AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #21 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ønsker han selv å gå gjennom denne adhd-utredningen? Kan hende han har null motivasjon for det også. (Som i så fall kan være nok et adhd-symptom, ironisk nok). Han er jo et selvstendig, voksent menneske som ikne kan tvinges til noe. Så om han motsetter seg dette, blir spørsmålet hvor mye energi du skal legge i det, kontra å trekke deg ut. Anonymkode: 137c6...fdf Satte hardt mot hardt nå. Tror det sank inn. Jeg sa at jeg er klar til å gå, for jeg kan ikke ha det sånn her. Og da sa han at han jo vil være med meg. Så nå er legetime bestilt og han skal ta det opp med terapeuten også. Så unnskyldte han seg for at han er så vinglete, han vil ikke være sånn. Ts Anonymkode: 76017...851 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #22 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Redd deg selv mens du kan. Du kommer til å bli helt utslitt av å leve sammen med han der, han bare trykker deg ned og slik skal det ikke være. Psyken hans kommer alltid til å svinge, orker du dette resten av livet? Anonymkode: e73b5...962 Jeg skal kunne vite at jeg har prøvd alt før jeg går. Men dette er siste sjanse, hvis jeg ikke ser en endring i motivasjonen og viljen hans, gir jeg opp. Ts Anonymkode: 76017...851 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #23 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg skal kunne vite at jeg har prøvd alt før jeg går. Men dette er siste sjanse, hvis jeg ikke ser en endring i motivasjonen og viljen hans, gir jeg opp. Ts Anonymkode: 76017...851 Beklager, men den psyken hans kommer alltid til å svinge. Alt vil dreie seg om hvordan han har det og du vil ende opp med å gi og gi - og stadig gi nye sjanser…. Anonymkode: e73b5...962 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #24 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Beklager, men den psyken hans kommer alltid til å svinge. Alt vil dreie seg om hvordan han har det og du vil ende opp med å gi og gi - og stadig gi nye sjanser…. Anonymkode: e73b5...962 Ja, du skal ikke se bort ifra at du har rett. Ts Anonymkode: 76017...851
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #25 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Satte hardt mot hardt nå. Tror det sank inn. Jeg sa at jeg er klar til å gå, for jeg kan ikke ha det sånn her. Og da sa han at han jo vil være med meg. Så nå er legetime bestilt og han skal ta det opp med terapeuten også. Så unnskyldte han seg for at han er så vinglete, han vil ikke være sånn. Ts Anonymkode: 76017...851 Uff, fikk vondt av han med den siste setningen der.... men da er det håp for å komme et steg videre. Så flott!!! ❤️ Anonymkode: 137c6...fdf
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #26 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Uff, fikk vondt av han med den siste setningen der.... men da er det håp for å komme et steg videre. Så flott!!! ❤️ Anonymkode: 137c6...fdf Jeg også. Og jeg setter innmari stor pris på at han sa det. Han vet jo selv at dette er vanskelig. Og jeg forventer ikke at han skal bli frisk på sekundet, bare ønsker mer kommunikasjon. For når det låser seg, er han bare stille og kald, svarer surt og jeg aner ikke hva han vil eller trenger fra meg. Ts Anonymkode: 76017...851 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå