AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #1 Skrevet 16. juli 2024 Vi er en familie på 4. vi har en liten hund og har nå anskaffet oss en hund til. Samme rase, slik at de har hverandre og leke med. Får overraskende mange kommentarer fra folk som, enda en hund? Har dere ikke nok? Trenger dere virkelig enda en hund? med latter emojies bak. Blir såret kjenner jeg. vi er en familie som er veldig glad i hunder, og vi er også hjemmekjær og mye hjemme, bortsett fra jobb og skole i ukedager. Skjønner de som ikke liker dyr, eller ser begrensinger med å ha dyr. Slik er det ikke for oss. Vi får hundepass når vi trenger det, og har aldri stoppet oss for noe. Men vi er sjelden ute å farter mye Anonymkode: c854d...ea1
Lofilteret Skrevet 16. juli 2024 #2 Skrevet 16. juli 2024 Jobb med deg selv. Hva andre mener om dine valg er likegyldig. 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #3 Skrevet 16. juli 2024 Lofilteret skrev (49 minutter siden): Jobb med deg selv. Hva andre mener om dine valg er likegyldig. Ja det er det, men irriterende å få meldinger og kommentarer på det.. hva svarer man liksom eller skal man svare? Anonymkode: c854d...ea1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #4 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er en familie på 4. vi har en liten hund og har nå anskaffet oss en hund til. Samme rase, slik at de har hverandre og leke med. Får overraskende mange kommentarer fra folk som, enda en hund? Har dere ikke nok? Trenger dere virkelig enda en hund? med latter emojies bak. Blir såret kjenner jeg. vi er en familie som er veldig glad i hunder, og vi er også hjemmekjær og mye hjemme, bortsett fra jobb og skole i ukedager. Skjønner de som ikke liker dyr, eller ser begrensinger med å ha dyr. Slik er det ikke for oss. Vi får hundepass når vi trenger det, og har aldri stoppet oss for noe. Men vi er sjelden ute å farter mye Anonymkode: c854d...ea1 Drit nå i hva andre mener... Deres liv.. ! Slutt å bry deg! Vi har 3 hunder, 3 barn og venter barn nr4. Svigers lurte oppriktig på om vi skulle kvitte oss med en hund siden vi fikk et barn til - mannen svarte at det var større sannsynlighet at vi kvittet oss med henne enn en av hundene - for hundene var familiemedlemmer på lik linje som alle andre, og kom ikke med slike idiotiske kommentarer. Min mor sa når vi hentet hund nr 3 når barn nr 3 var liten - tenk om hun blir allergisk.. Vel.. Vi hadde allerede 2 hunder så det ville jo vært en utfordring uansett.. 😂🙈 Anonymkode: cc02f...09b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #5 Skrevet 16. juli 2024 Har en venninne som har fire barn, to store hunder, en liten hund og tre katter. Jeg personlig hadde ikke greid det, men HUN greier det jo. Og det er jo hun som vil leve sånn, så jeg har ikke noe jeg skulle ha sagt, hvis jeg hadde sagt noe. Folk må passe på seg selv. Man trenger ikke si alt høyt, liksom. Jeg tenker jo mitt, men det er jo ut ifra mitt eget ståsted, og det er ikke det samme som hennes. Kos deg med hundene og barna, du. Anonymkode: 79cd9...73d 1 1
Lalal13 Skrevet 16. juli 2024 #6 Skrevet 16. juli 2024 Kjipe folk! Det er deres valg, og dere har gjort det som er rett for dere! Kos dere med hundene☺️
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #7 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har en venninne som har fire barn, to store hunder, en liten hund og tre katter. Jeg personlig hadde ikke greid det, men HUN greier det jo. Og det er jo hun som vil leve sånn, så jeg har ikke noe jeg skulle ha sagt, hvis jeg hadde sagt noe. Folk må passe på seg selv. Man trenger ikke si alt høyt, liksom. Jeg tenker jo mitt, men det er jo ut ifra mitt eget ståsted, og det er ikke det samme som hennes. Kos deg med hundene og barna, du. Anonymkode: 79cd9...73d Våre barn er ungdommer, og er snart myndig. Så de hjelper jo til. Anonymkode: c854d...ea1
lajlaj Skrevet 16. juli 2024 #8 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er en familie på 4. vi har en liten hund og har nå anskaffet oss en hund til. Samme rase, slik at de har hverandre og leke med. Får overraskende mange kommentarer fra folk som, enda en hund? Har dere ikke nok? Trenger dere virkelig enda en hund? med latter emojies bak. Blir såret kjenner jeg. vi er en familie som er veldig glad i hunder, og vi er også hjemmekjær og mye hjemme, bortsett fra jobb og skole i ukedager. Skjønner de som ikke liker dyr, eller ser begrensinger med å ha dyr. Slik er det ikke for oss. Vi får hundepass når vi trenger det, og har aldri stoppet oss for noe. Men vi er sjelden ute å farter mye Anonymkode: c854d...ea1 Trenger du enda en tråd om dette?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #9 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er en familie på 4. vi har en liten hund og har nå anskaffet oss en hund til. Samme rase, slik at de har hverandre og leke med. Får overraskende mange kommentarer fra folk som, enda en hund? Har dere ikke nok? Trenger dere virkelig enda en hund? med latter emojies bak. Blir såret kjenner jeg. vi er en familie som er veldig glad i hunder, og vi er også hjemmekjær og mye hjemme, bortsett fra jobb og skole i ukedager. Skjønner de som ikke liker dyr, eller ser begrensinger med å ha dyr. Slik er det ikke for oss. Vi får hundepass når vi trenger det, og har aldri stoppet oss for noe. Men vi er sjelden ute å farter mye Anonymkode: c854d...ea1 Mener du at folk skriver dette på facebook ? Har aldri sett folk kommentere på denne måten til folk som skaffer deg dyr. Dere må ha en underlig vennekrets. Anonymkode: 68b29...b7a
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #10 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Våre barn er ungdommer, og er snart myndig. Så de hjelper jo til. Anonymkode: c854d...ea1 Da ser jeg i alle fall ikke problemet folk har... Anonymkode: 79cd9...73d
katties Skrevet 16. juli 2024 #11 Skrevet 16. juli 2024 Selv har jeg ikke dyr lengre. Kan kanskje TENKE at "wow... får de plass til alle i leiligheten?", men å si noe sånt er jo bare slemt. Synes det er frekt at folk sier slike ting. Det er dere som vet best hvordan hundene passer inn i livet deres, så bare ignorer kommentarene.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #12 Skrevet 16. juli 2024 Føler du deg dolket i ryggen? Anonymkode: db60a...b75
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #13 Skrevet 16. juli 2024 Folk finner alltid noe å klage på 😜 ikke lev livet etter hva andre mener. Hadde det ikke vært hunden de kommenterte ville det vært noe annet. For oss er det at vi ønsker oss tre barn (har to). «Tre barn?! Hvorfor det?! Også dere som har ett av hvert kjønn også?». Hadde vi bare hatt ett ville sikkert det vært feil 😜 og hadde vi hatt tre av samme kjønn ville vi folk nok forventet å prøve en gang til for å «endelig» få den lille jenta/gutten vi manglet. Nei, folk blir aldri fornøyde😅 Anonymkode: 7f42c...8f0
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #14 Skrevet 16. juli 2024 katties skrev (12 minutter siden): Selv har jeg ikke dyr lengre. Kan kanskje TENKE at "wow... får de plass til alle i leiligheten?", men å si noe sånt er jo bare slemt. Synes det er frekt at folk sier slike ting. Det er dere som vet best hvordan hundene passer inn i livet deres, så bare ignorer kommentarene. Vi har stor enebolig med stor inngjerdet hage Anonymkode: c854d...ea1
katties Skrevet 16. juli 2024 #15 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har stor enebolig med stor inngjerdet hage Anonymkode: c854d...ea1 SAMME hva de tenker: Hvis dere har kapasitet og ale har det bra, dyrene blir luftet, så synes jeg det bare er negativt og absolutt unødvendig. Som sagt: ignorer det. Eller svar at dere har det kjempefint - jo flere jo bedre!
Fru Uperfekt Skrevet 16. juli 2024 #16 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi er en familie på 4. vi har en liten hund og har nå anskaffet oss en hund til. Samme rase, slik at de har hverandre og leke med. Får overraskende mange kommentarer fra folk som, enda en hund? Har dere ikke nok? Trenger dere virkelig enda en hund? med latter emojies bak. Blir såret kjenner jeg. vi er en familie som er veldig glad i hunder, og vi er også hjemmekjær og mye hjemme, bortsett fra jobb og skole i ukedager. Skjønner de som ikke liker dyr, eller ser begrensinger med å ha dyr. Slik er det ikke for oss. Vi får hundepass når vi trenger det, og har aldri stoppet oss for noe. Men vi er sjelden ute å farter mye Anonymkode: c854d...ea1 Lær deg å drite i andres meninger og de trenger ikke en forklaring på hvorfor. Det er deres liv deres valg
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #17 Skrevet 16. juli 2024 Fru Uperfekt skrev (3 minutter siden): Lær deg å drite i andres meninger og de trenger ikke en forklaring på hvorfor. Det er deres liv deres valg Har en del folk rundt meg som elsker å reise. Alle penger og tid går til reise, da skjønner de ikke at vi vil binde oss til hunder. De skjønner heller ikke at alle ikke er så opptatt av å reise Anonymkode: c854d...ea1
Fru Uperfekt Skrevet 16. juli 2024 #18 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har en del folk rundt meg som elsker å reise. Alle penger og tid går til reise, da skjønner de ikke at vi vil binde oss til hunder. De skjønner heller ikke at alle ikke er så opptatt av å reise Anonymkode: c854d...ea1 Vi elsker å reise og, men har mange venninner som bor i leilighet uten mulighet til å ha dyr så har pass de gangene det ikke er noen hjemme. Akkurat nå har vi ingen dyr men skal ha en omplassering og en valp i 25/26, hunder er flokkdyr og en bør ha minst 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå