AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #1 Del Skrevet 16. juli 2024 Jeg er helt for å være bærekraftig og kjøpe brukt Men hva hvis man ønsker å kjøpe en bukse på Tise/finn etc, hvordan vite om den passer? Bukser varierer jo så utrolig mye i størrelse etter merke. Er det vanlig å prøve klær hos personen som selger? Hva hvis man bare tar klesplagget med seg også passer det ikke, er vel ikke mulig å få tilbake pengene da? I tillegg må man bruke masse tid på å møte selgeren igjen. Dette gjelder all slags klær egentlig, kjoler, genser osv. Må jo bli mye bomkjøp? Anonymkode: 0f554...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #2 Del Skrevet 16. juli 2024 Har du kjøpt varen, så kan du ikke komme etterpå og levere den tilbake om det ikke passer. Kjøpt er kjøpt, og da får du heller prøve å selge det videre selv. Jeg har solgt en del jakker, og da prøver kjøper først. Gensere og kjoler har jeg ikke opplevd at noen ville prøve først. Men jeg har et lite gjestetoalett i gangen som kjøper eventuelt kunne brukt. Anonymkode: b67f3...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #3 Del Skrevet 17. juli 2024 Jeg kjøper en del klær brukt. Det blir noen bomkjøp, da selger jeg videre. Går helst for merker der jeg vet hvordan størrelsen er og hvilken størrelse som passer meg, ellers kan man be om mål på plagget om man er usikker. Bukser kjøper jeg vanligvis ikke brukt, da det nesten er umulig å vite om de passer før man prøver 😅 Det meste annet av klær synes jeg går bra. Anonymkode: 910d9...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #4 Del Skrevet 17. juli 2024 Du kan be personen oppgi mål i cm. Eller sjekke Str tabellen om det er ett spesielt merke, så kan du Google Str.tabell. Når jeg kjøper på Tise -så vet jeg det er en sjanse å ta. Tror ikke jeg har kjøpt noe som ikke passer ennå. Anonymkode: 6e7e4...121 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #5 Del Skrevet 20. juli 2024 Har hendt at jeg har prøvd i butikk for så å kjøpe brukt. Anonymkode: f4ee6...631 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå