AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #1 Skrevet 17. juli 2024 Jeg har grunn til å tro at eksdama er skilt. Ikke ligget med henne siden 2003, men har så lyst. Er det noen som har pult noen igjen etter så mange år? Anonymkode: f7a6f...1e3 1
blaffen Skrevet 17. juli 2024 #2 Skrevet 17. juli 2024 Har minst en eks jeg for så vidt kunne tenkt meg å pult igjen, om vi skulle slumpe til å være single samtidig. Nå har det seg sånn at jeg *ikke* er singel og ser heller ikke ut til å være i umiddelbart fare for å bli det så nei.. Positivt: Du vet hva du fikk sist gang, da vet du sånn noenlunde hva du vil få nå. Åpenbart var det bra siden du har lyst på mer. Negativt: Det er gjerne en grunn til at hun er en eks. Om den grunnen fortsatt er gyldig burde du kanskje holde deg unna? (spesielt viktig siden sex kan føre til følelser og om grunnen til bruddet forstatt er der virker sannsynligheten for å gi deg selv følelsesmessige problemer ganske stor)
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #3 Skrevet 17. juli 2024 blaffen skrev (41 minutter siden): Har minst en eks jeg for så vidt kunne tenkt meg å pult igjen, om vi skulle slumpe til å være single samtidig. Nå har det seg sånn at jeg *ikke* er singel og ser heller ikke ut til å være i umiddelbart fare for å bli det så nei.. Positivt: Du vet hva du fikk sist gang, da vet du sånn noenlunde hva du vil få nå. Åpenbart var det bra siden du har lyst på mer. Negativt: Det er gjerne en grunn til at hun er en eks. Om den grunnen fortsatt er gyldig burde du kanskje holde deg unna? (spesielt viktig siden sex kan føre til følelser og om grunnen til bruddet forstatt er der virker sannsynligheten for å gi deg selv følelsesmessige problemer ganske stor) Vi lå sammen i halvannet år etter det ble slutt. Vokste fra hverandre. Vi var unge og hadde ikke så mye til felles. Hovedproblemet er vel at jeg ikke tror hun vil knulle etter så mange år. Hun synes sikkert det er rart. Ikke sett henne siden 2009. Anonymkode: f7a6f...1e3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #5 Skrevet 17. juli 2024 Nei, de er ekser av en grunn. Han ene er singel og jeg vet jeg kunne fått sex med han om jeg ville, men nei. Sexen var bra da, det betyr ikke at den er bra nå. Anonymkode: 4d99c...ac9
tvertimot Skrevet 17. juli 2024 #6 Skrevet 17. juli 2024 Vi lever i en verden full av muligheter, hvorfor noen da tenker i retning av sex med noen som er deres eks, det fatter ikke jeg. Tenker at ekser de er nettopp det av en grunn, nemlig at det ikke var noe mer å få ut av et forhold. Hvorfor i all verden ta opp igjen noe som helst av det, da gjør man alt mer komplisert enn det burde være. Se heller fremover, ikke bakover!
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #7 Skrevet 17. juli 2024 7 minutter siden, tvertimot said: Vi lever i en verden full av muligheter, hvorfor noen da tenker i retning av sex med noen som er deres eks, det fatter ikke jeg. Tenker at ekser de er nettopp det av en grunn, nemlig at det ikke var noe mer å få ut av et forhold. Hvorfor i all verden ta opp igjen noe som helst av det, da gjør man alt mer komplisert enn det burde være. Se heller fremover, ikke bakover! Ikke alle har så mange muligheter. Siden jeg og eksen skilte lag for fem år siden er det kun henne jeg har hatt mulighet til å ligge med. Jeg har valgt å avstå, men det er jo faktisk den eneste muligheten som har bydd seg. Det har tidvis vært fristende, men fornuften har så vidt seiret. Anonymkode: c09d0...924
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #8 Skrevet 17. juli 2024 tvertimot skrev (1 time siden): Vi lever i en verden full av muligheter, hvorfor noen da tenker i retning av sex med noen som er deres eks, det fatter ikke jeg. Tenker at ekser de er nettopp det av en grunn, nemlig at det ikke var noe mer å få ut av et forhold. Hvorfor i all verden ta opp igjen noe som helst av det, da gjør man alt mer komplisert enn det burde være. Se heller fremover, ikke bakover! hun var så digg i sengen Anonymkode: f7a6f...1e3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #9 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke alle har så mange muligheter. Siden jeg og eksen skilte lag for fem år siden er det kun henne jeg har hatt mulighet til å ligge med. Jeg har valgt å avstå, men det er jo faktisk den eneste muligheten som har bydd seg. Det har tidvis vært fristende, men fornuften har så vidt seiret. Anonymkode: c09d0...924 så hun vil ligge med deg? Anonymkode: f7a6f...1e3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #10 Skrevet 17. juli 2024 17 minutter siden, AnonymBruker said: så hun vil ligge med deg? Anonymkode: f7a6f...1e3 Absolutt. Så er det jo slik at det var gode grunner til at jeg gjorde det slutt, men jeg skjønner godt at det for mange kan friste å ligge med eksen. Anonymkode: c09d0...924
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #11 Skrevet 17. juli 2024 For min del er det helt utenkelig. Anonymkode: 4de6b...835
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #12 Skrevet 18. juli 2024 nå har jeg funnet ut at hun er skilt. Anonymkode: f7a6f...1e3
Ingv38 Skrevet 19. juli 2024 #13 Skrevet 19. juli 2024 Jeg har stadig hatt en tilbakevendende greie med en eks, og det er kun det seksuelle som trekker meg, og det landet i masse styr, brudd med ny type flere ganger osv men omsider fant jeg nåværende samboer som både aksepterer og tenner på den siden av meg og jeg har det fint og nær sagt perfekt i hverdagen og jeg kan møte å leke med eksen innimellom😊
Sander33 Skrevet 19. juli 2024 #14 Skrevet 19. juli 2024 Kjør på. Xer er no-go, men er svak for Xer som er gode i senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå