Gå til innhold

Billig og bra indisk eller kebabsted/takeaway ved Grønland oslo

Vålull

Anbefalte innlegg

Tips? Er på ferie her i Oslo å lurer på om det er noen ok gode indiske restauranter hvor retten ikke koster så mye, samme gjelder kebab. Gjerne at det kan være på wolt appen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 hours ago, Ncih said:

Tips? Er på ferie her i Oslo å lurer på om det er noen ok gode indiske restauranter hvor retten ikke koster så mye, samme gjelder kebab. Gjerne at det kan være på wolt appen :)

Punjab Tandoori pleier vi å bestille fra på jobb. Gammel, veletablert restaurant man også bare kan stikke innom og slå seg ned på, veldig sentralt på Grønland :) Definisjonen av billig og bra vil jeg si, kanskje en av byens billigste, men likevel store og gode porsjoner med mat. 

Av kebab synes jeg Beirut er best, det er typisk "høl i veggen"-kebab. Rimelig og kjempegodt, jeg tar gjerne omveier for å kjøpe kebab derfra hvis det er akkurat det jeg er fysen på. Hvis du vil sette deg ned, anbefaler jeg dog Istanbul da den også er veldig god og lokalene er litt mer romslige. 

Hvis du vil ha indisk lunsj, ville jeg tatt t-banen til Stortinget og gått ut utgangen mot Karl Johan/Egertorget (altså ikke utgangen mot Grensen, det er godt skiltet). Da står du fem meter unna Jaipur som har billig indisk lunsjbuffet som er av typen "ikke Michelin, men alt smaker digg, du kan spise til du sprekker og lokalet er stappfullt av lokale indere og pakistanere". Har en indisk kompis som får skikkelig nostalgi av å spise der. Digg mango lassi har de også! 

Anonymkode: edf7b...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Endte selvføeølig opp med å bestille indiske ved sjappa ved siden av, ikke godt. Fikk feil og bare kylling bein😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...