Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en fyr som jeg har blitt ganske betatt av. Verdens snilleste fyr, og kjemien stemmer. Fantastisk god i senga.

Vi møtes gjerne på kveldstid når vi har barnefri. Overnatter nesten hele tiden til neste dag. Her en dag fortalte jeg ham at jeg hadde fått følelser for ham, men ikke hadde det travelt. Måtte bare spørre ham direkte om han kun var ute etter litt flørt. For det trodde jeg kom til å bli litt kjipt siden det var følelser involvert. Han svarte raskt at han synes det var kjempebra, for da var vi på bølgelengde. Han hadde også følelser for meg. 

De siste dagene har han vært veldig opptatt med jobb. Noe jeg har full forståelse for. Han sender mindre meldinger. Jeg spurte i dag formiddag hvordan det gikk med jobben og om barna hans var der imorgen. Bare for å få praten i gang. Og så hadde han nevnt tidligere at han veldig gjerne ville se meg i dag. Da vi begge har barna våre mye fremover. Han svarer at han ringer straks. Det begynner å bli fem-seks timer siden. 

Her om dagen sa han også at han kom innom i sjutia. Klokka bikka ni før han kom. Jeg spøkte det bort og kalte han treigost. Nå begynner det å bli irriterende. 

Skjønner han har mye å gjøre. Men begynner å lure på om min ærlighet gjør at det er slik. Og er han en sånn evig forseintkommer tror jeg det blir et stort irritasjonsmoment etter hvert.

Jeg som er hårsår, overtenker og bare forelsket? Vurderer sterkt å si at dette går ikke. 

Anonymkode: e93d4...c27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater det når folk er forsinket hele tiden.

Men en kar med full jobb og små barn hadde jeg gitt litt slakk.

Anonymkode: 48904...a3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du et hårsår og overtenker.

Anonymkode: 0ce66...5bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min blir helt fjern når han har mye jobb. Han sier i fra i forkant når ting blir travel og da forventer jeg ikke masse oppmerksomhet. Han er i tillegg alene med 2 barn. 

Og ja; forsinkelser skjer med 2 gutter og en mann😬😅🫣 

Det varer gjerne et par dager der jeg får lite mld. Kan komme noen få oppdateringer og skriver jeg svarer han sjeldent med mindre det er viktig og krever svar.

Ellers er han veldig oppmerksom og viser med ord og handling hvor viktig jeg er❤️

Anonymkode: e1faa...d92

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han var sånn også før du fortalte om følelser og spurte om han var der også, så er det ikke noe å tenke på, for da er han sånn. 

Hvis dette var noe som skjedde etter den praten så kan det virke som det hadde noe med det å gjøre. 

Anonymkode: 0c680...052

AnonymBruker
Skrevet

Du er forelsket, men vurderer å si at dette ikke går? Prøv å kommuniser med ham da før du gir opp.

Anonymkode: 3349a...dea

Skrevet

Du vil ikke at folk skal send meldinger mens de er på jobb, det får dem til å se uproff ut. Gi han litt Slack. Han har barn og er på jobb. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...