AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #1 Skrevet 17. juli 2024 Etter skilsmisse for et par år siden, har jeg tenkt at det er på tide å kvitte meg med gifteringen og forlovelsesringen. Gifteringen er greit nok, de kjøpte vi sammen og har hver vår, men forlovelsesringen fikk jeg jo av han. Hva er rett å gjøre? Er det greit å bare selge den? Anonymkode: 72165...d48
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #2 Skrevet 17. juli 2024 Etter et giftemål så er den vel din, og du gjør hva du vil men. Ved brudd før giftemål så er det mer riktig å gi den tilbake. Anonymkode: d37cc...c66
Gjest ZarahSweet Skrevet 17. juli 2024 #3 Skrevet 17. juli 2024 Du fikk den. Med mindre han har nedskrevet at den skal gis tilbake ved brudd var det en gave til deg.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #5 Skrevet 17. juli 2024 Den er din, gjør hva du vil, gave er gave Anonymkode: 9f7ff...532
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #6 Skrevet 17. juli 2024 Hvor selger man den og hvordan vet man hvilken pris man skal ta? Spør for en venn Anonymkode: ea8b6...de4 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #7 Skrevet 17. juli 2024 Jeg leverte min inn til sånn gullvekt-greie. Fikk ikke mange hundrelappene, så burde gjerne bare hatt den i smykkeskrinet. Den er uansett din. Akkurat som klærne og skoene dine. Anonymkode: 0b588...b77
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #8 Skrevet 17. juli 2024 Jeg ville tatt den med til gullsmed og sjekket verdien, hvis det er interessant å få noe igjen for den. Her fikk vårt barn våre ringer, hun kan gjøre det hun vil med dem. Hun har valgt å beholde dem slik de er, men hun har jo mulighet til å støpe de om til noe annet. Anonymkode: 4c1cd...385
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #9 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Etter skilsmisse for et par år siden, har jeg tenkt at det er på tide å kvitte meg med gifteringen og forlovelsesringen. Gifteringen er greit nok, de kjøpte vi sammen og har hver vår, men forlovelsesringen fikk jeg jo av han. Hva er rett å gjøre? Er det greit å bare selge den? Anonymkode: 72165...d48 Har du barn? Da tar du vare på ringer og lar barnet få den når barnet er gammelt nok til å ta vare på den. Anonymkode: bba10...815
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #10 Skrevet 17. juli 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Har du barn? Da tar du vare på ringer og lar barnet få den når barnet er gammelt nok til å ta vare på den. Anonymkode: bba10...815 Ingen regel som sier det, men jeg ville nok gjort det om vi hadde felles barn. Det har vi ikke. Anonymkode: 72165...d48
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #11 Skrevet 17. juli 2024 32 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg leverte min inn til sånn gullvekt-greie. Fikk ikke mange hundrelappene, så burde gjerne bare hatt den i smykkeskrinet. Den er uansett din. Akkurat som klærne og skoene dine. Anonymkode: 0b588...b77 Der gjør den jo ekstremt lite nytte for seg. Jeg forventer ikke å få så mye igjen for ringene mine, men tenker at det har mer for seg å selge dem enn å bare ha dem liggende i smykkeskrinet. 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvor selger man den og hvordan vet man hvilken pris man skal ta? Spør for en venn Anonymkode: ea8b6...de4 Det er vel sånn sett neste steg å finne ut av. Muligens ta dem med til en gullsmed. Anonymkode: 72165...d48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå