Gå til innhold

Loop earplugs erfaringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har over lang tid sett mye reklame for Loop earplugs, og tenkt at det kanskje kunne være noe for meg. Har sett på engage-varianten, og lurer på om noen har testet? Fungerer de som forventet?

Ser også at de sendes fra Belgia, og så vidt jeg forstår, vil det medføre toll. Noen som har greie på hvor mye det vil være? Er de å få tak i andre steder enn egen nettside? Eller eventuelt, finnes det gode alternativer?

Anonymkode: bd26b...08a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nylig bestilt Quiet 2 og Engage 2.

Står 0,- på både frakt og skatt/taxes. 

Har store forventninger til disse etter all reklamen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd, det eneste er at man hører lydene inni kroppen mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ikke betale toll. De er myke og gode syns jeg. Virker til en viss grad. Jeg kjøpte de fordi samboer snorker men han snorker for høyt til at de funker optimalt 🤣

Anonymkode: 3a6ea...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på disse og AirPods Pro?

Anonymkode: af79e...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er forskjellen på disse og AirPods Pro?

Anonymkode: af79e...2c0

Airpods er harde, disse er myke. Så mer behagelig å ha i øret når man skal sove

Anonymkode: 3a6ea...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Airpods er harde, disse er myke. Så mer behagelig å ha i øret når man skal sove

Anonymkode: 3a6ea...2f1

Den største forskjellen er vel at man ikke kan høre på musikk med Loop, da de kun er for støydemping.

Anonymkode: 45a1b...e06

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg måtte ikke betale toll. De er myke og gode syns jeg. Virker til en viss grad. Jeg kjøpte de fordi samboer snorker men han snorker for høyt til at de funker optimalt 🤣

Anonymkode: 3a6ea...2f1

Er de bestilt i nyere tid? Du har kanskje quiet, siden de er mot snorking? Hvordan føles de i øret?

Anonymkode: bd26b...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter nærmere undersøkelse er bedriften VOEC-registrert, og dermed betaler man mva ved bestilling, altså ingen toll. Sånn i tilfelle andre også lurte på dette.

Anonymkode: bd26b...08a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg e rveldig fornøyd! Samboern kjøpte de til meg som overraskelse fordi han snorker og det holdt meg svæært frustrerende våken. Nå får jeg iallfall sova bedre - har Quiet, og de stenger ut det meste av snorken til at jeg får sovet.

Anonymkode: 5c154...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke fornøyd med mine. Var vonde å ha i, og satt ikke godt. Overpriset er de også.
Airpods derimot…

Anonymkode: 10aa4...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min er veldig fornøyd. Hun er veldig sensitiv for lyd. Hun har kids versjonen engage. Tenkte jeg skulle prøve de ut på reise neste gang.

Anonymkode: f5265...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært veldig fornøyd med mine, men ved langtidsbruk av feks queit kan være at man får irritasjon i øregangen pga fukt (som med alle andre ørepropper i grunn!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Quiet 2 og synes de fungerer godt. Bruker dem om natta når det blåser ute eller hvis det er i overkant mye gatestøy nå om sommeren. De er ikke fullt så effektive som "Sov-i-ro" men demper lydene godt så lenge det ikke er full storm så jeg sover godt med dem i.. I begynnelsen ble jeg litt øm i ørene etter en natt (jeg sover gjerne på siden) men jeg tror jeg er blitt flinkere til å sette dem i for de siste gangene jeg har brukt dem har de vært helt OK. Jeg kjenner jo de er der, men det gjør jeg med vanlige skumøreplugger eller Sov-i-ro også. 

Har nettopp utvidet med et par "Engage 2" som  jeg håper skal fungere godt for å dempe bakgrunnsstøy f.eks på treningssenteret. 

Bestilling er helt uproblematisk. Tar ca. 2 uker å få dem i postkassa her jeg bor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 18.7.2024 den 13.06):

Etter nærmere undersøkelse er bedriften VOEC-registrert, og dermed betaler man mva ved bestilling, altså ingen toll. Sånn i tilfelle andre også lurte på dette.

Anonymkode: bd26b...08a

På hjemmesiden deres står det motsatte:

"

We don't collect duties or taxes for shipments outside of the EU. If your order is above the minimum duty or tax threshold for your country, you'll be responsible for paying any import fees."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...