Gå til innhold

Hvorfor finner kvinner Donald Trump tiltrekkende og fascinerende?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
4 minutter siden, Hannah80 said:

Enig. Hvem har ikke hatt en ONS de angrer på i løpet av livet. Og det å motta 50 millioner for noen minutters "jobb" skulle jeg virkelig ha klart. Bare å lukke øynene, og la det stå til😂

Nettopp. Er også drøssevis av folk som hater jobben sin, men som møter opp likevel fordi de selvsagt trenger pengene. Alle disse kunne sluttet å måtte jobbe 8 timer hver dag, 5 dager i uka, år etter år, tiår etter tiår og alt de trengte å gjøre var å lukke øynene i noen minutter. 

Samme gjelder alle som har dårlig samvittighet for at de ikke tilbringer nok tid med barn. Disse kunne kunne fått all tid de ville med barna i bytte mot noen minutter med Trump. 

Og selv om man ikke skulle ønske pengene selv så kan man gi de til en god sak man tror på. Vil si det er veldig spesielt om man sier "Jeg kunne betalt for livsnødvendig legehjelp til 10 000 barn i krigssoner, men jeg syntes ikke det å ligge med Donald Trump var verdt 10 000 uskyldige menneskeliv.".

For all del. Jeg sier ikke at alle ville ligget med Donald Trump for 50 millioner kroner. Men jeg hadde gjort det og jeg tror de aller  fleste hadde gjort det. 

Anonymkode: 205b1...667

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

fire ting: makt penger status og høy alder som gjør at arven kommer fort... melania, you go girl!

Anonymkode: 7a12e...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en mistanke om at TS er mann og beundrer Trump selv, og så tenker som visse menn med typiske mangel på selvinnsikt. Trump mangler nemlig den sansen for humor som kvinner ofte faller for. Han blir rølpete, og det liker vi ikke. Han mangler stil rett og slett. Og ikke minst sjarm. 

Når det er sagt så kan jeg beundre hans evne til å tenke strategisk og hans fryktløshet! Det finner jeg utrolig fascinerende og interessant, og jeg tror til og med at jeg ville hatt en så snartenkt politisk leder i Norge. Vi har Støre liksom, og de andre mannlige ledere i Norge gjør seg ikke fortjent til noe tillit i det hele tatt. Her er vel Erna det nærmeste vi kommer en fryktløs autoritet. 

Men jeg finner ikke Trump tiltrekkende eller attraktiv som mann. Ikke på noen måte.

Anonymkode: 139a5...eb0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og du er så frekk. Er det mulig å formulere seg bedre eller må du bare være frekk og ekkel i dine svar? 

Anonymkode: bf483...cde

Fordi jeg sier hva jeg synes om Donald Promp? Ok, Karen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.7.2024 den 15.36):

Jeg har en mistanke om at TS er mann og beundrer Trump selv, og så tenker som visse menn med typiske mangel på selvinnsikt. Trump mangler nemlig den sansen for humor som kvinner ofte faller for. Han blir rølpete, og det liker vi ikke. Han mangler stil rett og slett. Og ikke minst sjarm. 

Når det er sagt så kan jeg beundre hans evne til å tenke strategisk og hans fryktløshet! Det finner jeg utrolig fascinerende og interessant, og jeg tror til og med at jeg ville hatt en så snartenkt politisk leder i Norge. Vi har Støre liksom, og de andre mannlige ledere i Norge gjør seg ikke fortjent til noe tillit i det hele tatt. Her er vel Erna det nærmeste vi kommer en fryktløs autoritet. 

Men jeg finner ikke Trump tiltrekkende eller attraktiv som mann. Ikke på noen måte.

Anonymkode: 139a5...eb0

Helt enig

Anonymkode: dbf8e...f84

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.7.2024 den 15.11):

fire ting: makt penger status og høy alder som gjør at arven kommer fort... melania, you go girl!

Anonymkode: 7a12e...14b

Jepp, og hun har sikkert en ung elsker blandt vaktmannskapet.

Anonymkode: a4261...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva er greien? Han er ikke så hot, men synes folk overdriver rundt ham. Det bare viser hvor snerpete folk er. Han spiller jo på det. At ‘motparten’ er så sykt snerpete. Og det å liksom stå opp mot den snerpetheten, siden de har jo slett ikke et syn på seg selv som snerpete. De er jo åpne og alle de positive glosene der. 

Anonymkode: 09972...ee3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er greien? Han er ikke så hot, men synes folk overdriver rundt ham. Det bare viser hvor snerpete folk er. Han spiller jo på det. At ‘motparten’ er så sykt snerpete. Og det å liksom stå opp mot den snerpetheten, siden de har jo slett ikke et syn på seg selv som snerpete. De er jo åpne og alle de positive glosene der. 

Ikke misforstå. Det er bare det at mange på venstresiden har bestemt seg for at de er ‘sånn og sånn’. Litt som å si at man er vakker liksom, hehe. Men man kan jo ikke bestemme slike ting selv. Det er andre som ‘bestemmer’ om du er vakker, liksom. Jaja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke misforstå. Det er bare det at mange på venstresiden har bestemt seg for at de er ‘sånn og sånn’. Litt som å si at man er vakker liksom, hehe. Men man kan jo ikke bestemme slike ting selv. Det er andre som ‘bestemmer’ om du er vakker, liksom. Jaja. 

Men jeg kan jo seff tenke at jeg er verdens vakreste. Men det å tvinge andre til å tenke det samme er jo diktatorisk av meg. 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og for å være ærlig var jeg sykt spent på hvordan venstresiden kom til å oppføre seg da Trump vant i 2016 og jeg ble så skuffet. Liksom mobbing av at han var oransje og håret hans liksom. Hallo? Altså? Geeeeeez. Og dette var fra de moralske vokterne som liksom holder seg for god til slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.7.2024 den 14.19):

Noen kvinner tiltrekkes av small dick energy 🤷‍♀️

Anonymkode: c31ac...d75

Ikke sant og noen menn tiltrekkes av fat girl energy 🤪

Anonymkode: 2c170...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han tilbyr et spennende liv. Masse penger, glamour og omgang med kjendiser. Han er forhatt, men også tilbedt som en gud av 100 millioner mennesker.

Noen synes vel det høres bedre ut enn et A4 liv som grå mus.

Anonymkode: 9d117...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 10.36):

Han tilbyr et spennende liv. Masse penger, glamour og omgang med kjendiser. Han er forhatt, men også tilbedt som en gud av 100 millioner mennesker.

Noen synes vel det høres bedre ut enn et A4 liv som grå mus.

Anonymkode: 9d117...0cc

Han er morsom. Synes det er så rart med Kamala/Kamela og han forrige mørkpigmente presidenten. De smilte så falskt. 😅  føltes som bilselgere. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er morsom. Synes det er så rart med Kamala/Kamela og han forrige mørkpigmente presidenten. De smilte så falskt. 😅  føltes som bilselgere. 🙈

Trump legger i det minste ikke skjul på hvem han er. 😅 lol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pigmenterte***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...