AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Del Skrevet 16. juli ..kun seg selv og sitt. De spør gjerne et par spørsmål innledningsvis av høflighet, så går turbinen på full styrke. Meg, meg og atter meg. Det er ingen dype samtaler eller kjekke temaer, kun hva de har gjort, oppnådd og en dårlig skjult sammenligning av hva de og jeg har oppnådd. Kjenner jeg er nokså lei av det og vurderer å kutte ut relasjonen helt. Jeg sitter på en følelse av at livet er for kort til slik. Andre som har vært borti lignende og bare faset det ut? Anonymkode: 862c2...a0d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #2 Del Skrevet 16. juli Jepp. Hadde en tidligere kollega som jeg fant ut kun ringte meg når livet hennes buttet imot, og da brukte hun meg bare som en ventil. Så fikk hun det veldig mye bedre en periode med mann og barn, og da sluttet hun med disse endeløse samtalene der hun bare snakket om seg selv på inn og utpust, men nå går det dårlig i privatlivet hennes, og da ringer hun rundt til folk igjen for å tømme seg. Jeg har nok med meg selv og gidder ikke å ta telefonen når hun ringer Anonymkode: 52bb8...ab6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Del Skrevet 16. juli Jupp. Hun ringer meg ikke lengre. Merkelig. Anonymkode: 509d3...258 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #4 Del Skrevet 16. juli Jeg hadde også en slik venninne. Sa fra til henne jeg. Veldig hyggelig å snakke med meg, men det blir mye deg. Jeg har også lyst å snakke. Bedret seg en del etter jeg sa fra Anonymkode: 52a0a...d9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): ..kun seg selv og sitt. De spør gjerne et par spørsmål innledningsvis av høflighet, så går turbinen på full styrke. Meg, meg og atter meg. Det er ingen dype samtaler eller kjekke temaer, kun hva de har gjort, oppnådd og en dårlig skjult sammenligning av hva de og jeg har oppnådd. Kjenner jeg er nokså lei av det og vurderer å kutte ut relasjonen helt. Jeg sitter på en følelse av at livet er for kort til slik. Andre som har vært borti lignende og bare faset det ut? Anonymkode: 862c2...a0d Hadde selv en slik venninne. Kunne aldri komme inn på temaer om meg selv en gang før samtalen var flyttet over til henne igjen, men jeg har blitt fortalt at det har med aldersforskjell å gjøre… er det aldersforskjell mellom dere? Anonymkode: 2bf9b...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #6 Del Skrevet 17. juli 5 hours ago, AnonymBruker said: Hadde selv en slik venninne. Kunne aldri komme inn på temaer om meg selv en gang før samtalen var flyttet over til henne igjen, men jeg har blitt fortalt at det har med aldersforskjell å gjøre… er det aldersforskjell mellom dere? Anonymkode: 2bf9b...eef TS her. Nei, vi er like gamle og gikk på samme videregående skole. Så det må være noe annet der. Anonymkode: 862c2...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #7 Del Skrevet 17. juli Dette har jeg opplevd med flere. Men etter at jeg ble syk har jeg sluttet å ta tlf. Kreftene mine strekker ikke til. Anonymkode: f25ee...137 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå