Gå til innhold

Venninne som er sjalu..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har gått ned ca 10 kg. En venninne av meg har nylig gått en del opp i vekt igjen og hun var tydelig misunnelig da vi traff hverandre etter at vi ikke hadde sett hverandre på en stund. Greia er at nå virker det som om hun ikke vil invitere meg med på ting og ønsker kun å "henge" når det bare er meg og henne. Hun har vært en del sjalu fordi jeg har hatt sex med kjæresten hennes (lenge før de ble sammen). Hum sa f.eks en gang "Du må love meg at du ikke prøver deg på han."

Jeg blir veldig lei av sånn oppførsel. Jeg har selv hatt samboer i ti år og hadde aldri prøvd meg på hennes kjæreste. Det at jeg hadde sex med han for 13 år siden betyr liksom ikke noe. Det var bare et meningsløst ONS. Og det vet hun også.

Føler liksom ikke at hun er en skikkelig venninne når hun liksom stenger meg ute på grunn av at hun er sjalu.. Selv om hun virkelig har vært en venninne på andre måter, så føles det veldig kjipt ut. Vet liksom ikke om jeg skal si noe til henne og bare drite i det.. 

Anonymkode: f7df7...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Om dette med at du ikke skal prøve deg på kjæresten hennes kommer opp igjen, så slå litt i bordet og si ærlig talt... Hva faen er det for noe, for du er ikke interessert, og kommer aldri til å ligge med kjæresten hennes. Om hun sliter med at du har ligget med personen før din venninne ble sammen med personen, så må hun jobbe med seg selv og forholdet sitt.

Jeg har gjort det selv, og det funka som gull etterpå. Venninna mi som var veldig sjalu på min tilnærming til menn forsvant når jeg slo litt i bordet og sa ærlig talt....

Anonymkode: a33ab...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er utrolig stygt av venninne din å hentyde noe sånt om deg. Hvilken person gjør sånt mot en venn? Synes hun er stygg mot deg. Hun bør jobbe med seg selv. 

Anonymkode: 06b78...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...