Gå til innhold

Festkjole til stor dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som veit kor ein kan få tak i fine kjolar til store damer, frå str. 44 og oppover...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Er mamman min som er på jakt, ho er str. 44/46 ca... Har kikka litt på nokon sider, men veldig vanskeleg å sjå om kjolane er fine i store størrelsar når modellane som har dei på er str. 34 liksom..

Skrevet

Takk for tipset.. Det var dette med tynne modellar då.. Syns ikkje dei kjolane den store modellen brukte var flatterande i det heile tatt..

Andre som har tips?

Skrevet

Bor ikke du i Bergensområdet?

Det er en butikk på Sartor Senter (på Sotra) som har mange penkjoler i store størrelser.

Det ligger også en i Øvregaten - den har jeg bare gått forbi, og det ser kanskje litt bohem aktig ut - men det kan jo bare ha vært hva utstillingsdukkene hadde på seg den dagen jeg gikk forbi.

Ellers tror jeg at både Camilla (Chr. Michelsensgate) og den lille kjolebutikken i Veiten har kjoler i de fleste størrelser.

Skrevet

Fine kjoler i større størrelser hos Kikkis Brudesalong i Bergen! Både for salg og utleie. :)

Skrevet

Tusen takk for tips!!!

Får ta ein prat med mamsen min og vise henne litt ymse!! :)

Skrevet

Hvis du bor i bergensområdet anbefaler jeg Erica design i hamburgersmauet, rett ved dyvekesvinkjeller. De har klær i str 42 og oppover, og har egen kjoleavdeling i 2 et. De har klær for voksne kvinner.

Ellers har Nefertiti i øvregaten masse fine klær, og hun som driver butikken er kjempehyggelig.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men Tina Ritzie i Drammen har nydelig kjoler i større størrelser også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...