AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #1 Skrevet 17. juli 2024 Hei! Har vært singel i 8 måneder. Har et langvarig forhold på 13 år og deretter et kortvarig på 11 måneder. Datet en jente som virket flott. Var hyggelig, omtenksom og vi gjorde mye sammen over en periode på 1 måned. Plutselig ville hun ikke mere. Jeg spurte hvorfor og hun svarte så: «Jeg er en attraktiv dame som svært mange menn vil ha, både pga utseende og hjerne/personlighet. Det har aldri vært sånn at det faktum at jeg har vært populær har gjort meg høy på pæra, tvert imot har jeg nok heller vært mer kritisk til menn. Men jeg har vært vant til at de jeg har datet eller har vært sammen med har anstrengt seg ganske mye både i klesveien og i å ha det tipp topp hjemme for at jeg skal føle meg ivaretatt. Jeg er veldig visuell og liker at menn kler seg bra og tar seg bryet når de er med meg. Ved to tilfeller hadde du god tid for å dusje før jeg kom til deg, men endte med å gjøre det lenge etter jeg kom og da føler jeg egentlig jeg blir litt tatt for gitt. Man skal ønske å ta seg best mulig ut for en potensiell partner (av eget ønske). - Jeg forventer og setter pris på at menn husker hva jeg sier både av interessante og mindre interessante ting. Det er veldig vanlig å huske alt den man er interessert i sier i en dating og forelskelsesfase fordi man har mye fokus på den personen. Selv har jeg klisterhjerne og husker alt, så å høre (og merke) at du glemmer ting raskt var litt alarmerende for meg.» Men hun ga ikke inntrykk for dette når vi startet å date( hun gikk i en slitt jeans shorts, og enkel T-skjorte eller singlet for det meste..er jo tross alt sommer. Jeg Syntes det var komfortabelt og brukte shorts og greie t-skjorter selv siden hun virket så relaxed. Dusjer hver dag og er hygienisk. Skifter klær nesten daglig. Bor i et oppussingsobjekt, og gjør noe daglig men er alene om det. Jobber mye overtid for og få råd til videre oppgraderinger.. Jeg er litt distre, og var noe jeg nevnte til henne når vi startet dating. Husker ikke alt. Skal man det eller? Til hver minste detalj? Er jeg på bærtur eller? Anonymkode: ba0e8...c72
GrønnNellik68 Skrevet 17. juli 2024 #2 Skrevet 17. juli 2024 Syns ho høres kravstor ut. Så godt selvbilde av meg selv har ikke jeg at jeg forventer dette av en mann. Jeg hadde gått hvis folk stilte sånne krav. Hvor er kjærlighet, følelser, tiltrekning og ikke minst kjemi? Ho høres bare høy på seg selv ut for min del. 2
remix2020 Skrevet 17. juli 2024 #3 Skrevet 17. juli 2024 Slik du beskriver hennes reaksjon, virker det som at du har datet en dramaqueen, ei med et snev av narsissisme. Glem dama! Du fortjener bedre👍 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #4 Skrevet 17. juli 2024 Jeg kan forstå dusj-kommentaren hennes, hun føler at du tar det helt for gitt at hun liker deg og ikke anstrenger deg i det hele tatt. Når det gjelder alt det andre så er dere en dårlig match. Vær glad hun slapp taket, hun hadde gitt deg høy puls og stive skuldre av forventingene sine om hvordan du skal ha det hjemme og at du burde huske alt vaset hun sikkert snakket om. Anonymkode: a64c0...65f
Lychees Skrevet 17. juli 2024 #5 Skrevet 17. juli 2024 Og dama var virkelig flott helt frem til denne denne episode her..? Her tror jeg du har hatt skylappene på. Om ikke dette er nok en fabrikert, generalisering av kvinner skrevet for å provosere 🧌
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #6 Skrevet 17. juli 2024 1 minutt siden, Lychees said: Og dama var virkelig flott helt frem til denne denne episode her..? Her tror jeg du har hatt skylappene på. Om ikke dette er nok en fabrikert, generalisering av kvinner skrevet for å provosere 🧌 Alt virket greit før det. Eneste jeg kan sette fingeren på var at hun virket litt tilbakeholden på hytteturen noen dager før det her kom. Er virkelig ikke fabrikert. Ordrett fra sms. Anonymkode: ba0e8...c72
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #7 Skrevet 17. juli 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kan forstå dusj-kommentaren hennes, hun føler at du tar det helt for gitt at hun liker deg og ikke anstrenger deg i det hele tatt. Når det gjelder alt det andre så er dere en dårlig match. Vær glad hun slapp taket, hun hadde gitt deg høy puls og stive skuldre av forventingene sine om hvordan du skal ha det hjemme og at du burde huske alt vaset hun sikkert snakket om. Anonymkode: a64c0...65f Følte meg veldig komfortabel med henne kun etter 3-4 uker. Mulig jeg var litt for avslappet. Dog pratet vi om mye, og viste hverandre affeksjon.. men enig med deg på det andre Anonymkode: ba0e8...c72
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #8 Skrevet 17. juli 2024 Litt snodig kanskje å sende en slik SMS, men også greit tenker jeg. Du spurte og du fikk svar og det er jo bra. Jeg er enig at det å dusje og fikse seg i forkant av et møte er et tegn på at man vil gjøre et godt inntrykk. Også det med å huske ting en date har sagt eller ikke er noe motparten legger merke til etterhvert. Om min date hele tiden hadde glemt hadde jeg følt meg uinteressant. Ta det som lærdom til neste kvinne du treffer. Jeg vil tro de fleste kvinner setter det å være oppmerksom høyt på listen over ønskede egenskaper hos en partner. Anonymkode: 12c19...65e 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #9 Skrevet 17. juli 2024 Høye krav! Jeg kjenner mange kvinner som har høye krav da. Jeg skjønner henne litt, du kan vel kanskje kalle det for et slags kjærlighetsspråk, man føler ikke den andre er så interessert eller føler seg ikke veldig satt pris på om den andre ikke anstrenger seg litt for å se bra ut selv eller for å holde hjemmet pent. Særlig i starten. Et klassisk eksempel er når den ene aldri sender meldinger og den andre gjerne skulle hatt en nattamelding hver kveld og telefoner gjennom dagen. Den sistnevnte føler seg ikke spesielt godt ivaretatt, blir usikker på den andres interesse og mister selv interesse. Om du er distre, så burde du kanskje notere deg ting, sånn på mobilen eller skrible ned i bok, for å trene deg selv opp litt. Jeg tror dette er nesten alles "kjærlightesspråk", at den andre faktisk får med seg det man sier. Du har nok virket hakket for relaxed, gått inn i "vært kjærester i tre år"-modusen med en gang. Anonymkode: a93f6...206
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #10 Skrevet 17. juli 2024 Lychees skrev (31 minutter siden): Og dama var virkelig flott helt frem til denne denne episode her..? Her tror jeg du har hatt skylappene på. Om ikke dette er nok en fabrikert, generalisering av kvinner skrevet for å provosere 🧌 Virker å være en sommerferiesak, ja. Det ville i tilfelle vært en meget spesiell måte å formulere seg på for en partner. Anonymkode: c133a...3fa 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #11 Skrevet 17. juli 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Virker å være en sommerferiesak, ja. Det ville i tilfelle vært en meget spesiell måte å formulere seg på for en partner. Anonymkode: c133a...3fa TS her. Ikke fabrikert. Ordrett fra sms. Cut and paste Anonymkode: ba0e8...c72
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #12 Skrevet 17. juli 2024 GrønnNellik68 skrev (56 minutter siden): Syns ho høres kravstor ut. Så godt selvbilde av meg selv har ikke jeg at jeg forventer dette av en mann. Jeg hadde gått hvis folk stilte sånne krav. Hvor er kjærlighet, følelser, tiltrekning og ikke minst kjemi? Ho høres bare høy på seg selv ut for min del. Dette er ikke et godt selvbilde, dette er en som er oppslukt av seg selv. Denne damen vil du ikke ha TS, denne damen vil ingen mann ha 😵💫 Anonymkode: ac64f...8de
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #13 Skrevet 17. juli 2024 Hun der skal du være glad for at du ble kvitt. Hun virker høybpå pæra i måten hun uttaler seg. Men du kan sikkert reflektere over noe av det hun skriver. Kan virke som du har senket skuldrene litt vel fort og tidlig. Har du gått sjuskete kledd? Å dusje å kle seg etter at hun ankommer er det samme som å komme for sent. Det er uhøflig. Du sier du er distre. Men å være distre er å glemme bilnøklene, gå inn i et rom og ikke huske hvorfor osv. Ikke at noen forteller deg noe de er opptatt av og så følger ikke du nok med til at du husker det etterpå. Du får tygge på det, men legge henne bak deg. M50 Anonymkode: b2f3e...20b 1
Chantielle Skrevet 17. juli 2024 #14 Skrevet 17. juli 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg