Gå til innhold

Skrekkhistorier

Gjest Gjest_Pernille_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke noen skrekkhistorie for oss, har en holdning om at det meste ordner seg.

Vi måtte bytte lokalet en måned før bryllupet pga av dobbelbooking. Dette gjorde egentlig ingenting fordi det nye lokalet var mye bedre.

Tre dager før bryllupet kom kokken og sa at han ikke hadde mulighet til å lage maten likevel, han ordnet da med noen andre.

Dagen før ringte forloveren til min mann og sa at han var blitt syk og ikke hadde mulighet til å komme, reserveforloveren var helt fantastisk og holdt den beste talen for kvelden.

Halv ti om kvelden ringer det en type fra et annet band enn det vi hadde bestillt og sa at de som opprinnelig skulle spille ikke kunne likavel, men at de kunne ta over, fungerte veldig greit det!

Også bare for å toppe det hele så hadde min søster levert alle bagene i bilen, inklidert våre dagen-derpå klær og toalettveske sammen med klærne til barna til barnevakten! Gjett om jeg følte meg bra etter en helt dag uten noen ting å stelle seg med før en la seg! Bagen kom til frokost dagen derpå!

Utenom dette hadde vi et helt fantastisk vellykket bryllup!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, her var det litt av hvert ja!

Jeg må innrømme at jeg har litt angst i forhold til håret mitt - jeg er nemlig (dessverre) veldig perfeksjonistisk med håret mitt.. Ikke et hårstrå må henge feil, og det gjelder også til hverdags når jeg ordner håret mitt annerledes enn at det bare henger rett ned... Heldigvis er det en venninne av meg som skal ordne mitt hår, og vi har allerede hatt et par prøvetimer og prøvd ut forskjellige frisyrer, så jeg tror nok at vi innen bryllupsdagen skal ha ganske klart for oss hvordan håret skal se ut, derfor blir det nok bra :)

En kollega av meg fortalte om en nesten-skrekkhistorie. For noen ble det en skrekkhistorie da. Min kollegas bror skulle gifte seg, og en uke før bryllupet ble brudebutikken i Drammen ranet - det hadde vært noen der inne midt på natten og stjålet mange brudekjoler. (Mange her har sikkert hørt om da dette skjedde, det er vel ikke mer en halvannet år siden eller noe tror jeg) Svigerinnen til min kollega, altså bruden, fikk selvfølgelig panikk siden hennes kjole hang i butikken. Det var trossalt en uke igjen til bryllupet, og hvor fort kan man skaffe en helt ny brudekjole?! Men - dette er jo bare en nesten-skrekkhistorie, så da hun snakket med butikkfolkene, viste det seg at hennes brudekjole var en av de få som ikke var stjålet. Så det gikk heldigvis bra. Men jeg tenker litt på de andre brudene som faktisk fikk sine kjoler stjålet, håper ikke det var så nærme før bryllupet for dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...