AnonymBruker Skrevet 17. juli #1 Del Skrevet 17. juli Og etterpå det igjen...? Planen er at jeg kan jogge en mils turer hver 4.dag. Jogger i motbakker hver 2.dag. Og planen i forhold til det er hver 4.dag. Anonymkode: fec89...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Del Skrevet 18. juli Det kommer helt ann på hva du er vandt med av belastning fra før og hvor mye du tar i når du løper. skjønner ikke helt hvor ofte du er ute og trener når du skriver at du jogger i bakke hver 2 dag også vil du jogge ei mil hver 4 dag? men siden du får gangsperre av en 10 km tur vil jeg tro du er relativt fersk som løper? Om så er ville jeg hatt i hvertfall en løpefri dag mellom hver dag du løper enten det er motbakke eller flatt så krippen får sjans til å hente seg inn igjen. Om du ikke har bestemte dager kan det feks se slik ut: man: bakke tirs: fri ons: 10 km tor: fri fre: bakke lør: fri søn: bakke man: fri tirs: 10 km ons: bakke tors: fri fre: 10 km lør: fri søn: bakke osv. Anonymkode: 0d97c...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #3 Del Skrevet 18. juli Kanskje begynne med kortere joggeturer til kroppen din er vant til det, og heller øke forsiktig? Anonymkode: 89d76...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #4 Del Skrevet 18. juli Kommer an på hvor lenge du har holdt på, og hvor herdet kroppen din er. Har løpt i 12 år, og i perioder 60-70 km i uken uten å få tegn til gangsperr, og ved oppstart igjen etter perioder med lite løping så har jeg fått gangsperr etter en liten tur på 5 km. Så lenge du har trent deg opp gradvis så er det volumet ditt veldig overkommelig. Men når du faktisk har gangsperr nå så bør du kanskje begrense deg litt til du ikke lenger får det. Anonymkode: 3ad27...087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 22. juli #5 Del Skrevet 22. juli Der handler ikke så mye om hvor langt du jogger som hvor lenge. Profesjonelle har gjerne en til to økter i uka som varer 1,5-2t. De færreste løper mer enn 50 min i en økt dersom de har høy intensitet på økta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå