EmmaK Skrevet 13. november 2002 #1 Skrevet 13. november 2002 Hei! Et vennepar av meg og min forlovede har akkurat fått en nydelig liten gutt. Og vi må selvføleglig kjøpe noe til barnet. Problemet er bare at de har fått en gjeng med sparkebukser, pysjamaser ol. Så vi har lyst til å finne på noe litt anderledes- er det noen som har noen gode tips?
Maggie74 Skrevet 13. november 2002 #2 Skrevet 13. november 2002 Det er en ting man aldri kan få nok av når man får barn på vinteren. Pledd! Gode varme store pledd som man kan tulle rundt babyen. For ikke å snakke om smekker! :o) Bamser er jo også klassisk her i huset, men.. Maggie!
Gjest Cruella Skrevet 13. november 2002 #3 Skrevet 13. november 2002 Inviter dem på middag, dvs. tilby deg å komme hjem til dem og lage et godt måltid hvor du selvfølgelig tar med alle ingredienser. Når man er nybakt foreldre, føler man seg som regel ikke motivert til å gå ut og ha barnevakt..(melkespreng, bekymring etc) Inviter dem på middag i sitt eget hjem. Lisa-Beth
Kristin75 Skrevet 13. november 2002 #4 Skrevet 13. november 2002 Hei, Mange av mine venner synes at de beste gavene er bodyer og strømpebukser. Dette er klær som BRUKES og trengs. Men nå som det er vinter hadde jeg kanskje kjøpt noe ull-bodyer(gjerne med bomull inni og ull utenpå). Dette kjøpte jeg på lørdag til en veninne som hadde fått en gutt.
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2002 #5 Skrevet 14. november 2002 Hei! På baby-shop får du kjøpt tepper spesielt til den lille; dvs. med navn, vekt, lengde osv. Super gave! Klems
tvillingmamma´n Skrevet 14. november 2002 #7 Skrevet 14. november 2002 Handkler og vaskekluter. Gode varme tepper. Smekker. Kjekke ting å fåsom man sjelden får av venner. Må gjerne kjøpe sånne ting selv.
Babyface Skrevet 14. november 2002 #8 Skrevet 14. november 2002 Det er faktisk ikke så dumt å gi klær... Babyen vokser fort, så en ide er å kjøpe litt større størrelser enn babyen trenger nå. Visittgaven er vel beregnet på babyen, så da er det vel ikke så mye annet enn klær og leker (f eks kosebamse, noe å bite i, rangle)å velge mellom.
Maggie74 Skrevet 14. november 2002 #9 Skrevet 14. november 2002 En annen ting jeg kom til å tenke på er gavekort. F.eks. fra H&M eller Lindex. Så kan de kjøpe klær til babyen når den blir litt større, eller kjøpe noe de trenger. Jeg vet at jeg ville satt pris på det i alle fall. Maggie!
Håper Skrevet 14. november 2002 #10 Skrevet 14. november 2002 Hva med et fotoalbum, eller en fin billedramme til barnerommet? Ellers pleier jeg gjerne å kjøpe klær ca 1 år, for de minste str vokser de så fort ut av. Koz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå