AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #1 Del Skrevet 17. juli 2024 Kan jeg spørre mannlig kollega om det? Eller vil han garantert tenke date? Anonymkode: 273c4...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #2 Del Skrevet 17. juli 2024 Kommer litt an på kontekst, men jeg ville på generelt grunnlag tenkt at du vil knulle. Anonymkode: 644d2...ff4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #3 Del Skrevet 17. juli 2024 Vil tenke date, også legger du litt ballen over på han på å tenke hva baktanken er Si mer konkret hva du har lyst til og spør om han vil bli med. Anonymkode: 61a2f...0be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juli 2024 #4 Del Skrevet 17. juli 2024 Med mindre dere har et godt etablert vennskap og allerede omgås sosialt, er det nærliggende å tenke date - men det kommer så an på kontekst. På jobb ville jeg vært ekstra bevisst klar og entydig kommunikasjon og unngått misforståelser. Jeg fikk en liknende "si fra hvis du har lyst til å finne på noe en dag"-kommentar fra en mannlig kollega, på et tidspunkt vi begge var single. Det kunne jeg forsåvidt hatt lyst til - som venner, han var en trivelig fyr - men jeg var så usikker på hva han la i det at det var tryggest å styre unna. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #5 Del Skrevet 18. juli 2024 Daria skrev (På 17.7.2024 den 13.10): Med mindre dere har et godt etablert vennskap og allerede omgås sosialt, er det nærliggende å tenke date - men det kommer så an på kontekst. På jobb ville jeg vært ekstra bevisst klar og entydig kommunikasjon og unngått misforståelser. Jeg fikk en liknende "si fra hvis du har lyst til å finne på noe en dag"-kommentar fra en mannlig kollega, på et tidspunkt vi begge var single. Det kunne jeg forsåvidt hatt lyst til - som venner, han var en trivelig fyr - men jeg var så usikker på hva han la i det at det var tryggest å styre unna. Takk for godt svar. Anonymkode: 273c4...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 18. juli 2024 #6 Del Skrevet 18. juli 2024 Jeg synes det er synd at to mennesker (uavhengig av kjønn og kjønnsforskjeller) ikke skal kunne det uten at det skal innebære mistanke om ønske om ligging… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #7 Del Skrevet 21. juli 2024 isw skrev (På 18.7.2024 den 20.51): Jeg synes det er synd at to mennesker (uavhengig av kjønn og kjønnsforskjeller) ikke skal kunne det uten at det skal innebære mistanke om ønske om ligging… Ja, forstår heller ikke hvorfor det er sånn.. Anonymkode: 273c4...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå