Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 Nokon som veit kor ein kan få tak i fine kjolar til store damer, frå str. 44 og oppover...?
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2006 #2 Skrevet 17. februar 2006 Ingen? Er mamman min som er på jakt, ho er str. 44/46 ca... Har kikka litt på nokon sider, men veldig vanskeleg å sjå om kjolane er fine i store størrelsar når modellane som har dei på er str. 34 liksom..
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2006 #4 Skrevet 17. februar 2006 Takk for tipset.. Det var dette med tynne modellar då.. Syns ikkje dei kjolane den store modellen brukte var flatterande i det heile tatt.. Andre som har tips?
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2006 #6 Skrevet 17. februar 2006 Bor ikke du i Bergensområdet? Det er en butikk på Sartor Senter (på Sotra) som har mange penkjoler i store størrelser. Det ligger også en i Øvregaten - den har jeg bare gått forbi, og det ser kanskje litt bohem aktig ut - men det kan jo bare ha vært hva utstillingsdukkene hadde på seg den dagen jeg gikk forbi. Ellers tror jeg at både Camilla (Chr. Michelsensgate) og den lille kjolebutikken i Veiten har kjoler i de fleste størrelser.
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2006 #7 Skrevet 17. februar 2006 Fine kjoler i større størrelser hos Kikkis Brudesalong i Bergen! Både for salg og utleie.
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2006 #9 Skrevet 17. februar 2006 Tusen takk for tips!!! Får ta ein prat med mamsen min og vise henne litt ymse!!
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2006 #10 Skrevet 17. februar 2006 Hvis du bor i bergensområdet anbefaler jeg Erica design i hamburgersmauet, rett ved dyvekesvinkjeller. De har klær i str 42 og oppover, og har egen kjoleavdeling i 2 et. De har klær for voksne kvinner. Ellers har Nefertiti i øvregaten masse fine klær, og hun som driver butikken er kjempehyggelig.
Augustbrud02 Skrevet 20. februar 2006 #11 Skrevet 20. februar 2006 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men Tina Ritzie i Drammen har nydelig kjoler i større størrelser også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå