Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kryptoinvistering er harry ifølge Jenny Huse. Men har hun sett seg selv i speilet? Falske lepper og harry sminke! HARRY!

https://www.vg.no/dinepenger/sparing-og-investering/i/rPE9wK/jenny-huse-investert-over-en-halv-million-i-aar

Endret av VetAlt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1783525-krypto-er-harry-jenny-huse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
VetAlt skrev (2 timer siden):

Hun tror også at hun ser spøkelser og kan snakke med kattene sin 😂🤦‍♂️

Hva er det du egentlig vil diskutere? Hennes mening om kryptovaluta, hennes utseende eller hva hun tror om spøkelser?

Anonymkode: 23c4b...02f

• Liker 1
AnonymBruker

Jeg er helt enig med henne, synes det er helt harry at jeg må betale et seks-sifret beløp hvert år i skatt fordi jeg kjøpte krypto, det er mye mindre harry og være blogg-hore. eller influenser heter det vel nå.

Anonymkode: f198d...404

6 hours ago, VetAlt said:

Kryptoinvistering er harry ifølge Jenny Huse. Men har hun sett seg selv i speilet? Falske lepper og harry sminke! HARRY!

https://www.vg.no/dinepenger/sparing-og-investering/i/rPE9wK/jenny-huse-investert-over-en-halv-million-i-aar

Hvorfor begynner du og dra inn utseendet hennes og hva hun personlig gjør på fritiden i en tråd som omhandler kryptoinvesteringer?

Så langt synes jeg innholdet i denne tråden er Harry.

• Liker 1
AnonymBruker

Nå  har ikke jeg investert i krypto og jeg anbefaler heller ikke folk å investere i det. MEN tror det er verdt å nevne at Jenny Huse tjener penger på å anbefale folk å investere i aksjer. Så når hun  kritiserer krypto og anbefaler aksjer så er det fordi det er det hun tjener penger på. 

Jeg anbefaler selv indeksfond og synes ikke det er noe galt i anbefalingene til Huse. Men jeg tror folk bør huske på at de som blir intervjuet i mediene om investeringstips nesten alltid tjener penger på salg og markedsføring av de samme investeringene de anbefaler.  Disse artiklene hvor man kun intervjuer selgere burde blitt merket på lik linje som reklame. 

Anonymkode: 742b0...08b

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nå  har ikke jeg investert i krypto og jeg anbefaler heller ikke folk å investere i det. MEN tror det er verdt å nevne at Jenny Huse tjener penger på å anbefale folk å investere i aksjer. Så når hun  kritiserer krypto og anbefaler aksjer så er det fordi det er det hun tjener penger på. 

Jeg anbefaler selv indeksfond og synes ikke det er noe galt i anbefalingene til Huse. Men jeg tror folk bør huske på at de som blir intervjuet i mediene om investeringstips nesten alltid tjener penger på salg og markedsføring av de samme investeringene de anbefaler.  Disse artiklene hvor man kun intervjuer selgere burde blitt merket på lik linje som reklame. 

Så Huse påvirker aksjekursen med anbefalingene sine, slik at aksjen stiger🤭?

Anonymkode: e0bc3...30c

Annonse
AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Så Huse påvirker aksjekursen med anbefalingene sine, slik at aksjen stiger🤭?

Anonymkode: e0bc3...30c

Nei. Men Jenny Huse er en influencer som jobber for en  plattform som selger aksjer så hun får betalt for å anbefale folk i å investere i aksjer.

Huse tjener pengene sine selv om aksjene hun skulle anbefale gikk konkurs.

• Liker 2
AnonymBruker
VetAlt skrev (7 timer siden):

du kan også kalle dama harry så mye du vil, men ingenting harry med henne som person hvis du følger med på henne ellers. Dame som studerer og jobber hardt og virker veldig oppegående og klok. 

Anonymkode: 069a7...2b7

• Liker 1
AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Men Jenny Huse er en influencer som jobber for en  plattform som selger aksjer så hun får betalt for å anbefale folk i å investere i aksjer.

Huse tjener pengene sine selv om aksjene hun skulle anbefale gikk konkurs.

Edit: Tror også folk bør ta påstandene hennes om hvor mye penger hun har tjent på aksjer med en klype salt.  Klart at når man lever av å anbefale aksjer så har man egeninteresse av å fremstille seg selv som en flinkere investor enn man er. 

Nå har også aksjemarkedet gått opp de siste 15 årene. Så selv en idiot ville jo klart å tjene greit på aksjer. Men det gjør jo også at det er lett for folk å overvurdere egne evner og tro at de er flinkere enn de er.  Over lange tidsperioder er det så godt som ingen som slår indeks-fondene og det er jo fordi de fleste som investerer kun har flaks om de slår indeksen og nærmest ingen har evig med flaks .

• Liker 1
AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker said:

du kan også kalle dama harry så mye du vil, men ingenting harry med henne som person hvis du følger med på henne ellers. Dame som studerer og jobber hardt og virker veldig oppegående og klok. 

Anonymkode: 069a7...2b7

Hun er influencer av yrke og har tatt alt for mange operasjoner og innrømt at hun tjente penger på sugardating(som er et pent ord for prostitusjon) og å selge trusene sine.  

Kan godt være hun jobbet hardt. Men det er skremmende at du mener hun er oppegående og klok. Hun er en som gjør alt for penger og oppmerksomhet og hun har latt seg ødelegge helt av det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...