AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #1 Del Skrevet 17. juli 2024 Jeg har egentlig mange venner, men de deler ikke mine interesser. De liker turer til utlandet, ta seg noe å drikke, lage gode middager, osv. Jeg kunne tenkt meg lange turer i fjellet med telt, mat på bål eller primus, toppturer osv. Elsker naturen, det er virkelig ro selv om jeg er utslitt etter tunge sekker, sove i telt osv. Mine venner er ikke så glad i naturopplevelser sånn, skal man gå tur er det max 3 km før det må pauses og spises så drar vi hjem igjen. Jeg var jo der mine venner er en gang jeg også, men jeg har endret meg så mye. Jeg er fremdeles med vennene mine. Når jeg ser venner som drar på slike turer som jeg drømmer om blir jeg litt misunnelig. Deler du interesse med dine venner? Anonymkode: 3f535...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #2 Del Skrevet 17. juli 2024 Sjekk ut Den norske turforening (DNT)? De har flere turer og aktiviteter man kan delta på. Kanskje finner du noen nye venner du kan dele interessen med. Anonymkode: 2af05...220 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #3 Del Skrevet 18. juli 2024 Det kryr da av damer med den interessen. Menn og. Anonymkode: 8c102...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #4 Del Skrevet 18. juli 2024 Har du plass til flere venner i livet ditt? Livet er for kort til å ikke la det handle om det som er viktig for deg. Finn turveier på feks DNT fellesturer, og behold restaurantbesøk etc med de gamle vennene dine. Beste fra to verdener! Anonymkode: 3842d...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #5 Del Skrevet 18. juli 2024 Bor du på Østlandet ville jeg sjekket ut turmedmari. Hun arrangerer jenteturer fra tid til annen, med overnatting og primus Anonymkode: 16cfd...b30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #6 Del Skrevet 18. juli 2024 ja, ellers hadde vi ikke vært nære venner. Hva skal man liksom finne på sammen om man ikke har felles interesser? Anonymkode: ade8d...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå