Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 Hei! Jeg finner aldri enas som passer meg... Har ganske bein, og de fleste stopper på låra... Og passer de der, er de jo himla store i livet. Og ofte blir de for lange i beina. Må ha ialleflal 33 i livet og 30-32 i benlengde. Min erfaring er at de fleste bukser med vidde str 32 +, stort sett er med lang beinlengde. I og med at botcut passer min fasong best, ser det så rart ut også med for lange bein, knærne blir liksom helt feil... Har hatt en bukse fra lee som jeg likte, bare det at den var litt lav i livet. B-yong ogås, men husker ikke modellen.. Noen som kan klare å tenke seg til hvilke modeller fra levis og diesel jeg bør prøve? (har vært på Carlings og JC for å få hjelp, men er jå så lite str å velge mellom...)
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2006 #2 Skrevet 16. februar 2006 Diesel har knapt noen modeller (ingen?) med bootcut; der er det enten kjempevidt, eller helt smalt hele veien. Levi's har jeg ikke peiling på, men 529 er jo bootcut, og ganske populær. Finnes også i 30" lengde.
Dru Skrevet 16. februar 2006 #3 Skrevet 16. februar 2006 Eneste buksa jeg har funnet som er 33 i livet med 30, 31 og 32 i lengde og som ikke gir rørleggersprekk er Lee Desoto.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #4 Skrevet 16. februar 2006 Eneste buksa jeg har funnet som er 33 i livet med 30, 31 og 32 i lengde og som ikke gir rørleggersprekk er Lee Desoto. ← ja den har jeg hatt fornøyd med den som sagt, men skulle gjerne hatt en litt høyere i livet.. ikke sånn "kjerringhøy" men bare bittelitt høyere... Jeg har nemlig så høye hoftekammer, og navlen er jo en mil lengre oppe en bukselinningen... synes det er pent at buksa sitter på hoftekammen, men ikke lengre ned enn det...
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #5 Skrevet 16. februar 2006 stemmer det at lee har kommet med en ny modell, som er romsligere?
ashera Skrevet 16. februar 2006 #6 Skrevet 16. februar 2006 (endret) LEVIS 515 (står under "jeans") eller 518 (står under juniors) vil passe deg. Lave, men ikke alt for lave i livet, og bootcut. Bestiller du her, kan du velge lengde, og få korte bukser i relativt store størrelser. Ikke er det dyrt heller. 518 har de forresten på nok200.com også. Det blir aller billigst, tror jeg. Endret 16. februar 2006 av hera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå