Gå til innhold

Hjelp! Daten sa kvinner og deres vagina er laget for å bli brukt og tilfredstille menn! WTF!?!

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet i 3 mnd. Det er først nå jeg har bestemt meg for å «grave» og virkelig bli kjent med han. Under samtale i dag snakker vi om menn og kvinner. Der sier han at kvinner og deres vagina er laget for å bli brukt av menn samt tilfredstille menn. Er det virkelig det menn tenker om oss eller har jeg møtt en dust??. Jeg ble litt paff faktisk. 

Jeg kom ut av 5 års forhold for 1 år siden og det er første gang jeg dater ordentlig. Er 27 år. 

Hva er dette datinglivet for noe tull?!?😭

Anonymkode: eba8b...4dd

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tok det deg 3 mnd å finne ut at han er helt korka? Ja han er korka, LØP

Anonymkode: 2ef99...c31

• Liker 28
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke slik vi menn som har blitt voksne og har en gjennomsnittlig IQ tenker, Kom deg langt bort, ikke vits å ta vare på søppel

Anonymkode: 195f2...99c

• Liker 10
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tok det deg 3 mnd å finne ut at han er helt korka? Ja han er korka, LØP

Anonymkode: 2ef99...c31

Jeg var i utlandet i en 1 av de 3 mnd og det var derfor kun telefonkontakt. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har datet i 3 mnd. Det er først nå jeg har bestemt meg for å «grave» og virkelig bli kjent med han. Under samtale i dag snakker vi om menn og kvinner. Der sier han at kvinner og deres vagina er laget for å bli brukt av menn samt tilfredstille menn. Er det virkelig det menn tenker om oss eller har jeg møtt en dust??. Jeg ble litt paff faktisk. 

Jeg kom ut av 5 års forhold for 1 år siden og det er første gang jeg dater ordentlig. Er 27 år. 

Kan det ha vært ironi/sarkasme her som du ikke plukker opp? 

Alle menn tenker selvsagt ikke sånn om damer.. 

Dere er enkelt og greit en dårlig match, ikke bruk opp tid på å analysere. 

Anonymkode: 96c76...9b8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Herregud! Bare kom deg langt bort fra han det. Si ham gjerne noen sannhetens ord først. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres ut som en mann med totalt skadeskutte holdninger til kvinner😠. Det finnes mange gode, snille menn der ute som har gode grunnverdier og vet hvordan kvinner skal behandles. Dropp denne og let videre🙏👍

• Liker 5
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe en oppegående mann vil finne på og si. Jeg ville nok avsluttet relasjonen. Da slik tankegang ikke samsvarer med meg og mine verdier.

Anonymkode: 4dc0f...5b1

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke slik vi menn som har blitt voksne og har en gjennomsnittlig IQ tenker, Kom deg langt bort, ikke vits å ta vare på søppel

Anonymkode: 195f2...99c

Han har 0 utdanning. Kan det ha noe å si? Jeg har aldri brydd meg om utdanning så lenge folk har faste jobber, men jeg tror at jeg endrer meningen nå. Jeg har selv en masterutdanning og merker at vi ikke er på samme nivå kunnskapsmessig. 

Skal overhodet ikke ta vare på søppel, men det er litt synd for vi matcher på andre måter og han er så deilig. 

Dropper han asap!!  

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er jo ikke helt feil det da... men om vagina er det eneste han verdsetter ved kvinner er det et større problem. Vagina skal jo gi nytelse for menn slik at det blir utløsning og barn av det. Jeg bruker ikke min vagina til å vaske opp liksom.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han har 0 utdanning. Kan det ha noe å si? Jeg har aldri brydd meg om utdanning så lenge folk har faste jobber, men jeg tror at jeg endrer meningen nå. Jeg har selv en masterutdanning og merker at vi ikke er på samme nivå kunnskapsmessig. 

Skal overhodet ikke ta vare på søppel, men det er litt synd for vi matcher på andre måter og han er så deilig. 

Dropper han asap!!  

Det finnes gode menn med sunne verdier og kvinnesyn uavhengig av utdanningsnivå. Mange topp utdannede personer med råtne holdninger også. Ikke heng deg opp i det. Finn en mann du liker personligheten til og drit i hvor mye/lite utdanning han har!

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (2 minutter siden):

Det er jo ikke helt feil det da... men om vagina er det eneste han verdsetter ved kvinner er det et større problem. Vagina skal jo gi nytelse for menn slik at det blir utløsning og barn av det. Jeg bruker ikke min vagina til å vaske opp liksom.

😆😂

Anonymkode: 62fb0...b29

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Løp, løp, løp så fort du bare kan! Det er ille nok å mene dette men å faktisk si det til dama du dater i tillegg 🤯😬

Nei, han er ikke noe å samle på! Du er verdt så mye mer. Dump han og begrunn med nettopp dette

Anonymkode: 0ae92...ae3

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sikker på at han ikke bare har litt dårlig humor da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hva mener du?  Hvis dette ikke er tull, så har du møtt en litt spesiell type, og du har brukt to og en halv måned for mye på å finne ut at han er en løk. Det må du ta på din kappe. 

Anonymkode: 5629b...24a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Disco skrev (5 minutter siden):

Sikker på at han ikke bare har litt dårlig humor da? 

Tror egentlig ikke det. Det er også sånne små påstander som jeg har valgt å overhøre nettop fordi jeg vet at ingen er perfekt. Det er for eks at han 

- mener at kvinner over 30 er gamle

- mener at 18 åringer er de beste kvinnene

- Hadde han valgt kjønn på barn hadde han bare hatt gutter da det kun er gutter som tilføyer noe til jorda

Han har generelt rare/dårlige tanker om kvinner. Jeg orker ikke😭

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du?  Hvis dette ikke er tull, så har du møtt en litt spesiell type, og du har brukt to og en halv måned for mye på å finne ut at han er en løk. Det må du ta på din kappe. 

Anonymkode: 5629b...24a

Du har helt rett. Dette er faktisk ikke tull. Dessverre bodde jeg 1 av de 3 mnd i utlandet og vi hadde kun telefonkontakt uten mulighet for å bli ordentlig kjent med han. Jeg skylder litt på det også, men er helt enig i at jeg må ta på min kappe😔

TS

• Liker 2
  • Hjerte 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror egentlig ikke det. Det er også sånne små påstander som jeg har valgt å overhøre nettop fordi jeg vet at ingen er perfekt. Det er for eks at han 

- Hadde han valgt kjønn på barn hadde han bare hatt gutter da det kun er gutter som tilføyer noe til jorda

Jeg håper dette har kommet frem tidligere enn nå, og allerede da burde du kanskje markert personen som 'ikke godkjent for fremtidig dating'. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ehhhhhhhhhh

løp

Anonymkode: 4f05b...82d

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

🤣🤣 omg løp

Anonymkode: bda25...9df

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...