AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #1 Skrevet 17. juli 2024 Hei. Par, begge 32. Har 2 barn fra før, vi sammen venter barn. Nå er det sommerferie og vi har barna 4 uker, så mor 4 uker etter. Spørsmålet kommer her. Jeg går ofte ut med barna på turer, mor blir ikke med pga hun er sliten osv pga graviditet, helt greit det. Men når jeg kommer hjem har hun onanert og det er helt greit det også, måten jeg oppdager dette på er at dama er en squirter, skjer hver gang hun har orgasme. Ungene legger seg kl 1900, sover 1915-1930. Men vi har nå ikke hatt sex på 7 dager også helt greit, men jeg må vaske sengen 4-8 ganger i uken pga squrtingen hennes, ellers lukter det. Men hun tar ingen initiativ til sex, og føler ikke hun har noe interesse. Iløpet av en uke har hun onanert daglig flere ganger pr dag. Spørsmålet er bare, er det normalt i parforholdet ? Når vi har barnefri annen hver uke, så har vi sex 1 gang, andre ganger 0. Men da onandrer hun ikke, antar at det er fordi jeg er til stede. Men når barna kommer barneuken så, så er det påan igjen. Og jeg selv har ikke tid til og onanere da vi er under samme tak. Barneuken kunne jeg onanert på kveldstid når barna sover, men da er vi sammen hele kvelden. Når vi først har sex, bruker hun vibrator og synes det både er tennende og bra. Men hun får en orgasme, når jeg får orgasme så er det show is over selv om hun ikke har rukket mål. Har sagt til henne at en kjapp blowjob så er lillemann oppe igjen, eller annen stimulering. Men det virker ikke ut som hun er interissert da vi aldri har kjørt på lengre enn til jeg får orgasme. Sagt til henne at jeg ønsker ha dex til hun er tilfredstilt, da jeg vet at hun ofte alene får 5-10 orgasmer. Har hun mistet interessen for meg ? Selv synes jeg det er litt kjedelig ha sex med henne, for det virker det bare er så jeg skal ha orgasme så er vi ferdig. Hun git blowjob og onanering i forspill noen ganger uten at jeg spør, så kan ikke være at hun ikke liker det da hun har sagt at det er ok og gjøre. Normalt, ikke normalt, er forholdet på vei og dø ut for hennes del ? Selv merker jeg en følelse av lyst på noe nytt da jeg føler jwg har en samboer som ikke er interessiert i sex sammen, kun alene. Mvh Mann 32 Anonymkode: f00b4...8f8
Macro Skrevet 17. juli 2024 #2 Skrevet 17. juli 2024 Når jeg velger onani fremfor mannen så handler det mer om stressrelief enn sex og tenning. Jeg er ikke spesielt kåt når jeg setter igang, det er bare avslappende. Kanskje hun er slik også? Tror ikke jeg er alene om å gjøre dette. Hadde min onani gått ut over sexlivet vårt derimlt hadde jeg sett på det som et problem. Håndterer hun graviditeten greit? Er hun sliten, gruer seg eller noe? Det er jo en unntakstilstand der mye skjer i både kropp og hode. 3 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #3 Skrevet 17. juli 2024 Det er nok stress i uker med barn og graviditet som gjør at hun ønsker å ordne det alene. Graviditet kan også lett gjøre at sex ikke frister like mye, men man trenger likevel onanering for å roe ned hode og kropp. Ville ikke lagt så mye i det Anonymkode: 8a6cd...14d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #4 Skrevet 17. juli 2024 Hun er GRAVID. For himmelens skyld, ikke ta noen drastiske avgjørelser når det er unntakstilstand. Kanskje hun er sliten, kanskje hun har ubehag nedentil, det kan være alt mulig. Har du prøvd å snakke om det? Uten å kritisere og true med å finne noen andre. Anonymkode: d8c09...35c 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #5 Skrevet 17. juli 2024 Du må seriøst skaffe dama ett tisse laken.. så uhorvelig tungvindt å måtte bytte på sengene hele tiden! eller en womanizer hun kan ha på badet fex? Hun er nok ikke lei av deg, hun trenger bare en utløsning og fikser det selv, av uvisse grunner så foretrekker hun det over sex akkurat nå. Kan du ikke bare spørre henne hvorfor? Anonymkode: 878bb...40a 6 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #6 Skrevet 17. juli 2024 Gi dama en break, hun er gravid. Hvis dette fortsetter når hun IKKE er gravid hadde jeg reagert Anonymkode: 775e6...572
Bokormsen Skrevet 17. juli 2024 #7 Skrevet 17. juli 2024 Jeg hadde begynt med å si at laknene kan hun skifte selv om hun ikke en gang gidder å bruke håndkle eller ta det i dusjen. Deretter hadde jeg spurt rett ut hvorfor hun onanerer i stedet for sex, og om det er noe galt. Er jo helt fair det, om hun sier at hun ikke orker sex da hun føler seg tjukk eller hva det er. Men det er jo dumt å onanere om det går ut over sexlivet. Lar jo selv være for å være «klar» til kvelden når ungene sover.
Macro Skrevet 17. juli 2024 #8 Skrevet 17. juli 2024 Bokormsen skrev (11 minutter siden): Jeg hadde begynt med å si at laknene kan hun skifte selv om hun ikke en gang gidder å bruke håndkle eller ta det i dusjen. Deretter hadde jeg spurt rett ut hvorfor hun onanerer i stedet for sex, og om det er noe galt. Er jo helt fair det, om hun sier at hun ikke orker sex da hun føler seg tjukk eller hva det er. Men det er jo dumt å onanere om det går ut over sexlivet. Lar jo selv være for å være «klar» til kvelden når ungene sover. Jeg er enig i at hun bør ta ansvar for å rydde og vaske griset sitt selv. Hun er ikke et barn. Om hun ikke klarer eller gidder såpass så blir det i overkant spennende å se hvordan hun kommer til å klare seg som mor. Jeg hadde ikke orket å bodd med ei så grisete dame. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #10 Skrevet 17. juli 2024 Det går fint an å ha lyst til å onanere, uten å ha lyst på sex med en annen. Når jeg onanerer, så har jeg ikke lyst på sex med dama. Onanien får en annen funksjon. Anonymkode: 4d4a1...8b3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #11 Skrevet 17. juli 2024 Klarer hun ikke å få orgasme sammen med deg? Hvis hun klarer det, hvorfor venter du ikke på henne? Anonymkode: c15bc...2d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå