TomSawyer Skrevet 16. juli #21 Del Skrevet 16. juli Hermann skrev (35 minutter siden): Mange kvinner i USA synes nok at han er attraktiv. Her i Norge har NRK og mediene fortalt kvinner at de skal hate Trump, så de har ikke noe annet valg. De liker han nok mest fordi han er en helt. Hvor mange mennesker er det som gjør det som er riktig og godt, til tross for at du får hele verden i mot deg? Til tross for at det ikke tjener deg selv verken økonomisk eller sosialt? Det gjør bare de beste av mennesker. Vi trenger også helter her i Norge! For vi har bare folk som Stoltenberg, Solberg og Støre. Folk som bare bryr seg om seg selv og ingen andre. Du mener Trump er av den uselviske typen?..filantrop ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 16. juli #22 Del Skrevet 16. juli (endret) Hvem? Hvor? Alle jeg noen gang har snakket om ham med synes han er direkte motbydelig!! Og han er en helt?? 😅🤮 Endret 16. juli av Rotemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 16. juli #23 Del Skrevet 16. juli De kvinnene som går etter den typen har mer enn nok med å være tiltrukket av seg selv. Da er det liksom ikke så veldig nøye. Du der oppe som mener det er NRK sin skyld at norske kvinner ikke finner Donald tiltrekkende.... det finnes ikke ord! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #24 Del Skrevet 16. juli Mitt inntrykk er at det først og fremst er menn som finner Donald tiltrekkende, ikke kvinner. En av hovedgrunnene til at han tapte det forrige valget var jo nettopp at de repubikanske suburbian middelklassekvinnene i vippestatene fant ham så lite appellerende at de ikke orket å stemme på ham. Anonymkode: 24346...68f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #25 Del Skrevet 16. juli Hvem er disse kvinnene? Aldri hørt noen beskrive Trump som tiltrekkende 😂 Anonymkode: e4649...55c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermann Skrevet 16. juli #26 Del Skrevet 16. juli (endret) Norske kvinner mener bare at én er tiltrekkende og fasinerende. Den ene er han som bor et veldig varmt sted og forteller dem hva de skal tenke og mene. Endret 16. juli av Hermann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 16. juli #27 Del Skrevet 16. juli Hermann skrev (2 minutter siden): Norske kvinner mener bare at én er tiltrekkende og fasinerende. Den ene er han som bor et veldig varmt sted og forteller dem hva de skal tenke og mene. Mener du Satan? Jo, ja, han er jo ikke så verst han:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 16. juli #28 Del Skrevet 16. juli visp skrev (3 minutter siden): Mener du Satan? Jo, ja, han er jo ikke så verst han:) Han er bedre enn Trump, på sett og vis 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 16. juli #29 Del Skrevet 16. juli Rotemor skrev (1 minutt siden): Han er bedre enn Trump, på sett og vis 😊 Ja, det vil jeg absolutt si 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #30 Del Skrevet 16. juli Mange kvinner blir fascinert og «betatt» av drapsmenn og voldtektsmenn og…. Anonymkode: eac2b...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #31 Del Skrevet 16. juli Heftig skrev (1 time siden): Mange kvinner har veldig dårlig smak. Det er heller sannheten. Noen kvinner tiltrekkes kun av makt og status, noe som er positivt for de gamle mannfolka med penger og makt. Hadde ikke gått til sengs med han om jeg så fikk 50 millioner. Eller mer. Som ung så han ganske normal ut. Kjekk, ung mann - som de aller fleste unge menn. Skal innrømme at jeg kommer ikke helt over Biden som ung, jeg. Shit.. Biden var sykt kjekk 🤣 Anonymkode: 2e49c...6e4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 16. juli #32 Del Skrevet 16. juli Jeg finner han vemmelig. Hilsen kvinne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #33 Del Skrevet 16. juli 1 hour ago, Hermann said: Vi trenger også helter her i Norge! For vi har bare folk som Stoltenberg, Solberg og Støre. Folk som bare bryr seg om seg selv og ingen andre. LOL. Nå beskrev du Trump! Anonymkode: b13ce...941 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heftig Skrevet 16. juli #34 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Shit.. Biden var sykt kjekk 🤣 Anonymkode: 2e49c...6e4 Jeg vet, hakeslepp-kjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #35 Del Skrevet 16. juli Jeg er en som syns Trump er kjekk, og har blitt hetset bl.a her på KG for det. Syns det er ufint å kalle folk troll og beskylde de for å lyve, på bakgrunn av hva de tenner på. Jeg har alltid syntes Trump var kjekk, siden jeg så The Apprentice på 90-tallet. Tror jeg har en ting for dominante menn, for jeg kunne tenkt meg at Trump kalte meg inn på kontoret sitt og ga meg litt dask på stumpen.. Han er bare så kjekk og mandig, Også har han sagt at han har 20 cm ❤️ Selv syns jeg det er rart at så mange i denne tråden IKKE synes han er kjekk. Hvordan går det an å ikke ville bli tatt hardt av en så kjekk mann? Anonymkode: ce691...7ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #36 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er en som syns Trump er kjekk, og har blitt hetset bl.a her på KG for det. Syns det er ufint å kalle folk troll og beskylde de for å lyve, på bakgrunn av hva de tenner på. Jeg har alltid syntes Trump var kjekk, siden jeg så The Apprentice på 90-tallet. Tror jeg har en ting for dominante menn, for jeg kunne tenkt meg at Trump kalte meg inn på kontoret sitt og ga meg litt dask på stumpen.. Han er bare så kjekk og mandig, Også har han sagt at han har 20 cm ❤️ Selv syns jeg det er rart at så mange i denne tråden IKKE synes han er kjekk. Hvordan går det an å ikke ville bli tatt hardt av en så kjekk mann? Anonymkode: ce691...7ba 🤯🤢🤮 Jeg spyr av Trump! Anonymkode: 670d6...d0b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #37 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 🤯🤢🤮 Jeg spyr av Trump! Anonymkode: 670d6...d0b Og jeg klarer bare ikke forstå at damer ikke syns han er kjekk.. Selv syns jeg det er rart når Brad Pitt blir brukt som sex-symbol. Han fins ikke attraktiv syns jeg. Men Donald derimot, for en hunk 😍 Jeg har veldig lyst å sitte på ansiktet hans.. Tror han er god i senga. Anonymkode: ce691...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #38 Del Skrevet 17. juli Heftig skrev (15 timer siden): Mange kvinner har veldig dårlig smak. Det er heller sannheten. Noen kvinner tiltrekkes kun av makt og status, noe som er positivt for de gamle mannfolka med penger og makt. Hadde ikke gått til sengs med han om jeg så fikk 50 millioner. Eller mer. Som ung så han ganske normal ut. Kjekk, ung mann - som de aller fleste unge menn. Han så like veik ut som ung mann som det han gjør nå. Finnes ikke kjekk. Anonymkode: 32676...0dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #39 Del Skrevet 17. juli 5 minutter siden, AnonymBruker said: Vet ikke om en eneste kvinne som finner han attraktiv.. Anonymkode: 90f26...752 Har du ikke hørt om Celina Middelfart? Anonymkode: b13ce...941 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #40 Del Skrevet 17. juli Jeg finner det mest fascinerende at en slik brautende type får så mye beundring og makt. Han har helt klart ideer om seg selv som bedre enn alle andre, det er ikke bare et spill. Og hvorfor tiltrekkes mennesker av maktsyke narcissister og psykopater? Blir helt kvalm. Anonymkode: 25470...1e4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå