Gå til innhold

Tips til miniferie med ungdom

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lurer på om noen har noen tips til liten ferietur med ungdommer. Bor i Drammen; så kan være på Østlandet, Sverige ell. Gjerne noe aktivt og gøy. To- tre overnattinger.

Anonymkode: 48acf...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kiel ferga, Gøteborg med Liseberg. Danskebåten og tivoliet i København, 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

København.

Hva med en tur til Rondane og bo på hotell der oppe. Veldig vakkert området, fine turer i fjellet. På Sjoa har de rafting.

Selges ofte mange billige fly billetter med wizzair til Polen. Gdansk er sommer by, krakow er også flott.

En stund siden sist jeg var i Stockholm, men husker det som en veldig fin tur. Masse spennende kunst utstillinger der. Fin gamle by, fint ved vannet og selvsagt bra uteliv for de over 18.

Anonymkode: b0f7f...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi er på telttur. Skal til Loen i morgen og ta Skylift. På fredag skal vi til Voss hvor tenåringen skal fly i vindtunnelen. Vi storkoser oss. På tross av regn idag.

Anonymkode: 8f34d...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.7.2024 den 19.35):

Lurer på om noen har noen tips til liten ferietur med ungdommer. Bor i Drammen; så kan være på Østlandet, Sverige ell. Gjerne noe aktivt og gøy. To- tre overnattinger.

Gøteborg og Liseberg. Airbnb.

Anonymkode: 51e49...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kristiansand er veldig fint :) 

Eller reis på fjelltur. 
«Pers hotell» i Gol har noe for enhver smak. 

eller hva med Lillehammer? Mye morsomt å finne på der også. 

Anonymkode: 5a6ee...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sententia skrev (12 timer siden):

Hvor gamle er ungdommene da? 

Takk for mange gode tips!

De er 15 og 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk for mange gode tips!

De er 15 og 17.

Da hadde jeg droppa Pers hotell, hvertfall. Badelandet der har sett sine bedre dager.. 

Jeg slår et slag for byferie i Göteborg. Det har man «alle» muligheter, også når barna er såpass store. 

Samme er jo evnt å ta turen til f.eks Trondheim eller Bergen. En del å oppleve! 

Jeg liker Kiel-fergen, men hadde ikke tatt med 15 og 17 dit. Rett og slett. Går fint med barn uten store krav, men ellers syns jeg det blir litt «snevert» av tilbud. Får uansett så få timer i Kiel.. bedre med DFDS til København da, virker det som. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sententia skrev (På 18.7.2024 den 19.00):

Da hadde jeg droppa Pers hotell, hvertfall. Badelandet der har sett sine bedre dager.. 

Jeg slår et slag for byferie i Göteborg. Det har man «alle» muligheter, også når barna er såpass store. 

Samme er jo evnt å ta turen til f.eks Trondheim eller Bergen. En del å oppleve! 

Jeg liker Kiel-fergen, men hadde ikke tatt med 15 og 17 dit. Rett og slett. Går fint med barn uten store krav, men ellers syns jeg det blir litt «snevert» av tilbud. Får uansett så få timer i Kiel.. bedre med DFDS til København da, virker det som. 

Takk for gode tips! Kiel- båten har vi tatt for noen år siden, og enig; synes det var litt kjedelig. Virkelig ikke verdt pengene.

DFDS har jeg aldri tatt, men det er overnatting begge veier der også? Er ikke så spennende å sitte på en båt. Hmm, får kanskje sjekke fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for gode tips! Kiel- båten har vi tatt for noen år siden, og enig; synes det var litt kjedelig. Virkelig ikke verdt pengene.

DFDS har jeg aldri tatt, men det er overnatting begge veier der også? Er ikke så spennende å sitte på en båt. Hmm, får kanskje sjekke fly.

Men København er aldri feil 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke spennende med båt, så enig i at fly er bedre :) men DFDS gir deg fler timer i København enn Color Line gir deg i Kiel :) mer sånn ment. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...