Gå til innhold

Tenke på strekkmerker og cellulitter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt singel etter et forhold, og skal date igjen. 

Man får ofte høre at man må finne noen på samme nivå. Jeg er normalvektig og aktiv. Men har noen strekkmerker som er lyse og cellulitter på lår. 

Vil dette påvirke hvem jeg kan date? Eller er det såpass normalt? Er i slutten av 30 årene. 

Anonymkode: f34e4...1b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slank, og har alltid vært, men har cellulitter og har strekkmerker på rumpa og brystene. Definitivt ikke et problem.

Anonymkode: 5aa92...a57

AnonymBruker
Skrevet

Menn i passe alder for deg som henger seg opp i mindre 'skavanker' som strekkmerker eller cellulitter er uansett menn du ikke vil ha. 

Anonymkode: 1b86d...56a

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slank, trener en del styrke og løper mye. Har definerte lårmuskler. Og cellulitter og strekkmerker. Har aldri tenkt over det.

Og for øvrig finnes jeg ikke interessert i å date en "mann" som er så overfladisk at han bryr seg om slikt. Da er vi ikke på samme nivå, mentalt...

Anonymkode: 1753a...865

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid som ung. Fikk strekkmerker. Har hatt tre kjærester etter barnefar et kort og to seriøse forhold. Det siste er jeg i enda. Ingen har noen gang sagt noe om strekkmerkene mime. Spurte mannen min her omdagen om han noen ganger tenker over det. "Nei, de er en del av deg". Tror man selv tenker mer over sånt enn andre gjør.

Anonymkode: 2146d...7ac

AnonymBruker
Skrevet

Fikk strekkmerker på barneskolen da jeg strakk meg sånn. Aldri hatt problemer med å finne meg kjærester siden ungdomsskolen.

Nå er jeg over 40, alenemor og ufør. Var singel i 8 mnd etter seperasjon🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 241b9...3cd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er kun oss kvinner som tenker noe særlig på det, egentlig. 

Jeg har strekkmerker, cellulitter og store arr etter operasjoner hvor jeg har fjernet overflødig hud etter vektnedgang. Kroppen min er ikke flawless for å si det sånn, selv om jeg er slank hahah. Meeen har aldri opplevd at noen har tenkt noe negativt over det, og kan ikke akkurat si at det virker som det har påvirket dem in the bedroom heller 👀

Bare vær stolt og komfortabel over hvordan du ser ut  

Anonymkode: 69b3b...853

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...