AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #1 Skrevet 17. juli 2024 Et av og på forhold over lengre tid.. vi er på ferie, jeg med min datter og hennes vennine( de er i tenårene) Typen min er av den sjalu karakter og forlanger å vite hvem jeg har på snapchat osv, helt ok for meg.. har ingenting å skjule. Men han beskylder meg for å ha kontakt med andre menn fordi jeg innimellom får meldinger fra folk… har aldri flørtet med noen. når vi satt på flyet kom det opp et dame navn, til en bekjent av han stå stod det « **** la deg tilbake som venn* jeg spurte ham hvorfor han legger til annen dame(r) på snap når han ikke nesten tåler at jeg ikke har et eneste mannfolk på min snap.. han gikk rett i opposisjon og nekter på at han har lagt henne til.. men jeg vet hvordan snap funker å med den beskjeden så har HAN lagt til henne først…. siste dagene på ferien vil han ikke være med oss jentene ute når vi skal finne på ting.. han er utrolig utolmodig fyr og sier at det er fordi han ikke orker å være med oss på butikker osv.. greit nok, sånn er det vel ofte med menn.. men i dag vil han ikke være med oss på stranda og gjøre noe ærend. Han vil heller ligge på rommet med mobilen og pcn sin… ofte mobil på lydløs. mulig jeg overtenker men tror han kanskje har kontakt med noen andre… han er så sur og bitter på meg for en eller annen grunn , virker nesten som han misliker både meg og dattera mi vi 3 andre skal hvertfall nyte ferien så får vi se hva som skjer når vi kommer hjem. vi er ikke gift, samboere eller har barn… han er mye eldre enn meg. Anonymkode: 6925a...de2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #2 Skrevet 17. juli 2024 "man kjenner andre som man kjenner seg selv" Hørt det uttrykket før? Ironisk så er det gjerne de som fremstår sjalu som gjerne er ille selv. Han virker ikke helt god ifølge teksten din.. umoden spesielt Anonymkode: fc2c2...5c2 11 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #3 Skrevet 17. juli 2024 Synes det er utrolig dumt han ikke kan oppføre seg på ferie. Fyren er 55 år….. Anonymkode: 6925a...de2 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #4 Skrevet 17. juli 2024 Hvorfor gidder du å ha en sjalu surpomp i lovet ditt? Anonymkode: 523df...e47 14
Kålrota Skrevet 17. juli 2024 #5 Skrevet 17. juli 2024 Hvorfor er du sammen med en fyr dom kontrollerer hvem du har kontakt med, misliker datteren din og ikke vil være sammen med dere på ferie? Han bør bli singel, da kan han sexte med så mange han vil uten at det hår utover deg. Jeg synes det høres ut som du fortjener bedre. 13 1
AlternativX Skrevet 17. juli 2024 #6 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Synes det er utrolig dumt han ikke kan oppføre seg på ferie. Fyren er 55 år….. Anonymkode: 6925a...de2 Er det bare på ferie han oppfører seg sånn da?😆
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #7 Skrevet 17. juli 2024 AlternativX skrev (1 minutt siden): Er det bare på ferie han oppfører seg sånn da?😆 Haha definitivt ikke Anonymkode: 6925a...de2
AlternativX Skrevet 17. juli 2024 #8 Skrevet 17. juli 2024 Skjønner ikke at du gidder. Det er ikke ok å forlange å vite hvem man har på sosiale medier. Det handler om tillit. Høres ut som en trassig unge som blir igjen på hotellrommet for å trykke på mobilen, ikke en voksen mann isåfall. 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #9 Skrevet 17. juli 2024 Du skriver at dette er et langvarig forhold som har vært av og på. Ut i fra HI kan det virke som at dere er på vei til "av" nå. Og helst burde den "av" vare for bestandig. Høres ikke ut som et bra forhold dere har. Han er sur, grinete, sjalu og kontrollerende overfor deg og går rett i forsvar når du konfronterer han. Det er han som er sjefen tydeligvis. Prøv å ta tilbake sjefsrollen i livet ditt og gjør det slutt for godt med denne mannen. Anonymkode: 0e7aa...463 6
Jdz Skrevet 17. juli 2024 #10 Skrevet 17. juli 2024 Hvorfor tar du til takke med dette? Er det virkelig det beste du kan få? 8 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #11 Skrevet 17. juli 2024 Hadde vært uaktuelt å finne meg i å bli bestemt over på den måten. Anonymkode: 8139c...7d3 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #12 Skrevet 17. juli 2024 Skal dere være der lenge? Tror jeg hadde slått opp og bedt ham finne seg et annet sted å være. Anonymkode: b55f7...381 3
Dojakitty Skrevet 17. juli 2024 #13 Skrevet 17. juli 2024 Han driver garantert på med noe ja. ps,han høres veldig sjarmerende ut? NOT.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #14 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Et av og på forhold over lengre tid.. vi er på ferie, jeg med min datter og hennes vennine( de er i tenårene) Typen min er av den sjalu karakter og forlanger å vite hvem jeg har på snapchat osv, helt ok for meg.. har ingenting å skjule. Men han beskylder meg for å ha kontakt med andre menn fordi jeg innimellom får meldinger fra folk… har aldri flørtet med noen. når vi satt på flyet kom det opp et dame navn, til en bekjent av han stå stod det « **** la deg tilbake som venn* jeg spurte ham hvorfor han legger til annen dame(r) på snap når han ikke nesten tåler at jeg ikke har et eneste mannfolk på min snap.. han gikk rett i opposisjon og nekter på at han har lagt henne til.. men jeg vet hvordan snap funker å med den beskjeden så har HAN lagt til henne først…. siste dagene på ferien vil han ikke være med oss jentene