AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #1 Skrevet 16. juli 2024 Har kun vært gift i to år. har vært turbulente tider. Og endel diskusjoner. ALLEREDE.. og ja mange fine dager.. men::: Jeg kranglet en del med han på starten Fordi han behandlet meg som askepot følte jeg. Han Kastet alle klærne sine på gulvet og forventet jeg skulle plukk opp, dette gjør han kanskje 360 dager i året. Og midt i stuen vrenger han av seg. og på natten spiser han masse mat , som står igjen til jeg våkner, som jeg må rydde. han gamlet penger. Forsvant ofte ut med venner. Prioriterte gutta kanskje 5/7 dager i uken. Og valgte å dra på hyttetur med gutta, fremfor meg. Jeg konfronterte han ofte med tingene jeg ikke likte. Han lovet å forandre seg. Men det varte bare litt før det sklei ut igjen. tilslutt etter ca 1,5 år tok han konfrontasjonene som mas. Og begynte å bli sint og aggressiv. Tilslutt ble jeg som hans mor og følsene begynte å dabbe av og gå til morsfølser for han. jeg sa dette til han. I håp om en forandring. Og det resulterte i……..: at han kjøpte en prostituert 15 min massasje og 15 min happy ending … kastet han ut samme dagen. noen tanker ???? Anonymkode: 178bc...330 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #2 Skrevet 16. juli 2024 Veldig kort massasje da Anonymkode: 267d6...ef4 5 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #3 Skrevet 16. juli 2024 Lurer på hvorfor du holdt ut så lenge. Om dere prøvde å bo sammen før dere giftet dere, og om du så tegn til hvordan han var allerede fra starten. Anonymkode: 29160...e3e 10 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #6 Skrevet 16. juli 2024 Elendig valg av partner. Bedre lykke neste gang. Anonymkode: 817fa...4dc 8
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #7 Skrevet 16. juli 2024 Bra du har kvittet deg med ham, selv om det tok deg lang tid å gjøre det. Du skulle bare avsluttet for lenge siden. Men veldig bra du nå har kvittet deg med ham. Tenker det kan være lurt for deg å forsøke å finne ut hvorfor du har tillatt en mann å behandle deg på denne måten i to år. Jeg antar at han trolig viste lignende tegn også før dere giftet dere. Uansett bør du finne ut hvorfor du har latt deg behandle så dårlig så lenge, det vil være viktig for deg slik at du ikke havner i et nytt forhold med en lignende mann (eller en som er like ille, men på andre ting enn denne, for det kan også skje om du blir ekstremt opptatt av å unngå enkeltting han har gjort). Anonymkode: b8598...473 6 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #8 Skrevet 16. juli 2024 Reagerte også mest på den korte massasjen. Han bør kreve pengene tilbake spør du meg. Anonymkode: c6944...58f 1 8
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #9 Skrevet 16. juli 2024 Quote Mannen min kjøpte en prostituert Vil bare bemerke at det er enorm forskjell på å kjøpe en prostituert slik man gjorde det i gamle dager da man kjøpte slaver, og å kjøpe en tjeneste fra en prostituert. Anonymkode: 19200...6ba
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #10 Skrevet 16. juli 2024 Hvordan oppdaget du det? Altså at han kjøpte hore. Anonymkode: 01bda...010
Dojakitty Skrevet 17. juli 2024 #11 Skrevet 17. juli 2024 Hvorfor bryr du deg hva våre tanker er? Du skjønner vel at du har gjort det eneste rette i denne situasjonen? 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #12 Skrevet 17. juli 2024 Til dere menn som sliter der ute; det finnes kvinner som godtar deg akkurat som du er. Anonymkode: 736dd...153
