AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #1 Skrevet 17. juli 2024 Hvilken side for særiøs dating er den beste eller den med mest suksess for å finne noen til et langvarig forhold? Jeg har prøvd et par stk men det er jo bare håpløst. Jeg føler det bare blir tomprat som faller vekk i ingenting. Enten så er det samme frasene opp igjen eller så er de som kun vil møtes lørdag kveld for et ligg. Hvor finner jeg den framtidige kjæresten min da? Har snart gitt opp Anonymkode: 694b7...0e4
remix2020 Skrevet 17. juli 2024 #2 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken side for særiøs dating er den beste eller den med mest suksess for å finne noen til et langvarig forhold? Jeg har prøvd et par stk men det er jo bare håpløst. Jeg føler det bare blir tomprat som faller vekk i ingenting. Enten så er det samme frasene opp igjen eller så er de som kun vil møtes lørdag kveld for et ligg. Hvor finner jeg den framtidige kjæresten min da? Har snart gitt opp Anonymkode: 694b7...0e4 Har vel testet de fleste av dem og syns ikke noen egentlig er verdt penga. Nå er jeg mann på 50+ og det er mulig det er vanskeligere for meg, men jeg har vel bestemt meg for heller å være med på arrangementer for single og forsøke å finne min neste kjæreste på den måten 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #3 Skrevet 18. juli 2024 Best erfaring med facebook dating Anonymkode: a3e35...4ca
Mardina Skrevet 19. juli 2024 #4 Skrevet 19. juli 2024 Bruker kun Facebook dating 😊 Truffet et par hyggelige folk der 😊 Tinder hører jeg så mye rart om, så jeg kommer nok ikke til å lage en profil der 😄
remix2020 Skrevet 19. juli 2024 #5 Skrevet 19. juli 2024 Mardina skrev (33 minutter siden): Bruker kun Facebook dating 😊 Truffet et par hyggelige folk der 😊 Tinder hører jeg så mye rart om, så jeg kommer nok ikke til å lage en profil der 😄 Jeg er også på Facebook dating. Matchet med flere, sendt melding, men hører ikke noe tilbake.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #6 Skrevet 19. juli 2024 Hvordan klarer dere egentlig å få installert og brukt Facebook Dating? Jeg klarer det ikke Anonymkode: 8a876...b27
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #7 Skrevet 19. juli 2024 For meg funker ingenting. Chat.no er det mye sjekking da men fleste har ikke bilder i profil men folk prater nå i hvertfall der. Overvekt av menn så bare du har ett dame nick får du oppmerksomhet av ymse slag. Men mange er hyggelig og over tid blir en litt kompiser da fleste bor langt unna. 2 venninner har jeg fått der og. Anonymkode: 998da...a1a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #8 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan klarer dere egentlig å få installert og brukt Facebook Dating? Jeg klarer det ikke Anonymkode: 8a876...b27 Det ligger inne på facebook. Trenger ikke å installeres. På meg ligger det under et hjerte. Du kan også finne det under oversikten, der heter det dating Anonymkode: a3e35...4ca
Mardina Skrevet 19. juli 2024 #9 Skrevet 19. juli 2024 remix2020 skrev (7 timer siden): Jeg er også på Facebook dating. Matchet med flere, sendt melding, men hører ikke noe tilbake. Så rart. Jeg har litt motsatt erfaring. Er par menn som tar kontakt, skriver et par meldinger og så blir det stille 🤔 Akkurat nå er det kun 2 stk som skriver jevnlig 😊
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #10 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan klarer dere egentlig å få installert og brukt Facebook Dating? Jeg klarer det ikke Anonymkode: 8a876...b27 det ligger kun i mobilappen da, ikke på selve nettsiden til fb. Anonymkode: 3db1e...3a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå