AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #1 Del Skrevet 17. juli 2024 Har over lang tid sett mye reklame for Loop earplugs, og tenkt at det kanskje kunne være noe for meg. Har sett på engage-varianten, og lurer på om noen har testet? Fungerer de som forventet? Ser også at de sendes fra Belgia, og så vidt jeg forstår, vil det medføre toll. Noen som har greie på hvor mye det vil være? Er de å få tak i andre steder enn egen nettside? Eller eventuelt, finnes det gode alternativer? Anonymkode: bd26b...08a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 17. juli 2024 #2 Del Skrevet 17. juli 2024 Har nylig bestilt Quiet 2 og Engage 2. Står 0,- på både frakt og skatt/taxes. Har store forventninger til disse etter all reklamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 17. juli 2024 #3 Del Skrevet 17. juli 2024 Veldig fornøyd, det eneste er at man hører lydene inni kroppen mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #4 Del Skrevet 17. juli 2024 Jeg måtte ikke betale toll. De er myke og gode syns jeg. Virker til en viss grad. Jeg kjøpte de fordi samboer snorker men han snorker for høyt til at de funker optimalt 🤣 Anonymkode: 3a6ea...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #5 Del Skrevet 17. juli 2024 Hva er forskjellen på disse og AirPods Pro? Anonymkode: af79e...2c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #6 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er forskjellen på disse og AirPods Pro? Anonymkode: af79e...2c0 Airpods er harde, disse er myke. Så mer behagelig å ha i øret når man skal sove Anonymkode: 3a6ea...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #7 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Airpods er harde, disse er myke. Så mer behagelig å ha i øret når man skal sove Anonymkode: 3a6ea...2f1 Den største forskjellen er vel at man ikke kan høre på musikk med Loop, da de kun er for støydemping. Anonymkode: 45a1b...e06 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #8 Del Skrevet 18. juli 2024 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg måtte ikke betale toll. De er myke og gode syns jeg. Virker til en viss grad. Jeg kjøpte de fordi samboer snorker men han snorker for høyt til at de funker optimalt 🤣 Anonymkode: 3a6ea...2f1 Er de bestilt i nyere tid? Du har kanskje quiet, siden de er mot snorking? Hvordan føles de i øret? Anonymkode: bd26b...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #9 Del Skrevet 18. juli 2024 Etter nærmere undersøkelse er bedriften VOEC-registrert, og dermed betaler man mva ved bestilling, altså ingen toll. Sånn i tilfelle andre også lurte på dette. Anonymkode: bd26b...08a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #10 Del Skrevet 18. juli 2024 Jeg e rveldig fornøyd! Samboern kjøpte de til meg som overraskelse fordi han snorker og det holdt meg svæært frustrerende våken. Nå får jeg iallfall sova bedre - har Quiet, og de stenger ut det meste av snorken til at jeg får sovet. Anonymkode: 5c154...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #11 Del Skrevet 18. juli 2024 Jeg var ikke fornøyd med mine. Var vonde å ha i, og satt ikke godt. Overpriset er de også. Airpods derimot… Anonymkode: 10aa4...cab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #12 Del Skrevet 19. juli 2024 Datteren min er veldig fornøyd. Hun er veldig sensitiv for lyd. Hun har kids versjonen engage. Tenkte jeg skulle prøve de ut på reise neste gang. Anonymkode: f5265...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 19. juli 2024 #13 Del Skrevet 19. juli 2024 Har vært veldig fornøyd med mine, men ved langtidsbruk av feks queit kan være at man får irritasjon i øregangen pga fukt (som med alle andre ørepropper i grunn!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. juli 2024 #14 Del Skrevet 21. juli 2024 Jeg har Quiet 2 og synes de fungerer godt. Bruker dem om natta når det blåser ute eller hvis det er i overkant mye gatestøy nå om sommeren. De er ikke fullt så effektive som "Sov-i-ro" men demper lydene godt så lenge det ikke er full storm så jeg sover godt med dem i.. I begynnelsen ble jeg litt øm i ørene etter en natt (jeg sover gjerne på siden) men jeg tror jeg er blitt flinkere til å sette dem i for de siste gangene jeg har brukt dem har de vært helt OK. Jeg kjenner jo de er der, men det gjør jeg med vanlige skumøreplugger eller Sov-i-ro også. Har nettopp utvidet med et par "Engage 2" som jeg håper skal fungere godt for å dempe bakgrunnsstøy f.eks på treningssenteret. Bestilling er helt uproblematisk. Tar ca. 2 uker å få dem i postkassa her jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lambis Skrevet 10. august 2024 #15 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (På 18.7.2024 den 13.06): Etter nærmere undersøkelse er bedriften VOEC-registrert, og dermed betaler man mva ved bestilling, altså ingen toll. Sånn i tilfelle andre også lurte på dette. Anonymkode: bd26b...08a På hjemmesiden deres står det motsatte: " We don't collect duties or taxes for shipments outside of the EU. If your order is above the minimum duty or tax threshold for your country, you'll be responsible for paying any import fees." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #16 Del Skrevet 14. desember 2024 Er det noen som har bestilt fra Loop i det siste? Jeg har lyst til å kjøpe Switch, men det blir fort dyrt hvis man må legge på toll og moms. Ser de står på listen over VOEC-registrerte nettsider, men blir forvirret av de selv skriver at de ikke tar forhåndsbetalt for moms... Anonymkode: bef43...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #17 Del Skrevet 14. desember 2024 Har kjøpt 3 forskjellige fra Loop, kun Quiet fungerer som støydemping. Anonymkode: bae59...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #18 Del Skrevet 14. desember 2024 En kollega elsker dem. Barnet mitt, som er autist og sensitiv for både lyd og berøring, sier de gir god støydemping, men er ubehagelige i øret. Hun foretrekker noen plastelinaaktige, veldig formbare øreplugger vi kjøpte for en tier på Temu. Anonymkode: e1dce...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #19 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har kjøpt 3 forskjellige fra Loop, kun Quiet fungerer som støydemping. Anonymkode: bae59...68f Og hvis man har smale øreganger så kan selv den minste størrelsen bli for stor. Jeg bruker str XS i Loop, og hvis jeg bruker de 2 eller flere netter på rad så gjør det vondt Anonymkode: bae59...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 15. desember 2024 #20 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg har små øreganger, og loops har ikke fungert for meg. Noen rosa med tråd i mellom fra Normal(?) har vært redningen (og jeg har prøvd maaange!). Skjønner ikke hvordan jeg sov om natten uten før… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå