Gå til innhold

Biopat som hjelp mot kreft

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om noen har god erfaring med en biopat, jeg vet ikke hvem vi skal velge. En jeg kjenner har fått kreft og vil gjerne gjøre alt hun kan i tillegg til det legene anbefaler. Terje Toftenes klarte det, så da skal hun også klare det! 

Noen tips i og rundt Oslo?

Anonymkode: 73a2a...62a

• Hjerte 2
Skrevet

Nei! Bare Nei! Ikke kast bort tiden og pengene dine på alternativ behandling! Spis sunt, vær aktiv og prøv å gjøre ting som gir deg glede. Vær så snill! Bruk penger og tid på hyggeligere ting, ikke kvakksalvere som prøver å lure deg. Se episoden om alternativ behandling av folkeopplysningen på nrk. Det forklares det bra.  

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Folkeopplysningen er vitenskapsbasert. Biopati er oppspinn.

Ryddet for sitat av slettet innhold og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Endret av Rotemor
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg lurer på om noen har god erfaring med en biopat, jeg vet ikke hvem vi skal velge. En jeg kjenner har fått kreft og vil gjerne gjøre alt hun kan i tillegg til det legene anbefaler. Terje Toftenes klarte det, så da skal hun også klare det! 

Velkommen i klubben som betaler lønn til de som egentlig er arbeidsledige eller som burde omskolert seg….

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Var det ikke Terje Toftnes som kuttet ut cellegift fullstendig da?

Anonymkode: 55425...938

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerangrep og svar til dette 

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
Rotemor skrev (1 time siden):

Folkeopplysningen er vitenskapsbasert. Biopsi er oppspinn.

Ryddet for sitat av slettet innhold og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Biopsi er oppspinn?

Anonymkode: cada5...3ae

• Liker 1
Skrevet

Foreslår at folk leser boka til Terje Toftenes. Fri fra kreft heter den. De har den på biblioteket. En skikkelig øyeåpner. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Biopsi er oppspinn?

Anonymkode: cada5...3ae

Nei.

Skrevet

Det bør være unødvendig å si, men en er virkelig ute å kjører om en tror på påstander fra en serie konspiratør.
Det er svært bekymringsfullt at flere å flere tror på pseudo science og fornekter vitenskapen.

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun med kreft har bedt om hjelp til å finne "noe ekstra", så kan du forske litt på dette og gi henne råd. Men hvis hun ikke har bedt om det, så la vær å foreslå alt mulig rart, for hun har nok med sin kreftsykdom og behandling nå. 

Alternativ behandling kan være bra for de som ikke føler de får nok hjelp av legevitenskapen, og hvis de har behov for å gjøre noe. Den alternative behandlingen må da være av en art der den kreftrammede får noe ut av det, og ikke bare er et pengesluk. Dessverre har ingen alternative behandlinger hatt noen effekt på selve kreftsykdommer, men det kan ha en effekt på hvordan den kreftrammede greier å stå i sykdommen. Vil de kjempe, så er det lov å bruke alle våpnene en finner, selv om noen av våpnene kun blir til pynt. 

Anonymkode: 3059c...47a

• Liker 1
  • 8 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2024 den 16.55):

Hvis hun med kreft har bedt om hjelp til å finne "noe ekstra", så kan du forske litt på dette og gi henne råd. Men hvis hun ikke har bedt om det, så la vær å foreslå alt mulig rart, for hun har nok med sin kreftsykdom og behandling nå. 

Alternativ behandling kan være bra for de som ikke føler de får nok hjelp av legevitenskapen, og hvis de har behov for å gjøre noe. Den alternative behandlingen må da være av en art der den kreftrammede får noe ut av det, og ikke bare er et pengesluk. Dessverre har ingen alternative behandlinger hatt noen effekt på selve kreftsykdommer, men det kan ha en effekt på hvordan den kreftrammede greier å stå i sykdommen. Vil de kjempe, så er det lov å bruke alle våpnene en finner, selv om noen av våpnene kun blir til pynt. 

Anonymkode: 3059c...47a

FYI: til det uthevede over: Terje Toftenes er den første i verden som ble kvitt uhelbredelig lymfekreft, og hjelpen fikk han fra en biopat. Han takket nei til cellegift og fikk hjelp av biopat til å balansere kroppen, avgifte lever og kroppens rensesystemer og gikk på hardcore diett i flere måneder med kun grønnsakssuppe på menyen, laget av grønnsaker som vokste oppå bakken med lav glykemisk indeks. Han fikk selvsagt masse advarsler om at dette var dumt, men gjorde det likevel. Biopaten jobber med å balansere tarmen, og siden 80 % av immunforsvaret vårt sitter i tarmen og mange av oss har leaky gut og ødelagt tarmflora pga feil ernæring og mye antibiotika,miljøgifter og stress, så ligger det selvsagt mye verdifull innsats i å arbeide med tarmfloraen.

Kreften TerjeToftenes hadde var en sjelden tilstand kalt sezarys syndrom. Han ble fortalt at dette ville han aldri bli kvitt, legene kunne slå det ned men det ville ikke bli borte. han fant selv ut at det var median overlevelse på 3 år for denne tilstanden. Svulstene satt i hans tilfeller utenpå huden, som kjøttkaker. Han hadde forut for dette hatt alvorlig utslett i 7 år. etter 14 dager på dietten og forutgående vannfaste så forsvant eksemet av seg selv, og etter enda en tid begynte svulstene å skrumpe inn. Etter 4 måneder hadde han en sprekk i diett med kaker og vin, og da våknet svulstene til live. Han takket da ja til noe stråling på kun de største svulstene. Da disse siste forsvant, viste det seg altså at han var kreftfri og har vært det siden, nå 6 år på overtid og 9 år etter han ble syk. Legene sa det var umulig, ingen ble kvitt dette. Men han ble altså frisk, mot alle odds.

Han opplevde legene han møtte som arrogante da de var helt uinteresserte i den reisen han hadde foretatt og hvordan dette hadde hjulpet ham, så han bestemte seg for å lage dokumentarfilm om historien sin og også skrive bok. Begge heter Fri fra kreft, og det hadde vært å foretrekke om alle som svarer kjipt og nedlatende over her tok seg tid til å enten lese boka eller se filmen, for det er enormt mye interessant kunnskap i denne. Den bringer ny kunnskap om et nytt paradigme i onkologien og forklarer også biopati og hans reise.

Han har f.eks reist rundt og intervjuet forskere som forfekter det nye paradigmet kreft som en metabolsk sykdom. Altså at kreft handler om metabolismen i kroppen og dette igjen henger sammen med dietten vår og tarmhelse. SØk opp dr Thomas Seyfried ved Boston som har skrevet boka "cancer as a metabolic disease", han er med i filmen/boka til Terje. Likedan dr Thomas Rau i Sveits som driver en kreftklinikk der hvor de bruker både konvensjonell kreftbehandling men også diett. Dette gjøres i mange land nå med veldig gode resultater, men Norge henger totalt bak her. Synes det er skremmende hvor lite kostholdsråd norske kreftpasienter får. Dr Rau forteller at alle kreftpasienter egentlig er tarmvrak, har en ubalansert og utarmet tarmflora og lekk tarm. f.eks pga mye antibiotika. OG dette kan man gjøre noe med!!

Kan f.eks også nevne at otto warburg som fikk nobel-prisen i medisin i 1925 oppdaget at kreftceller nyttiggjør seg næring på en helt annen måte enn vanlige celler, og grunnen er at mitokondriene (kraftverkene) i cellene er ødelagte. Så i stedet for å ta opp næringsstoffer som vanlig, så må de fermentere sukker/stivelse , en prosess som krever mye mer tid og mer sukker/stivelse for å få like mye energi som vanlige celler får av sin næring. Dette kalles Warburg-effekten, men av en eller annen grunn ble denne viktige oppdagelsen lagt i en skuff og det rådende paradigmet ble at kreft er "uflaks" og genetisk betinget. Og mitokondriene, de ødelegges av lavgradig inflammasjon i kroppen f.eks, pga feil kosthold, medisiner/antibiotika, stress, toksiner som gir ubalanse i tarmen og lekk tarm (samt aldring)... 

Stikkordet i Warburg-effekten er altså sukker.. Når man tar en pet-scan av kreftpasienter så får man radioaktivt sukker i blodet, og kreftcellene vil da lyse opp, nettopp fordi kreftceller tiltrekker seg sukker. Så det er jo logisk å begrense sukker f.eks, når man har kreft. men ingen kreftpasienter i Norge får beskjed om det!! Dette er helt utrolig! Hvis det var slik at kreft bare var uflaks og handlet om genetisk disponering- hvorfor i all verden er det da flere og flere som får kreft, og gjerne i yngre og yngre alder..?? Det er jo fordi det er noe alvorlig galt med livsstilen og levesettet vårt, ultraprosessert mat, medisiner, giftstoffer, miljøgifter, stress, feil tarmflora- alt dette kan bidra til kreft.

Så, ts- jeg håper du har funnet en god biopat. Det er jo ingen som mener - hverken jeg, biopater eller Terje Toftenes- at man skal DROPPPE konvensjonell medisin og pakkeforløp for kreft. Men at man kan oppsøke en biopat som kan hjelpe med å balansere systemene i kroppen, som et *tillegg til vanlig behandling, det kan jeg ikke se noe annet enn positive ting ved... Jeg er overbevist om at det vil bidra til raskere tilfriskning og en sterkere og mer motstandsdyktig kropp.  Jeg sitter her selv på cellegift og skal snart i gang med biopatbehandling selv for å sørge for at kroppen min får rydda opp i alt den har gått gjennom og forsøksvis forhindre at jeg aldri rammes av denne styggedommen igjen så lenge jeg lever.. Jeg har satt meg mer inn i dette enn de aller fleste, og det er utrolig mye spennende å lese om denne forståelsen av kreft, også i forskningen!

Det var en lang detour, men det finnes altså folk som har blitt kreft med alternativ behandling- det finnes flere historier som Terjes. og jeg synes iaf det er ufattelig interessant. Ser tråden ikke er helt fersk, men svarer for andre som senere vil søke informasjon om dette ❤️

hvis man vil lese mer om det jeg har nevnt her, sjekk f.eks:

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35163079/

https://www.gyldendal.no/sakprosa/helse-kropp-og-sinn/fri-fra-kreft/p-10027573/

https://newparadigm.no/

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC3941741/

https://www.ark.no/produkt/boker/fagboker/cancer-as-a-metabolic-disease-9780470584927

https://www.youtube.com/watch?v=kDbZrYu4V1E

https://www.thelancet.com/journals/ebiom/article/PIIS2352-3964(15)00116-4/fulltext

https://en.wikipedia.org/wiki/Warburg_effect_(oncology)

https://link.springer.com/article/10.1007/s10863-025-10059-w

Anonymkode: db618...ad8

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Forstår godt at mennesker ser til mer holistiske yrker, for de av oss som har vært på sykehus og sett "maten" vi får servert, skjønner jo at man må tenke selv i tillegg til vestlig medisin om man skal bli frisk :)

Anonymkode: 65427...c35

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi mennesker er skrudd sammen ulikt og det er også kreften mange av oss får, så det er viktig å huske på at ikke alt hjelper for alle kreftpasienter, selv om de går til verdens beste biopat.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

FYI: til det uthevede over: Terje Toftenes er den første i verden som ble kvitt uhelbredelig lymfekreft, og hjelpen fikk han fra en biopat. Han takket nei til cellegift og fikk hjelp av biopat til å balansere kroppen, avgifte lever og kroppens rensesystemer og gikk på hardcore diett i flere måneder med kun grønnsakssuppe på menyen, laget av grønnsaker som vokste oppå bakken med lav glykemisk indeks. Han fikk selvsagt masse advarsler om at dette var dumt, men gjorde det likevel. Biopaten jobber med å balansere tarmen, og siden 80 % av immunforsvaret vårt sitter i tarmen og mange av oss har leaky gut og ødelagt tarmflora pga feil ernæring og mye antibiotika,miljøgifter og stress, så ligger det selvsagt mye verdifull innsats i å arbeide med tarmfloraen.

