 1
Ulla Ullsokk Skrevet 17. juli 2024 #3 Skrevet 17. juli 2024 Selvsagt er det ikke for sent! Det er det faktisk aldri! Men jo før du fikser ting, jo lenger får du nyte et bedre liv. Kjempebra at du gjør det!!
Rotemor Skrevet 17. juli 2024 #4 Skrevet 17. juli 2024 (endret) Jeg tror de fleste gjør dette flere gange i løpet av livet. Da mener jeg bevisstgjøring og foretar forbedringer i livet. Endret 17. juli 2024 av Rotemor 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #5 Skrevet 17. juli 2024 En dag skal du være 35 år, 40 år og 55 år. Tiden går uansett. Tenk så glad du kommer til å være for endringene du gjør idag når du blir eldre! Er det for sent å bli idrettsutøver? Ja, det skipet har nok seilt. Men er det for sent å betale ned gjeld, bytte jobb, utdanne seg, trene, bli god på en ny hobby eller pleie forhold? Absolutt ikke! Anonymkode: 45fa9...b13 2
Helene1982 Skrevet 17. juli 2024 #6 Skrevet 17. juli 2024 Azarael skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke hatt en god / normal fortid, komplisert men det er nå i denne alderen jeg faktisk prøver å bedre mitt eget liv gjennom bedre valg som god døgnrytme, betale ned fullt på drittgjeld, være i aktivitet, sunnere kosthold og ta vare på kroppen min generelt. Har en del tanker da som sier at det er litt for sent nå men det er det vel ikke? Det er aldri for sent. Det er ikke alt som kan fikses, men det meste kan bli bedre om man jobber med seg selv. Det er ikke alle mål man når, men de små delmålene og det man lærer underveis er viktig. Ikke glem å klappe deg selv på skulderen for det du får til like mye som du gir deg selv juling for feilene du har gjort tidligere. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #7 Skrevet 17. juli 2024 Absolutt ikke for sent! 33 år er jo for ungdom å regne… Anonymkode: fe2dd...3ce 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #8 Skrevet 17. juli 2024 Azarael skrev (18 minutter siden): Jeg har ikke hatt en god / normal fortid, komplisert men det er nå i denne alderen jeg faktisk prøver å bedre mitt eget liv gjennom bedre valg som god døgnrytme, betale ned fullt på drittgjeld, være i aktivitet, sunnere kosthold og ta vare på kroppen min generelt. Har en del tanker da som sier at det er litt for sent nå men det er det vel ikke? Nei det er det ikke. Dette fikser du❤️ Anonymkode: 90e5a...643 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #9 Skrevet 18. juli 2024 Absolutt ikke for sent, lykke til! Anonymkode: 1fcae...cce
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #10 Skrevet 18. juli 2024 Aldri for sent! Det vil jo selvsagt alltid være sunt og bra for helse og kropp og sjel å leve et sunnere liv med bedre søvn og rutiner enten man er 80 eller 20. Dette er sånne tanker som absolutt alle har, gjerne mange ganger i løpet av livet. Klassikeren er jo mann 40 (eller, 50 er vel det nye 40 nå) som begynner å sykle og blir treningsnarkoman. Når man bikker 30, tror jeg også det typisk er mange som tenker at nå kan jeg ikke drive og feste hver helg og bare spise junk foos, nå kjenner og ser jeg på kroppen at jeg ikke tåler det like godt og må ta vare på den. Anonymkode: c3261...7f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå