AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #1 Del Skrevet 16. juli 2024 Jeg er mann, det skal sies. Fins vel knapt den kvinne som ikke omfavner sin biseksuelle side. Har alltid tent på menn i tillegg til kvinner. Menn litt sjeldnere enn kvinner og det har avtatt med årene også. I ungdommen var jeg redd for at jeg var homo, for jeg ble nesten kun kåt på menn i 16-17 års alderen. Men det endret seg og jeg har hatt jentekjærester, og fremdeles aldri rørt en mann. Jeg er i slutten av 30-årene, singel og ingen barn. Det blir mindre og mindre oppmerksomhet fra kvinner og føler at det løpet er kjørt. Har lite suksess med damene. Derfor sniker det seg inn tanker om å teste ut min biseksuelle side. Problemet er bare at jeg innerst inne anser det som annenrangs sex og jeg føler meg ekkel etter å ha fantasert om menn. Har chattet med menn på gaysir, og det er veldig spennende og pirrende å utveksle fantasier osv. Noen maser om treff, men jeg tør ikke. Jeg tror helt ærlig jeg ville angret etterpå, følt meg ekkel og ville tenkt at alle broer til et samliv med kvinner var brent. Bør jeg prøve? Syns det er vanskelig å leve i årevis uten sex, men samtidig anser jeg heterofil sex som det foretrukne. Vil gjerne høre råd/tips og høre holdningene fra kvinner rundt dette.. Anonymkode: ecc51...597 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 16. juli 2024 #2 Del Skrevet 16. juli 2024 Du har en uavklart status i forhold til din homofile side. Og så vil du etablerer deg. Kanskje du bør finne en likesinnet? Så forstår i alle fall begge to hvorfor tørke oppstår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #3 Del Skrevet 16. juli 2024 Man er ikke/ blir ikke bifil bare fodi man ikke lykkes med det motsatte kjønn. Anonymkode: ead09...23a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. juli 2024 #4 Del Skrevet 16. juli 2024 Tja. Utfra hva jeg har skjønt på homofile venner så er gaysircosv rimelig brutale greier mtp bruk og kast. Så….vurder litt hva du egentlig ønsker utforske først? Tror ikke du blir mer avslappet av kyniske ONS egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. juli 2024 #5 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man er ikke/ blir ikke bifil bare fodi man ikke lykkes med det motsatte kjønn. Anonymkode: ead09...23a Han føler skam, det er poenget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #6 Del Skrevet 16. juli 2024 AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Tja. Utfra hva jeg har skjønt på homofile venner så er gaysircosv rimelig brutale greier mtp bruk og kast. Så….vurder litt hva du egentlig ønsker utforske først? Tror ikke du blir mer avslappet av kyniske ONS egentlig. Ja, en jeg har chattet med virket veldig gira på å knulle uten kondom, blant annet. Og mente det var medisiner mot alle kjønnssykdommer nå om dagen. Det er nok til at jeg backer fort ut. Anonymkode: ecc51...597 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #7 Del Skrevet 16. juli 2024 Ingen samtykkende sex mellom to voksne er annenrangs! Å ligge med samme kjønn er stuerent i 2024! Anonymkode: 9a6cb...dc3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #8 Del Skrevet 16. juli 2024 Jeg tror aldri du blir fornøyd med homofil praksis dersom du egentlig ønsker en kvinne. Anonymkode: fe79c...220 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #9 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Man er ikke/ blir ikke bifil bare fodi man ikke lykkes med det motsatte kjønn. Anonymkode: ead09...23a No shit? Anonymkode: 55e83...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #10 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror aldri du blir fornøyd med homofil praksis dersom du egentlig ønsker en kvinne. Anonymkode: fe79c...220 Muligens enig. Emosjonelt så trenger jeg en kvinne. Fins ikke det snev av interesse for det romantiske med menn. Samtidig savner jeg seksuell tilfredsstillelse, og tanken på at så mange menn ville vært villig til å suge meg er spennende. Mulighetene er så mange. Anonymkode: ecc51...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. juli 2024 #11 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, en jeg har chattet med virket veldig gira på å knulle uten kondom, blant annet. Og mente det var medisiner mot alle kjønnssykdommer nå om dagen. Det er nok til at jeg backer fort ut. Anonymkode: ecc51...597 Hva med å heller søke fast liggevenn på Tinder da? Kjønnssykdommer kommer jo av oral og sånn apropos mange menn som er villige til det. Men jeg vet ikke…..jeg er ikke sikker på at du blir så fornøyd med løsningen om du egentlig vil ha kjæreste? Eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #12 Del Skrevet 16. juli 2024 AprilLudgate skrev (55 minutter siden): Hva med å heller søke fast liggevenn på Tinder da? Kjønnssykdommer kommer jo av oral og sånn apropos mange menn som er villige til det. Men jeg vet ikke…..jeg er ikke sikker på at du blir så fornøyd med løsningen om du egentlig vil ha kjæreste? Eller? Jeg er veldig skjult, så ikke fristende å legge ut ansiktsbilde til spott og spe. Ikke at man må det, da. Nei, men det virker bare håpløst med damene. Dynamikken har bare endret seg veldig de siste årene. Anonymkode: ecc51...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 17. juli 2024 #13 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er veldig skjult, så ikke fristende å legge ut ansiktsbilde til spott og spe. Ikke at man må det, da. Nei, men det virker bare håpløst med damene. Dynamikken har bare endret seg veldig de siste årene. Anonymkode: ecc51...597 Hvordan konkret da? Sånn mtp Tinderhelvete? Ang mannlig liggevenn så trenger du ikke legge ut bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 17. juli 2024 #14 Del Skrevet 17. juli 2024 19 hours ago, AnonymBruker said: Syns det er vanskelig å leve i årevis uten sex, men samtidig anser jeg heterofil sex som det foretrukne. Anonymkode: ecc51...597 Ikke dame som du ville ha synspunkt fra, men: du har vel svart selv, har du ikke..? Lett å si, men senk skuldrene, prat med folk (uten å henge seg/deg opp i kjønn), gjør noe om så bare å gå en tur, se en utstilling og se om noe eller noen dukker opp. Lignende situasjon her selv, skulle gjerne truffet ei, men det virker umulig når "alle" har propper i øra og snuten i Tinderhelvete eller Gaysir-tilsvarende. Ja, jeg vil gjerne pule hvis vi blir kjent og finner ut av at vil vil det, men det er mye annet jeg også vil før det. Og etterpå. Mitt inntrykk er at mobilgenerasjonen(?) aldri kommer dit, til det før og etter. Phu... Jeg har tenkt å finne en passe rolig fyr å gå på by'n med i den tro at det er lettere å ragge damer sammen enn alene - hvis det en dag dukker opp en dame i nærheten som lar seg kommunisere med. Men så trenger en fyr langt nede på Gaysir-skalaen med hensyn til å pule 3 stykker, helst i går i mørket uten å hilse på hverandre. Kan noen skru av mobilnettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #15 Del Skrevet 17. juli 2024 Det er nok slik at du har rett i at det å ha hatt sex med menn vil gjøre deg uattraktiv for en del kvinner. Men ikke sikkert at det er det som bør stoppe deg, de er kanskje ikke damene for deg uansett? Anonymkode: f8539...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #16 Del Skrevet 17. juli 2024 AprilLudgate skrev (15 timer siden): Hvordan konkret da? Sånn mtp Tinderhelvete? Ang mannlig liggevenn så trenger du ikke legge ut bilde. Vil ikke bli avslørt. Bor i en mindre by etc. Nei, trenger ikke bilde på profilen. Men på et tidspunkt må man jo avsløre ansikt og jeg vet ikke om jeg ville turt det her jeg bor. carlberner1 skrev (10 timer siden): Ikke dame som du ville ha synspunkt fra, men: du har vel svart selv, har du ikke..? Lett å si, men senk skuldrene, prat med folk (uten å henge seg/deg opp i kjønn), gjør noe om så bare å gå en tur, se en utstilling og se om noe eller noen dukker opp. Lignende situasjon her selv, skulle gjerne truffet ei, men det virker umulig når "alle" har propper i øra og snuten i Tinderhelvete eller Gaysir-tilsvarende. Ja, jeg vil gjerne pule hvis vi blir kjent og finner ut av at vil vil det, men det er mye annet jeg også vil før det. Og etterpå. Mitt inntrykk er at mobilgenerasjonen(?) aldri kommer dit, til det før og etter. Phu... Jeg har tenkt å finne en passe rolig fyr å gå på by'n med i den tro at det er lettere å ragge damer sammen enn alene - hvis det en dag dukker opp en dame i nærheten som lar seg kommunisere med. Men så trenger en fyr langt nede på Gaysir-skalaen med hensyn til å pule 3 stykker, helst i går i mørket uten å hilse på hverandre. Kan noen skru av mobilnettet? Takk for tips! Nei, dagens overfladiske samfunn er ikke noen spøk. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er nok slik at du har rett i at det å ha hatt sex med menn vil gjøre deg uattraktiv for en del kvinner. Men ikke sikkert at det er det som bør stoppe deg, de er kanskje ikke damene for deg uansett? Anonymkode: f8539...de0 Nei, det er jo sant. Og ingen har krav på å vite min sexhistorikk heller. Anonymkode: ecc51...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #17 Del Skrevet 17. juli 2024 Jeg tror du først må, på en eller annen måte, bli kvitt skamfølelsen du har for din dragning mot menn før du fysisk begynner å eksperimentere med menn. Jeg er redd skammen og angeren vil slå deg hardt etterpå hvis du ikke har ordnet opp dette på forhånd. Hvordan du skal ta tak i dette har jeg dessverre ingen råd for. Anonymkode: 48e1f...fce 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #18 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er jo sant. Og ingen har krav på å vite min sexhistorikk heller. Anonymkode: ecc51...597 Nei, sex-historikk kan være greit å holde for seg selv. Det var en tråd her på KG for en stund siden med en dame som var kjempefornærma over at samboeren hadde svart bekreftende når hun hadde spurt om han hadde ligget med menn før de ble sammen. Mente hun var ført bak lyset og vurderte å slå opp. Helt syk reaksjon, spør du meg. Jeg liker heller ikke så godt tanken på at mannen min skal ha vært med andre menn, men liker heller ikke tanken på at han har vært med andre damer. Har derfor ikke stilt spørsmål om det. Leit at det er vanskelig for deg å finne en kjæreste. Synes rådet om å være åpen for å finne på ting med hyggelige folk uten å tenke så mye på kjønn, var lurt. Lykke til❤️ Anonymkode: 2b687...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå