AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #1 Skrevet 16. juli 2024 Til kvinner rundt 30 år: som vil etablere seg, stifte familie, få barn, og finne en livspartner. Jeg er rundt 30 år, mann, med livet på stell, god jobb, høyt utdannet, godt trent, god økonomistyring, over snittet høy, boligeier, fornuftig som person. Jeg har alt av det materialistiske og ingenting jeg mangler. Alt jeg mangler er en partner å dele hverdagen med og ferier med, og stifte familie er et ønske. Når jeg blar gjennom kortstokken på Tinder virker det å være så mye useriøst der. Jeg tror det er vanskelig å finne den riktige person for meg der. Mye positivt beskrevet over. Det som er negativt er at jeg er litt sjenert, på den måten at det sitter langt inne å gå bort til en tilfeldig dame som ser interessant ut og det å tørre å be henne ut, det ligger ikke naturlig for meg. Et minus til, er at jeg ikke er god til å gå ut av komfortsonen, da jeg gjør det samme hver dag: driver med mitt, og treffer ikke andre gjennom blant annet fritidsaktiviteter. Mye man nok kunne gjort for å bli kjent med andre, meldt seg på fellestreninger, et kurs i et eller annet, DNT turer, eller annet. Igjen føles dette ut av komfortsonen.. Jeg har følelse av at jeg burde være attraktiv for mange kvinner, det over tatt i betraktning. Det er sikkert mange i samme situasjon som meg. Noen som har gode råd for hva jeg kan gjøre for å finne den riktige for meg? Hva burde jeg eller kan jeg endre på? Hva ville du gjort, for å komme i kontakt med andre? Anonymkode: d6444...eaa 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #2 Skrevet 16. juli 2024 Finn på en aktivitet der du møter folk selv om det ikke er i komfortsonen din akkurat nå. Det er ikke det samme som i at det ikke kan være gøy selv om en er sjenert. Selv møtte jeg samboer på seminar med jobben for en del år siden, men å møte noen uten å være i en setting der det er andre er ikke lett. Anonymkode: a3e3d...563 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #3 Skrevet 16. juli 2024 Det har tydeligvis ikke fungert inne i komfortsonen din, så du er nok pent nødt til å gå ut av den hvis du ønsker et annet resultat. Anonymkode: 69f38...0b4 7 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #4 Skrevet 16. juli 2024 selv om du har mye på stell, er det viktig i et samliv å kunne bidra med input. finne på litt sammen, men ha nok egne interesser til å fungere sosialt på egenhånd. klarer du det? har du nok å melde når dere ses til middag, har du noe gøy å finne på med henne i helga? hva legger du i sjenert? føler voksne som sier de er sjenerte er ekstremt tilbakeholdne og engstelige sosialt... i jobb og hverdag må man jo ofte ta ordet, brøyte seg litt frem, utfordre seg på akkurat disse tingene, så mange som var sjenerte barn og unge blir jo på en måte eksponert for dette i så stor grad at det går over for de fleste. dette gjør meg skeptisk. en mann som i tillegg må pushes ut av hjemmet har jeg dessverre så dårlig erfaring med at det ikke kommer til å gjenta seg... det inntrykket der gjør nok at du mister flere. dette er kun basert på hi, men kan kanskje gi deg en pekepinn. å være fit og ha grei økonomi er liksom ikke helt nok. Anonymkode: 28e6c...19b 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #5 Skrevet 16. juli 2024 Norske kvinner har så høye krav at de konkurrerer om de samme mennene. I din situasjon er du veldig ettertraktet for kvinner fra andre delen av verden, ingen har rett til å dømme menn som gifter seg med utenlandske når de norske kvinnene ikke selv vil. Anonymkode: 52136...f8a 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #6 Skrevet 16. juli 2024 Du er ikke jobb, bolig, utdannelse eller økonomi, ts. Du er et menneske. Som menneske - hva er dine verdier? Du nevner presis null om dine verdier som menneske. (Og derfor får du ingen partner, fordi «jobb» eller «trent» ikke er relevante faktorer) Et likeverdig forhold er ikke en handel. Ja, det finnes mennesker i samliv som ER en handel. Og dersom det er en slik transaksjon du er på jakt etter så er innlegget ditt relevant. Er du på jakt etter et likeverdig forhold? Da er innlegget ditt helt irrelevant. Så bestem deg. Handel? Eller likeverdig forhold? Dersom det første - reklamer med penger, bolig og bil. Eller utseende. Dersom det siste - vis hvem du er (og, nei, du er ikke jobben din eller kilo benkpress). Skriv et nytt innlegg her. Nevn bare hvem du er som menneske. Presenter deg som du ville i et selskap. (Og om du i selskap sier «jeg har alt på stell»? Slutt med det.) Anonymkode: c8240...616 4 4
-Missi- Skrevet 16. juli 2024 #7 Skrevet 16. juli 2024 Enig med anonym over du må ut av komfort sonen, ut å møte folk. Mange ulike måter å gjøre det på. For å være ærlig er kvinne i 30 årene og lei frasen "alt på stell" joda bra det men vi har jo "alt på stell" vi også. En mann skal være en fin bonus i livet, en som det er gøy å være sammen med som gir det lille ekstra i en allerede bra hverdag. Ellers gidder vi ikke ☺️ Så de personlige egenskapene og hva du har å gi i en relasjon teller så uendelig mye mer. Sjenert er en ting kan være litt søtt det til en viss grad men viktig at du er på i relasjonen med damen du vil ha i det minste. Hvordan skal hun ellers vite du er intressert? Ellers blir du fort forbigått av de som tør skravle, le og ta initiativ. Tør ta plass både irl dating der ute og på apper osv. Feks jeg var ute sist helg med en stor gjeng veninner og kompiser. Der har vi blanding av alt mulig. Rundt meg satt det kansje 3-4 helt nærmest i en gruppe på 20-30. Til en vær tid kom det og gikk folk jeg skravlet i vei med de rundt. Var vell et par timer først på slutten får jeg med meg en stille fyr ved siden av meg tror vi skålte med han ett par ganger uten at jeg tenkte over det var nok ett par til der og men i hvertfall ble jeg litt satt ut av det for han satt jo rett bak meg /ved siden av uten å si ett ord! Klart at de som tør ta plass både av kvinner og menn er de jeg legger merke til. For var begge kjønn som kom og gikk i nærmeste gjengen rundt meg så var hele tiden nye å prate med. I en sånn gruppe vil du nok forsvinne litt om du ikke tar initiativ vi var vell sånn gjennomsnittlig 25-40 i alder. Har opplevd det før med sjenerte menn de setter seg i nærheten eller går litt rundt i sirkler. Ikke vær en sånn fyr, du må våge å ta ett skritt ut av komfortsonen for er der alt kan skje ☺️ Om det er kjempe vanskelig, terapi? Selvhjelpsgrupper /bøker/en god trygg kompis eller veninne som kan være en støtte i det sosiale? 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #8 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er ikke jobb, bolig, utdannelse eller økonomi, ts. Du er et menneske. Som menneske - hva er dine verdier? Du nevner presis null om dine verdier som menneske. (Og derfor får du ingen partner, fordi «jobb» eller «trent» ikke er relevante faktorer) Et likeverdig forhold er ikke en handel. Ja, det finnes mennesker i samliv som ER en handel. Og dersom det er en slik transaksjon du er på jakt etter så er innlegget ditt relevant. Er du på jakt etter et likeverdig forhold? Da er innlegget ditt helt irrelevant. Så bestem deg. Handel? Eller likeverdig forhold? Dersom det første - reklamer med penger, bolig og bil. Eller utseende. Dersom det siste - vis hvem du er (og, nei, du er ikke jobben din eller kilo benkpress). Skriv et nytt innlegg her. Nevn bare hvem du er som menneske. Presenter deg som du ville i et selskap. (Og om du i selskap sier «jeg har alt på stell»? Slutt med det.) Anonymkode: c8240...616 Et likeverdig forhold er det jeg ønsker ja. Som menneske er jeg rolig, utadvendt, glad i familie og tradisjoner (eks. feire jul med god mat), liker å lære og utvikle meg som person, lage mat er gøy, festing og uteliv interesserer meg lite, glad i å treffe venner når det passer. Ja, det er vel det jeg kommer på AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Norske kvinner har så høye krav at de konkurrerer om de samme mennene. I din situasjon er du veldig ettertraktet for kvinner fra andre delen av verden, ingen har rett til å dømme menn som gifter seg med utenlandske når de norske kvinnene ikke selv vil. Anonymkode: 52136...f8a Jeg vet ikke helt om jeg tror på dette. Ja, konkurransen er høy, men hvis jeg klarer å gjøre noe annerledes enn 90 % av de andre menn jeg konkurrerer mot så lykkes jeg nok. Konkurransen på tinder og apper er nok høy ja, men vil komme meg litt vekk i fra det. AnonymBruker skrev (13 minutter siden): selv om du har mye på stell, er det viktig i et samliv å kunne bidra med input. finne på litt sammen, men ha nok egne interesser til å fungere sosialt på egenhånd. klarer du det? har du nok å melde når dere ses til middag, har du noe gøy å finne på med henne i helga? hva legger du i sjenert? føler voksne som sier de er sjenerte er ekstremt tilbakeholdne og engstelige sosialt... i jobb og hverdag må man jo ofte ta ordet, brøyte seg litt frem, utfordre seg på akkurat disse tingene, så mange som var sjenerte barn og unge blir jo på en måte eksponert for dette i så stor grad at det går over for de fleste. dette gjør meg skeptisk. en mann som i tillegg må pushes ut av hjemmet har jeg dessverre så dårlig erfaring med at det ikke kommer til å gjenta seg... det inntrykket der gjør nok at du mister flere. dette er kun basert på hi, men kan kanskje gi deg en pekepinn. å være fit og ha grei økonomi er liksom ikke helt nok. Anonymkode: 28e6c...19b Det jeg legger i sjenert er at jeg ikke er frempå nok i dating, som da sikkert mange er mye bedre på. Forstå meg rett, jeg er ikke sjenert i føre samtaler med ukjente, trives med mennesker og føler meg sosialt trygg. TS Anonymkode: d6444...eaa 2 1
sicario Skrevet 16. juli 2024 #9 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Til kvinner rundt 30 år: som vil etablere seg, stifte familie, få barn, og finne en livspartner. Jeg er rundt 30 år, mann, med livet på stell, god jobb, høyt utdannet, godt trent, god økonomistyring, over snittet høy, boligeier, fornuftig som person. Jeg har alt av det materialistiske og ingenting jeg mangler. Mye positivt beskrevet over. Det som er negativt er at jeg er litt sjenert, Jeg har følelse av at jeg burde være attraktiv for mange kvinner, det over tatt i betraktning. Det er sikkert mange i samme situasjon som meg. Noen som har gode råd for hva jeg kan gjøre for å finne den riktige for meg? Hva burde jeg eller kan jeg endre på? Hva ville du gjort, for å komme i kontakt med andre? Anonymkode: d6444...eaa Du går i den litt klassiske «manne-fella». Alle disse tingene du lister opp er ikke ting som skaper interesse for deg. Det er ikke ting som gjør at jenter blir nyskjerrig på deg eller tiltrukket av deg. »god jobb, høyt utdannet, godt trent, god økonomistyring, over snittet høy, boligeier» Dette er zzzzznork når det kommer til om jenter føler en attraksjon/tiltrekning til deg. Disse tingene er ting som kan ha betydning etter at en attraksjon/tiltrekning oppstår. Det er ting som er positivt om det har oppstått attraksjon/tiltrekning og kvinnen vurderer deg for et forhold/dating osv. Mitt tips til deg er å fjerne fokus fra disse tingene og flytte fokus over på de tingene som faktisk skaper attraksjon. Les deg opp på det sympatiske og parasympatiske nervesystem og dets rolle i attraksjon, Dopamin, noreprinephrin, paralimbic cortex og dets rolle i hvordan prosessere emosjoner og self-essentialist reasoning og hvorfor dette er viktig å vite om spesielt for menn som ønsker å kunne skape interesse hos en kvinne. Om man bryter det hele ned til sin essens, så er det enkelt. Øyekontakt som holdes over litt tid (ikke stirrende), evnen til å få den du prater med til å le, samt identifisere en eller flere felles interesser/verdier (self-essentialist reasoning) vil skape langt, langt mer interesse hos kvinner en hva høyden din, jobben din, musklene dine og pengene dine vil. Du kan velge hva du gjør med denne informasjonen. Du kan sette deg inn i hva dette er og hvorfor det er avgjørende komponenter i hva som skaper attraksjon/tiltrekning, som er hele grunnlaget for det du ønsker(forhold), eller du kan fortsette i samme tralten å tro at jobben og høyden din er det som vekker en kvinnes nyskjerrighet og interesse i deg. Som en personlig anekdote. Jeg har aldri følt på noe utfordring med interesse hos damer. Har aldri gått ufrivillig singel. Det jenter/kvinner trekker frem som ting som gjorde de nyskjerrige på meg/tiltrukket av meg er helt i tråd med forskningen. De trekker frem humoren min/at jeg får dem og de rundt meg til å le og føle seg vel, at jeg har et «blikk de forsvinner inn i/dype øyne», sunne/gode verdier (self-essentialist reasoning) og at jeg utstråler trygghet/selvtillit som ikke bikker over i arroganse. Merk, dette er ikke mine ord. Ikke en, eneste av de jeg har hatt seksuelle, romantiske relasjoner med har sagt et ord om høyden min, jobben min, pengene mine, treningen min Du må skille mellom hva som hjelper deg å vekke interesse og nyskjerrighet hos en kvinne og hva kvinner i en eller annen undersøkelse sier de vil ha i en partner. Dette er to forskjellige ting og det de ser etter i en partner er først relevant etter at interessen er opprettet. 6 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #10 Skrevet 16. juli 2024 sicario skrev (19 minutter siden): Du går i den litt klassiske «manne-fella». Alle disse tingene du lister opp er ikke ting som skaper interesse for deg. Det er ikke ting som gjør at jenter blir nyskjerrig på deg eller tiltrukket av deg. »god jobb, høyt utdannet, godt trent, god økonomistyring, over snittet høy, boligeier» Dette er zzzzznork når det kommer til om jenter føler en attraksjon/tiltrekning til deg. Disse tingene er ting som kan ha betydning etter at en attraksjon/tiltrekning oppstår. Det er ting som er positivt om det har oppstått attraksjon/tiltrekning og kvinnen vurderer deg for et forhold/dating osv. Mitt tips til deg er å fjerne fokus fra disse tingene og flytte fokus over på de tingene som faktisk skaper attraksjon. Les deg opp på det sympatiske og parasympatiske nervesystem og dets rolle i attraksjon, Dopamin, noreprinephrin, paralimbic cortex og dets rolle i hvordan prosessere emosjoner og self-essentialist reasoning og hvorfor dette er viktig å vite om spesielt for menn som ønsker å kunne skape interesse hos en kvinne. Om man bryter det hele ned til sin essens, så er det enkelt. Øyekontakt som holdes over litt tid (ikke stirrende), evnen til å få den du prater med til å le, samt identifisere en eller flere felles interesser/verdier (self-essentialist reasoning) vil skape langt, langt mer interesse hos kvinner en hva høyden din, jobben din, musklene dine og pengene dine vil. Du kan velge hva du gjør med denne informasjonen. Du kan sette deg inn i hva dette er og hvorfor det er avgjørende komponenter i hva som skaper attraksjon/tiltrekning, som er hele grunnlaget for det du ønsker(forhold), eller du kan fortsette i samme tralten å tro at jobben og høyden din er det som vekker en kvinnes nyskjerrighet og interesse i deg. Som en personlig anekdote. Jeg har aldri følt på noe utfordring med interesse hos damer. Har aldri gått ufrivillig singel. Det jenter/kvinner trekker frem som ting som gjorde de nyskjerrige på meg/tiltrukket av meg er helt i tråd med forskningen. De trekker frem humoren min/at jeg får dem og de rundt meg til å le og føle seg vel, at jeg har et «blikk de forsvinner inn i/dype øyne», sunne/gode verdier (self-essentialist reasoning) og at jeg utstråler trygghet/selvtillit som ikke bikker over i arroganse. Merk, dette er ikke mine ord. Ikke en, eneste av de jeg har hatt seksuelle, romantiske relasjoner med har sagt et ord om høyden min, jobben min, pengene mine, treningen min Du må skille mellom hva som hjelper deg å vekke interesse og nyskjerrighet hos en kvinne og hva kvinner i en eller annen undersøkelse sier de vil ha i en partner. Dette er to forskjellige ting og det de ser etter i en partner er først relevant etter at interessen er opprettet. Tusen takk for innlegget ditt. Dette skal jeg sette meg inn i. Jeg forstår også at det jeg lister opp kommer i andre rekke. Må også legge til at 90 % av jentene jeg møter på første dates vil treffes igjen, så noe gjør jeg riktig men har fortsatt mye å lære (for å finne den riktige match). ts Anonymkode: d6444...eaa 1 2
Ebbeliten Skrevet 16. juli 2024 #11 Skrevet 16. juli 2024 Du må ut å være sosial. Vær glad og bjuda på deg selv. Da blir kvinnene interessert. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #12 Skrevet 17. juli 2024 Jeg møtte kjæresten min på en datingapp. Det som trakk meg var samtalene våre. Da vi begynte å chatte ble vi så engasjert at vi måtte prate på tlf🤭 Etter over 3 timer med prat om alt fra humor, verdier, fortid etc så møttes vi og da øynene våre møttes var det en øyeblikkelig kjemi. Det var senere jeg fikk vite mer om detaljer om jobb, økonomi etc. Det var ikke viktig for meg. Jeg klarer meg selv. Nå er vi riktignok i 40 årene og ferdig med barn da. Men jeg har aldri falt for det materielle. Det må være en kjemi der. Anbefaler deg å teste å gå ut av komfortsonen din. Hva har du å tape annet enn litt ubehag som går over? Se på en datingapp som et verktøy til å møte nye mennesker til en uforpliktende kaffe. Når det er sagt likte jeg Happn bedre enn Tinder. Der møtte jeg mange fine menn. Anonymkode: d64da...470 2 1
Nonstop1 Skrevet 17. juli 2024 #13 Skrevet 17. juli 2024 (endret) Supert at du har "alt på stell", men som de sier over er det ikke slike ting som skaper attraksjon. Jeg (en dame i slutten av 20årene, med høy utdannelse og lønn), falt for en uføretrygdet mann uten egen bolig og med gjeld... Jeg falt utelukkende for personligheten. Han var snill, morsom og reflektert, og vi kunne prate hele natten igjennom fra første kveld. Klart mye ville vært enklere om han hadde "alt på stell", men det er følelsene som rår. Vi har nå over 10 år og 2 barn sammen, og som familie har vi "alt på stell" fordi jeg hadde riktig utgangspunkt selv til å kunne bære familiens økonomi og materialistiske behov.. Og sånn er jo mange kvinner i dag. Vi ser ikke etter en økonomisk forsørger, men en partner i livet 😊 Du må nok litt ut av komfortsonen, og prøv så godt du kan å vis hvilke personlige egenskaper, tanker og hvilken hverdag du kan by på til en potensiell partner. Noen ser etter ro, så du trenger ikke ha en kjempespennende hverdag, men om du er omsorgsfull, en god lytter, støttende, så prøv å vis slike kvaliteter. Også må du tørre å flørte. Endret 17. juli 2024 av Nonstop1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #14 Skrevet 17. juli 2024 Nonstop1 skrev (10 timer siden): Supert at du har "alt på stell", men som de sier over er det ikke slike ting som skaper attraksjon. Jeg (en dame i slutten av 20årene, med høy utdannelse og lønn), falt for en uføretrygdet mann uten egen bolig og med gjeld... Jeg falt utelukkende for personligheten. Han var snill, morsom og reflektert, og vi kunne prate hele natten igjennom fra første kveld. Klart mye ville vært enklere om han hadde "alt på stell", men det er følelsene som rår. Vi har nå over 10 år og 2 barn sammen, og som familie har vi "alt på stell" fordi jeg hadde riktig utgangspunkt selv til å kunne bære familiens økonomi og materialistiske behov.. Og sånn er jo mange kvinner i dag. Vi ser ikke etter en økonomisk forsørger, men en partner i livet 😊 Du må nok litt ut av komfortsonen, og prøv så godt du kan å vis hvilke personlige egenskaper, tanker og hvilken hverdag du kan by på til en potensiell partner. Noen ser etter ro, så du trenger ikke ha en kjempespennende hverdag, men om du er omsorgsfull, en god lytter, støttende, så prøv å vis slike kvaliteter. Også må du tørre å flørte. Fint. Jeg vet sånn cirka hva jeg nå har å gjøre Anonymkode: d6444...eaa 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #16 Skrevet 18. juli 2024 Kvinner blir tiltrukket av menn som tørr å ta litt styring uten å dominere. Komfort sonen din er svært lite tiltrekkende, det er rett og slett den som hindrer deg i å oppnå det du ønsker. Kvinner blir tiltrukket av at menn tør å ta en sjanse. Tinder er håpløst. Møt kvinner i andre settinger. Få kvinner til å le. Veien til et kvinnes hjerte går også gjennom magen. Mange kvinner finner det svært tiltrekkende og bli laget god mat til. Men helst ikke på første date. Jo vakrere kvinne du snakker med jo viktigere er det å gi henne komplimenter som skiller seg ut fra alle de tusen "du er pen," "du er sexy" og lignende hun har hørt 1000 ganger før. Gi henne uventede komplimenter hvor det virker som du faktisk er interessert i hvem hun er eller at du legger merke til noe som er spesielt med henne. Kanskje det er smilet hennes. Eller en latter som sprer glede. Altså her er det snakk om å vise at du legger merke til hvem hun er forbi standar frasene. Det er svært smigrende for kvinner som er svært attraktive. Nå er det snart øya festivalen. Bor du i nærheten av Oslo sa er dette en ypperlig plass og komme i prat med nye mennesker. En naturlig samtale i alle fall i starten med litt humor som krydder vil få kvinner til å slappe mere av og være mer åpne. Konserter, kultur arrangement, kunst utstillinger er arenaer det er enkelt å slå av en prat med de som befinner seg rundt. Utnytt slike settinger uten at det virker som du er på jakt. En del kvinner blir automatisk mer skeptiske til deg viss de føler du er veldig på sjekkeren. Men uansett hva du tar til deg eller ikke. Den komfort sonen din må du gi slipp på hvis du vil sett deg selv i en posisjon til å kunne møte din fremtidige partner. Anonymkode: a08a1...f07 1
Daria Skrevet 18. juli 2024 #17 Skrevet 18. juli 2024 Pussig nok visste jeg før jeg åpnet tråden at TS ville ramse opp en haug ytre ting, og ikke si noe som helst om personlige egenskaper, interesser og alle de tingene som gjør ham til et menneske noen kan ha lyst til å bli kjent med... Det slår meg så ofte når jeg leser, både her og ellers, om menn som blir valgt bort/ilke finner seg en partner at de framstår nærmest som om de mangler forståelse for at personlighet er en viktig del av likningen, på begge sider. Forhold er ikke noe man kvalifiserer for eller gjør seg fortjent til når man kan krysse av nok punkter på "ting på stell"-lista, det er et møte mellom to personer som finner hverandre over snittet interessante og attraktive på et utall forskjellige måter. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #18 Skrevet 18. juli 2024 Alt på stell betyr ingenting for meg. Eller altså, det er fint å ha det - men det sier ingenting om personen bak. De fleste jeg har møtt som er veldig opptatt av dette med alt på stell, eller bare "hatt det" har som regel vært ekstremt kjedelige eller hatt ustabil psyke 😂 Alle jeg har blitt forelsket eller tiltrukket av har hatt absolutt INGENTING på stell. Så personlighet er viktigst for meg. Hva kan du tilby utenom det materielle? Er du en god samtalepartner, er du morsom? Får du den andre til å føle seg bra? Er du snill, omtenksom? Osv. Skal også nevnes at mange også kan bli litt skremt når man har alt på stell!!! gjerne hvis man selv ikke har det. Så vent litt med å dele hvor god stell du har. Anonymkode: e06dc...109 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #19 Skrevet 18. juli 2024 Jeg tror det kan være litt tilfeldigheter, også. Har to bekjente (unge kvinner) som for noen måneder siden fant seg hver sin kjæreste på Tinder. Dette er seriøse, høyt utdannede mennesker, og ingen av dem er spesielt utadvendte eller den typen som er først ute på byen. De drar på hytteturer sammen, har vært på utenlandsferie i sommer, og er egentlig ganske rolige typer. For min del liker jeg mennesker som ikke er sånn "på" og veldig framoverlent til en hver tid. Har tidligere vært gift med en som var veldig utadvendt, og vi var ganske forskjellige mennesker. Tror ikke TS skal prøve å være en annen enn den han er, det er bedre å finne et menneske som er noenlunde samme rolige type som ham selv. I det lange løp fungerer man bedre med mennesker som man har noe til felles med. Det sagt, så bør man selvsagt kunne delta i noe sosialt, og komme seg litt ut av huset. Men jeg har ikke troen på at man skal spille en annen rolle for å tiltrekke seg en viss type mennesker, det vil bare feile til slutt. Anonymkode: 3df83...166 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #20 Skrevet 18. juli 2024 Tinder er nok ikke riktig sted for å møte en seriøs dame. Jeg er dame, og styrer unna fordi jeg føler at de fleste mennene der er useriøse. Jeg er ute etter noe seriøst. Jeg har akuratt møtt en bra og seriøs mann via Facebook dating. Prøv å tenk hvor damer søker seriøse menn. Det er tvilsomt tinder. Anonymkode: 68fe5...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå