Gå til innhold

Hva står/skal stå inne i ringene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det helst Din XXX og dato, eller har noen valgt å skrive noe annet?

(Vi har ikke kjøpt ringer enda, og har ikke tenkt på det).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har "Din elskede xxx" og når vi gifter oss (skal bruke forlovelsesringene som gifteringer) skal vi gravere inn bryllupsdatoen. Ser ikke noe poeng i å ha forlovelsesdatoen i, det er jo bryllupsdatoen som er den viktigste.

Skrevet

I våre står det "Det beste er godt nok 30.05.04"

Vi skal legge til eit hjerte og bryllupsdatoen før bryllupet.

:hjerte:

Gjest Gjest_bulle_*
Skrevet

I våre står det "Haha, der fanga jeg deg!". :)

Skrevet

I min skal det stå : "oksen din - dato"

I hans står det " kjæresten din - dato"

:ler:

Skrevet

Vi er litt nerdete av oss, så vi har en formel i ringene.

Skrevet

Vi har ikke no i våre gifteringer.

mest fordi min er formet litt rart + at den har 7 diamanter satt sånn i en "halvmåne" - det er liksom ikke plass til å skrive noe.

Litt synd, for vi hadde egentlig tenkt å skrive:

No Matter What - dato

Skrevet
Vi er litt nerdete av oss, så vi har en formel i ringene.

*nysgjerrig nerd* Hva da?

I våre står det Din Elise/xxx og forlovelsesdatoen. Hadde tenkt å ha bryllupsdatoen i tillegg, men det er det ikke plass til i min ring.

Skrevet
I våre står det Din Elise/xxx og forlovelsesdatoen. Hadde tenkt å ha bryllupsdatoen i tillegg, men det er det ikke plass til i min ring.

Er det mulig å få plass til mer hvis man graverer alt på en gang? (Så kanskje de setter ned skriftstørrelsen.)

Hadde det f.eks kanskje vært plass hvis du sa ifra at dere ønsket å gravere mer senere første gang dere graverte ringene?

Noen som har erfaringer med dette?

Skrevet

På bestillingen står det "NB!! Gjør plass til ekstra dato bak teksten!!" Men det er det ikke plass til. Det står jo litt annet inni ringen, noen tall og produsent og sånn, også er det en diamant som tar opp litt plass. Dessuten har han litt flere bokstaver i navnet enn det jeg har.

I forloveden min sin ring er det plass til en dato til.

Skrevet

Men da jeg frusta litt over det her på jobb sa alle at de kun hadde forlovelsesdatoen inni, for det var det som var vanlig før iallefall. Så jeg har slått meg til ro med at det bare får være sånn. Det kommer ikke til å være så mange som titter inni ringen min heller.

Skrevet
På bestillingen står det "NB!! Gjør plass til ekstra dato bak teksten!!" Men det er det ikke plass til. Det står jo litt annet inni ringen, noen tall og produsent og sånn, også er det en diamant som tar opp litt plass. Dessuten har han litt flere bokstaver i navnet enn det jeg har.

I forloveden min sin ring er det plass til en dato til.

Så dumt! Nå begynner nesten jeg å bekymre meg for min ring.... Håper det er plass til det jeg vil ha der. Heldigvis har han kortere navn enn meg.

Skrevet
Vi fikk beskjed om at det var LITE plass i ringen, så vi har bare "Elsker deg! Din xxx. 17.02.06"

Hadde egentlig tenkt på noe annet, men det får duge :ler:

Må si jeg syntes det hørtes ut som ganske mye...

Har egentlig bare tenkt på "Evig din xxx" med bryllupsdato etter.

Har vurdert å sette inn forlovelsesdato også, men det er jo ikke så viktig. (Har klart oss uten halve forlovelsestida, så da klarer vi oss nok uten.)

Gjest Markblomsten
Skrevet

Jeg har små fingre og har fint plass til Din Xxxxx 31.08.05 og fremdeles har plass til bryllupsdatoen

men vi fikk beskjed om å ikke bruke 2005 da, bare 05 for å være sikker ang datoen

Skrevet

Hos oss står det heller ikke 2006, men bare 06.

Nå er ringen min hos gullsmed for å gjøres mindre, så jeg tror iallefall det er sånn men får ikke sjekka. Etter den har blitt tatt inn 2 mm så er det iallefall ikke noe mer plass.

Det jeg ble forundret over var hvor mye plass det var for det andre, altså tallene som beskriver ringen og navnet på produsenten. Det kan jo kanskje variere veldig fra ring til ring hvor mye det er av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...