AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #1 Del Skrevet 16. juli 2024 Har tidligere bare brukt ruteark og notatblokk, men denne gangen tenkte jeg å lage oppskriften digitalt siden jeg vurderer å dele den senere. Vil veldig gjerne få tips om gode programmer til strikkedesign av spesielt gensere. Helst for PC, ikke mac. Ønsker å kunne legge inn variabler som ulik strikkefasthet, ulike farger, kopiere rapport, "se" ferdig resultat, og å sette inn hvor størrelser skal starte. Vet det har vært en tråd tidligere, men den var gammel og teknologien har vel gått fremover... Gjør ingenting om det koster litt, men kommer ikke til å legge mye penger i det. Noen tips eller erfaringer å dele? 😊 Anonymkode: 36788...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 17. juli 2024 #2 Del Skrevet 17. juli 2024 Du har Knitbird, som er gratis fordi de slutta å oppdatere det. Der kan du lage oppskrifter i alle fall. Men siden du er villig til å betale - Stitchmastery. Tror ikke jeg har hørt om noen bedre. 👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå