Gå til innhold

Hva gjør dere med folk som ikke spør..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, da mener jeg når man matcher, begynner å chatte og de som utgangspunkt virker som en grei person, kanskje har man felles kjente og vet at mennesket er ok, men jeg stiller alle spørsmålene. Gir dere de litt mer tid enn de første dagene eller er det en no-go? 

Jeg stiller gjerne spørsmål, kanskje både en og to hver gang jeg svarer. Men får aldri et «enn du?, «hva med deg?» eller andre spørsmål som viser en interesse for meg som person. Jeg mener, jeg har en jeg har chattet med i to uker og han vet ikke hva jeg jobber med. Eller hvor jeg bor. 
En annen svarer på mine spørsmål med lange setninger og utbasunerer livet sitt. Men kommer ikke noe spørsmål i retur og nå er det gått to døgn og 20 meldinger. 

Jeg blir umiddelbart betenkt. 

Anonymkode: 5675a...3e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De kutter jeg ut, enten det er som potensiell kjæreste, eller potensiell venn. Orker ikke å være en intervjuer for å holde en samtale i gang. 

Anonymkode: f2e71...2d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også sletter sånne.
Ser etter en kjæreste, så må ha en som matcher min skrivestil, kommunikasjon og energi. Må ha en aktiv, interessert og glad fyr! Alt annet går i søpla. Så ja jeg er fortsatt singel😂

Anonymkode: 56ed0...b08

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...