CurlySue78 Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 Er det noen av dere som har laget egen hjemmeside for bryllupet? Jeg tenkte jeg skulle gjøre det, -så kom gjerne med litt inspirasjon!!
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #2 Skrevet 16. februar 2006 Ta ein kikk på www.bryllupsdagen.no
Mary77bgo Skrevet 16. februar 2006 #3 Skrevet 16. februar 2006 Jeg holder på å lage selv Er ikke ferdig enda, så jeg den er ikke lagt ut... litt mye styr, men det er artig!
Susan Sto Helit Skrevet 16. februar 2006 #4 Skrevet 16. februar 2006 Vi har snakket om det, men vet ikke helt hva vi skal ha på denne siden? Tror alle gjestene vet godt både hvor kirke og lokale er. Gaveliste må vi uansett informere om muntlig.
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #5 Skrevet 16. februar 2006 Vi har snakket om det, men vet ikke helt hva vi skal ha på denne siden? Tror alle gjestene vet godt både hvor kirke og lokale er. Gaveliste må vi uansett informere om muntlig. ← Vi har info om arrangement dagen før bryllupsdagen, kjøreplan for bryllupsdagen, info om overnatting, kart, info om viktige kontaktpersonar, bilder av brudebarn, info om oss, og ein liten blogg...
Mary77bgo Skrevet 16. februar 2006 #6 Skrevet 16. februar 2006 Vi har snakket om det, men vet ikke helt hva vi skal ha på denne siden? Tror alle gjestene vet godt både hvor kirke og lokale er. Gaveliste må vi uansett informere om muntlig. ← Vi skal ha en liten side om praktisk info om bryllupet, link til kirke, lokale og andre relevante linker, en side om hvem gjestene er, kontaktinfo og ønskeliste
Susan Sto Helit Skrevet 16. februar 2006 #7 Skrevet 16. februar 2006 Vi har info om arrangement dagen før bryllupsdagen, kjøreplan for bryllupsdagen, info om overnatting, kart, info om viktige kontaktpersonar, bilder av brudebarn, info om oss, og ein liten blogg... ← Vi har ikke noe arrangement dagen før, ser ikke behovet for at andre enn oss kjenner mer av kjøreplanen for bryllupet enn det som står i invitasjonene, ytterst få som trenger overnatting og disse bor nok hos familie, kart bør være unødvendig, brudebarn har vi ikke, kontaktpersoner ? Toastmater? o.s.v. Skulle vi hatt en side, kunne vi nesten like gjerne laget oss en vanlig hjemmeside, og heller skrevet litt om bryllupet der. (I tillegg til andre småhistorier om oss.) Den hadde jo vart lenger også.
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #8 Skrevet 16. februar 2006 Dersom behovet ikkje er der er det vel berre å la vere då?
Susan Sto Helit Skrevet 16. februar 2006 #9 Skrevet 16. februar 2006 Tja, vil vel si det er akkurat det vi har gjort så lang....
kitekatt Skrevet 16. februar 2006 #10 Skrevet 16. februar 2006 Er det noen av dere som har laget egen hjemmeside for bryllupet? Jeg tenkte jeg skulle gjøre det, -så kom gjerne med litt inspirasjon!! ← www.nyttig.net/bryllup
*Emma* Skrevet 16. februar 2006 #11 Skrevet 16. februar 2006 Kunne tenke meg å lage en sånn side som Kitekatt har laget. Med bilder og info som venner og familie som ikke kommer kan titte på - siden vi rømmer
lille my Skrevet 16. februar 2006 #12 Skrevet 16. februar 2006 her e den vi he laga...... http://home.online.no/~irmyrene/
Elise_ Skrevet 17. februar 2006 #13 Skrevet 17. februar 2006 her e den vi he laga...... http://home.online.no/~irmyrene/ ← Det kommer ikke opp bilde på hovedsiden din...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå