Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke erfaringer har dere som datet en mann med barn på 19-24 år? Han jeg er sammen med nå, har to barn på 20 og 24. De bor ikke hjemme hos far men er svært avhengige av faren. 

Hvilke fordeler og ulemper er det med det? 😊

Anonymkode: 7f0c5...837

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilke erfaringer har dere som datet en mann med barn på 19-24 år? Han jeg er sammen med nå, har to barn på 20 og 24. De bor ikke hjemme hos far men er svært avhengige av faren. 

Hvilke fordeler og ulemper er det med det? 😊

Anonymkode: 7f0c5...837

Fordeler og ulemper, i forhold til hva? Å ha småbarn? Være barnløs? Ser ut som om du har funnet en «ulempe» helt av deg selv, da du trekker frem det å være avhengig av far i en negativ vending. Litt vanskelig å få grep på hvor du vil. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen ulemper med det ? 

Anonymkode: 3ba31...f5d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hva du vil frem til her. Høres mest ut som du er sjalu på ungene hans og helst vil ha ham bare for deg selv og slippe å forholde deg til at livet hans har en historie og inneholder mer enn bare deg. 

Jeg har selv "barn" i den alderen og de er i en fase av livet hvor de trenger en del støtte både praktisk og emosjonelt. 

Anonymkode: 9c3d4...198

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten har barn på 21, men hun har flyttet og går på universitetet i en annen by og de få gangene hun er hjemme er det bare hyggelig.

Tviler på at jeg hadde orket en mann med voksne barn som hadde blitt behandlet og oppførte seg som barn og tenåringer.

Anonymkode: 8350f...bc0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordeler: de er voksne med/uten egne meninger. Ulempe: de er voksne med/uten egne meninger. 
Fordeler: De er økonomisk uavhengig av han. Ulempe: De er økonomisk avhengig av han. 
Fordeler: de er sjeldent hjemme. Ulempe: de er ofte hjemme. 
Fordeler: de har lært seg oppføre seg. Ulempe: de har ikke lært seg oppføre seg. 
Fordeler: de digger deg. Ulempe: de hater deg. 

Unge voksne er like ulike som barn, eller eldre voksne. Det er individer, som kommer i ulike varianter. 
Ett godt tips om du skal være i en relasjon hvor det finnes barn, lær deg at mennesker er ulike, og at du må se an det enkelte individet uten å sette det i bås pga alder. 

Anonymkode: 25126...e36

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordeler og ulemper? Du TS, det må du nesten klare å finne ut av selv. 

Anonymkode: fe107...2ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann med to «barn» på omtrent samme alder.

Ulempen er at en evt date aldri vil være min første prioritet. Uansett hvor store barna mine er, så er de mine barn og vil alltid være min første prioritet.

Jeg ville ikke datet meg selv, for å si det sånn. 

Anonymkode: 1b2fd...93a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er mann med to «barn» på omtrent samme alder.

Ulempen er at en evt date aldri vil være min første prioritet. Uansett hvor store barna mine er, så er de mine barn og vil alltid være min første prioritet.

Jeg ville ikke datet meg selv, for å si det sånn. 

Dersom daten har egne barn, så vil de alltid være hennes førsteprioritet.

Mao er dere hverandres andre, eller tredje eller no.
Er jo ikke værre enn det...

Anonymkode: 99999...51a

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Tviler på at jeg hadde orket en mann med voksne barn som hadde blitt behandlet og oppførte seg som barn og tenåringer.

Merkelig holdning. Hvordan ville du opplevd det som et problem for deg? 

De fleste som har barn ville gått gjennom ild for dem. Er det mer akseptert at mødre er glade i barna sine enn menn? 

AnonymBruker
Skrevet

Et godt råd kan være å holde økonomien adskilt, slik at det ikke blir bråk når en av dere dør. 

Anonymkode: fbffb...024

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dersom daten har egne barn, så vil de alltid være hennes førsteprioritet.

Mao er dere hverandres andre, eller tredje eller no.
Er jo ikke værre enn det...

Anonymkode: 99999...51a

For meg er det ikke værre en det. Men jeg Skjønner at for mange så kan det være et problem at partner ikke har deg som sin førsteprioritet. Kanskje spesielt en som ikke selv har barn, vil kunne syntes det er vanskelig/problematisk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Merkelig holdning. Hvordan ville du opplevd det som et problem for deg? 

De fleste som har barn ville gått gjennom ild for dem. Er det mer akseptert at mødre er glade i barna sine enn menn? 

Noen er veldig overbeskyttende og lærer ikke fugleungene å fly. 
Jeg forstår ikke hvorfor det sys puter under armene og klages på resultatet etterpå til meg som enkelte har gjort.

Anonymkode: 8350f...bc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...