Gå til innhold

Dating og baggasje

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Svarte. Trodde jeg var klar. 

Møtte en jente - kom godt overens og hun overnattet flere ganger hos meg. Hun inviterte meg på tur over en hel helg. Virket som alt gikk rette veien. I går ditchet hun meg. 

Vet hvorfor det skjedde og fikk flere svar av henne blandt annet..

Angrer og skammer meg over at jeg snakket så mye om den psykiske terroren jeg opplevde i mitt forrige forhold. Hun delte noe lignende - men pratet ikke like mye om det som jeg gjorde. 
Det ble for mye for henne, som jeg kan forstå.. 

Må ta tak i det her bedre, og gi meg selv litt tid. Noen med gode tips? 

Anonymkode: 3d3de...577

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du vært gjennom et dårlig forhold så snakk med noen om det til du blir lei, folk på nettet, venner, helsepersonell, men IKKE de du dater, som du dessverre smertelig har fått etfare.. du kan jo skrive av deg her? Skriv alle tanker og følelser det vekker i deg, skriv hva som skjedde til du blir lei.

Føler med deg forresten. 

Anonymkode: 08b93...f83

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Må ta tak i det her bedre, og gi meg selv litt tid. Noen med gode tips? 

Tips 1. Les innlegg #2 nøye. Evt lag en kopi som du leser hver dag du står opp. 

Tips 2. Lag en dagbok hvor du hver kveld noterer ned tankene dine og da spesielt om hvordan de tidligere dårlige opplevelsene plager deg. Samt start dagen med å skrive mer positivt om hvordan (hva slags person) du skal være i dag. Er du i et forhold så bør du være en ressurs for partneren. Ikke en belastning. Ja, man skal kunne snakke sammen og støtte seg på hverandre, men folk i din situasjon klarer sjelden å regulere seg og ender med å overøse den andre med alt sammen non-stop.

Tips 3. Hvis du er redd for å bruke opp vennene dine med alt pratet ditt, så skaff deg en psykolog eller en coach. Bruk denne om kanal. Men ikke belast partneren din for mye. 

(jeg kan relatere. Jeg følger tips 3 og innimellom tips 2 selv) 

Anonymkode: 3fdb4...e46

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...