ute når vi skal finne på ting.. han er utrolig utolmodig fyr og sier at det er fordi han ikke orker å være med oss på butikker osv.. greit nok, sånn er det vel ofte med menn.. men i dag vil han ikke være med oss på stranda og gjøre noe ærend. Han vil heller ligge på rommet med mobilen og pcn sin… ofte mobil på lydløs. mulig jeg overtenker men tror han kanskje har kontakt med noen andre… han er så sur og bitter på meg for en eller annen grunn , virker nesten som han misliker både meg og dattera mi vi 3 andre skal hvertfall nyte ferien så får vi se hva som skjer når vi kommer hjem. vi er ikke gift, samboere eller har barn… han er mye eldre enn meg. Anonymkode: 6925a...de2 Hvorfor er du sammen med et sånt menneske? Hvorfor lar du deg selv kontrollere? Hvorfor lar du noen bestemme hvem du kan ha kontakt med og ikke? Din egen dumskap.. Hans alder spiller ingen rolle - ville ikke akseptert slik oppførsel uavhengig av alder. Stå opp for deg selv kvinne! Anonymkode: 9e432...bea 5 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #15 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Synes det er utrolig dumt han ikke kan oppføre seg på ferie. Fyren er 55 år….. Anonymkode: 6925a...de2 Det er også utrolig dumt at du som voksen dame finner deg i behandlingen hans. Anonymkode: 6d8ca...811 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #16 Skrevet 17. juli 2024 Du kaster bort din tid og energi på en drittsekk. Anonymkode: 5712a...563 3
BobbySocks Skrevet 17. juli 2024 #17 Skrevet 17. juli 2024 Det er digg å være singel. Jeg bare sier det. 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #18 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Et av og på forhold over lengre tid.. vi er på ferie, jeg med min datter og hennes vennine( de er i tenårene) Typen min er av den sjalu karakter og forlanger å vite hvem jeg har på snapchat osv, helt ok for meg.. har ingenting å skjule. Men han beskylder meg for å ha kontakt med andre menn fordi jeg innimellom får meldinger fra folk… har aldri flørtet med noen. når vi satt på flyet kom det opp et dame navn, til en bekjent av han stå stod det « **** la deg tilbake som venn* jeg spurte ham hvorfor han legger til annen dame(r) på snap når han ikke nesten tåler at jeg ikke har et eneste mannfolk på min snap.. han gikk rett i opposisjon og nekter på at han har lagt henne til.. men jeg vet hvordan snap funker å med den beskjeden så har HAN lagt til henne først…. siste dagene på ferien vil han ikke være med oss jentene ute når vi skal finne på ting.. han er utrolig utolmodig fyr og sier at det er fordi han ikke orker å være med oss på butikker osv.. greit nok, sånn er det vel ofte med menn.. men i dag vil han ikke være med oss på stranda og gjøre noe ærend. Han vil heller ligge på rommet med mobilen og pcn sin… ofte mobil på lydløs. mulig jeg overtenker men tror han kanskje har kontakt med noen andre… han er så sur og bitter på meg for en eller annen grunn , virker nesten som han misliker både meg og dattera mi vi 3 andre skal hvertfall nyte ferien så får vi se hva som skjer når vi kommer hjem. vi er ikke gift, samboere eller har barn… han er mye eldre enn meg. Anonymkode: 6925a...de2 Det der hadde jeg ikke giddet. Av mange årsaker. Blir med på ferie for å ødelegge den. Oppføre seg som et barn. Ikke ønske om shopping med 3 jenter helt ok. Men i tillegg sjalu og utro. Er som jeg sier. Det er en grunn til at enkelte er veldig sjalu. Det vet jo godt hvordan de selv er..... Han jeg er med nå. Er ikke sjalu eller utro. Alle andre forhold med sjalu fyr har de vært utro. Jo mer sykelig sjalusi, jo mer utroskap. Den verste kjøpte vistnok horer, og hadde damer over hele landet. I så stor grad at jeg virkelig lurer på hvordan han klarte å sjonglere så mye. Iht nattradioen var det 5 hilsninger til han samme uke. Mon tro de har hørt hilsninger alle sammen. I tillegg hadde han en dame og elskerinne her hjemme. Dette var etter vårt brudd. Men han hadde nok når vi var sammen også. Ikke rart fyren var blakk hele tiden... Anonymkode: 10d29...260 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #19 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det der hadde jeg ikke giddet. Av mange årsaker. Blir med på ferie for å ødelegge den. Oppføre seg som et barn. Ikke ønske om shopping med 3 jenter helt ok. Men i tillegg sjalu og utro. Er som jeg sier. Det er en grunn til at enkelte er veldig sjalu. Det vet jo godt hvordan de selv er..... Han jeg er med nå. Er ikke sjalu eller utro. Alle andre forhold med sjalu fyr har de vært utro. Jo mer sykelig sjalusi, jo mer utroskap. Den verste kjøpte vistnok horer, og hadde damer over hele landet. I så stor grad at jeg virkelig lurer på hvordan han klarte å sjonglere så mye. Iht nattradioen var det 5 hilsninger til han samme uke. Mon tro de har hørt hilsninger alle sammen. I tillegg hadde han en dame og elskerinne her hjemme. Dette var etter vårt brudd. Men han hadde nok når vi var sammen også. Ikke rart fyren var blakk hele tiden... Anonymkode: 10d29...260 Jeg vet ikke om han er utro…. ts Anonymkode: 6925a...de2
Kålrota Skrevet 17. juli 2024 #20 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det er også utrolig dumt at du som voksen dame finner deg i behandlingen hans. Anonymkode: 6d8ca...811 Dessuten er du rollemodell for datteren din, du hadde vel aldri godtatt at hun ble behandlet sånn? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå