Gå til innhold

kan navn hjelpe økonomisk hvis man går gjennom samlivsbrudd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går man frem hvis man plutselig ikke har noe sted å bo og uten jobb for øyeblikket, har ikke råd til depositum og tenker å flytte ut? Har hørt nav kan hjelpe, men vet ikke om noen har vært gjennom en lignende situasjon og vet hva man kan gjøre? Går gjennom en veldig tøff tid nå og håper noen kan svare på det jeg spør om.

Anonymkode: 0d64e...f78

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De kan hjelpe med depositum og husleie( innenfor deres tak) har inntrykk av at man må finne bolig selv, for det er få kommunale boliger tilgjengelig. Du må ta kontakt med de å få en time til veiledning.

Anonymkode: 971ce...50c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ekstra utgifter pga skilsmisse. Hadde ett barn. Fikk leilighet raskt, men måtte betale på det gamle huset en mnd også. Da gikk de gjennom økonomien min, og jeg fikk utbetalt et engangsbeløp. Mange år siden, men mener at jeg fikk 8 - 10.000.  jeg trengte ikke hjelp med å finne bolig, så vet ikke om man får det. Men hvis økonomien din er under det man skal ha for å leve, så får du nok støtte. Jeg var i full jobb, men klarte ikke ekstrautgiftene akkurat den mnd.

Anonymkode: bda9e...77c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...