Trolltunge Skrevet 17. juli 2024 #13 Skrevet 17. juli 2024 Neste gang du innleder et forhold bør du vektlegge faktiske handlinger, ikke ord og løfter. Du gjorde rett i å kaste ham ut, og håper du har lært mye av dette til du begynner å date igjen. Ord og løfter uten feste i realiteten betyr ingenting.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #14 Skrevet 17. juli 2024 Hvorfor tok du til takke med denne fyren? Anonymkode: c7167...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #15 Skrevet 17. juli 2024 Tenker at du skulle kastet han ut før og at du nå har lært. Ikke bare hør på hva mannfolk sier, for noen sier det du ønsker å høre og klarer å få deg til å tro på at de mener det. Men når du faktisk ikke ser en endring, da er det over altså Anonymkode: 06b4f...d13
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #16 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vil bare bemerke at det er enorm forskjell på å kjøpe en prostituert slik man gjorde det i gamle dager da man kjøpte slaver, og å kjøpe en tjeneste fra en prostituert. Anonymkode: 19200...6ba Huh? Hva er forskjellen mener du? Og når var "gamle dager"? Anonymkode: 7788a...71f
Meowmere Skrevet 17. juli 2024 #17 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): noen tanker ???? Mine tanker er at du er ekstremt tålmodig. "Motorlampa på bilen lyser. Kanskje den slukker hvis jeg bare kjører litt?" 2 3
NiceOrNothing Skrevet 17. juli 2024 #19 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har kun vært gift i to år. har vært turbulente tider. Og endel diskusjoner. ALLEREDE.. og ja mange fine dager.. men::: Jeg kranglet en del med han på starten Fordi han behandlet meg som askepot følte jeg. Han Kastet alle klærne sine på gulvet og forventet jeg skulle plukk opp, dette gjør han kanskje 360 dager i året. Og midt i stuen vrenger han av seg. og på natten spiser han masse mat , som står igjen til jeg våkner, som jeg må rydde. han gamlet penger. Forsvant ofte ut med venner. Prioriterte gutta kanskje 5/7 dager i uken. Og valgte å dra på hyttetur med gutta, fremfor meg. Jeg konfronterte han ofte med tingene jeg ikke likte. Han lovet å forandre seg. Men det varte bare litt før det sklei ut igjen. tilslutt etter ca 1,5 år tok han konfrontasjonene som mas. Og begynte å bli sint og aggressiv. Tilslutt ble jeg som hans mor og følsene begynte å dabbe av og gå til morsfølser for han. jeg sa dette til han. I håp om en forandring. Og det resulterte i……..: at han kjøpte en prostituert 15 min massasje og 15 min happy ending … kastet han ut samme dagen. noen tanker ???? Anonymkode: 178bc...330 Jeg tenker at å kjøpe prostituert / være utro var det BESTE eksen gjorde mot meg. Det var jo utenfor huset . Være som en mannebaby og verbalt voldelig hjemme er jo mye verre . Å burde holde som grunn for å kaste de ut. Utroskap er ofte bare icing on the cake , i en allerede toxic relasjon . 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #20 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har kun vært gift i to år. har vært turbulente tider. Og endel diskusjoner. ALLEREDE.. og ja mange fine dager.. men::: Jeg kranglet en del med han på starten Fordi han behandlet meg som askepot følte jeg. Han Kastet alle klærne sine på gulvet og forventet jeg skulle plukk opp, dette gjør han kanskje 360 dager i året. Og midt i stuen vrenger han av seg. og på natten spiser han masse mat , som står igjen til jeg våkner, som jeg må rydde. han gamlet penger. Forsvant ofte ut med venner. Prioriterte gutta kanskje 5/7 dager i uken. Og valgte å dra på hyttetur med gutta, fremfor meg. Jeg konfronterte han ofte med tingene jeg ikke likte. Han lovet å forandre seg. Men det varte bare litt før det sklei ut igjen. tilslutt etter ca 1,5 år tok han konfrontasjonene som mas. Og begynte å bli sint og aggressiv. Tilslutt ble jeg som hans mor og følsene begynte å dabbe av og gå til morsfølser for han. jeg sa dette til han. I håp om en forandring. Og det resulterte i……..: at han kjøpte en prostituert 15 min massasje og 15 min happy ending … kastet han ut samme dagen. noen tanker ???? Anonymkode: 178bc...330 Ta det som læring og ta aldri på deg ansvaret for voksne babyer igjen. Nyt friheten og livet! Anonymkode: c7310...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå