Gå til innhold

Kraftige smerter i brystet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
En god venn av meg (relativt ung, i midten av tjueårene) har kraftige smerter i brystet, så mye smerter at han har vanskeligheter med å puste. Vi har vært i dialog med legevakten og ambulansen har vært her. Utifra EKG ambulansearbeiderne tok, så ser alt bra ut. De mistenkte noe med lunge-kollaps og kjørte vennen min videre til legevakten. Jeg er i dialog med hans mor og foreløpig har ikke legen kommet. Han har fortsatt samme nivå av smerter. 

Jeg vet at jeg stiller et idiotisk spørsmål nå, men er det en sjans for at dette kan være noe veldig alvorlig? Jeg er ganske redd. Noen som har vært borti lignende?

Anonymkode: 6853d...892

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det er bra at EKG ser bra ut. Kan være blodpropp eller pneumothorax og mange andre ting. Ikke godt å si. Men vil tro dette går bra siden dere fikk tidlig hjelp og personen er ung! Lykke til!

Anonymkode: bc81c...246

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei! 
En god venn av meg (relativt ung, i midten av tjueårene) har kraftige smerter i brystet, så mye smerter at han har vanskeligheter med å puste. Vi har vært i dialog med legevakten og ambulansen har vært her. Utifra EKG ambulansearbeiderne tok, så ser alt bra ut. De mistenkte noe med lunge-kollaps og kjørte vennen min videre til legevakten. Jeg er i dialog med hans mor og foreløpig har ikke legen kommet. Han har fortsatt samme nivå av smerter. 

Jeg vet at jeg stiller et idiotisk spørsmål nå, men er det en sjans for at dette kan være noe veldig alvorlig? Jeg er ganske redd. Noen som har vært borti lignende?

Jeg tenker at det er veldig dumt at totalt ukjente mennesker på et nettforum skal svare på dette. Du vil få svar på alt fra fullstendig ufarlige tilstander til livstruende sykdom. Så lenge vennen din er på legevakten, så sjekker de alt og hen vil få all den hjelp han trenger ❤️ 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei! 

Har du tatt vaksine?

Anonymkode: 823ca...806

Skrevet

113 var hos meg da jeg hadde hjerteinfarkt. De kunne ikke se på ekg om det var dette, men jeg ble sendt til Haukeland sykehus og der konstaterte de et infarkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...