Kreften TerjeToftenes hadde var en sjelden tilstand kalt sezarys syndrom. Han ble fortalt at dette ville han aldri bli kvitt, legene kunne slå det ned men det ville ikke bli borte. han fant selv ut at det var median overlevelse på 3 år for denne tilstanden. Svulstene satt i hans tilfeller utenpå huden, som kjøttkaker. Han hadde forut for dette hatt alvorlig utslett i 7 år. etter 14 dager på dietten og forutgående vannfaste så forsvant eksemet av seg selv, og etter enda en tid begynte svulstene å skrumpe inn. Etter 4 måneder hadde han en sprekk i diett med kaker og vin, og da våknet svulstene til live. Han takket da ja til noe stråling på kun de største svulstene. Da disse siste forsvant, viste det seg altså at han var kreftfri og har vært det siden, nå 6 år på overtid og 9 år etter han ble syk. Legene sa det var umulig, ingen ble kvitt dette. Men han ble altså frisk, mot alle odds.

Han opplevde legene han møtte som arrogante da de var helt uinteresserte i den reisen han hadde foretatt og hvordan dette hadde hjulpet ham, så han bestemte seg for å lage dokumentarfilm om historien sin og også skrive bok. Begge heter Fri fra kreft, og det hadde vært å foretrekke om alle som svarer kjipt og nedlatende over her tok seg tid til å enten lese boka eller se filmen, for det er enormt mye interessant kunnskap i denne. Den bringer ny kunnskap om et nytt paradigme i onkologien og forklarer også biopati og hans reise.

Han har f.eks reist rundt og intervjuet forskere som forfekter det nye paradigmet kreft som en metabolsk sykdom. Altså at kreft handler om metabolismen i kroppen og dette igjen henger sammen med dietten vår og tarmhelse. SØk opp dr Thomas Seyfried ved Boston som har skrevet boka "cancer as a metabolic disease", han er med i filmen/boka til Terje. Likedan dr Thomas Rau i Sveits som driver en kreftklinikk der hvor de bruker både konvensjonell kreftbehandling men også diett. Dette gjøres i mange land nå med veldig gode resultater, men Norge henger totalt bak her. Synes det er skremmende hvor lite kostholdsråd norske kreftpasienter får. Dr Rau forteller at alle kreftpasienter egentlig er tarmvrak, har en ubalansert og utarmet tarmflora og lekk tarm. f.eks pga mye antibiotika. OG dette kan man gjøre noe med!!

Kan f.eks også nevne at otto warburg som fikk nobel-prisen i medisin i 1925 oppdaget at kreftceller nyttiggjør seg næring på en helt annen måte enn vanlige celler, og grunnen er at mitokondriene (kraftverkene) i cellene er ødelagte. Så i stedet for å ta opp næringsstoffer som vanlig, så må de fermentere sukker/stivelse , en prosess som krever mye mer tid og mer sukker/stivelse for å få like mye energi som vanlige celler får av sin næring. Dette kalles Warburg-effekten, men av en eller annen grunn ble denne viktige oppdagelsen lagt i en skuff og det rådende paradigmet ble at kreft er "uflaks" og genetisk betinget. Og mitokondriene, de ødelegges av lavgradig inflammasjon i kroppen f.eks, pga feil kosthold, medisiner/antibiotika, stress, toksiner som gir ubalanse i tarmen og lekk tarm (samt aldring)... 

Stikkordet i Warburg-effekten er altså sukker.. Når man tar en pet-scan av kreftpasienter så får man radioaktivt sukker i blodet, og kreftcellene vil da lyse opp, nettopp fordi kreftceller tiltrekker seg sukker. Så det er jo logisk å begrense sukker f.eks, når man har kreft. men ingen kreftpasienter i Norge får beskjed om det!! Dette er helt utrolig! Hvis det var slik at kreft bare var uflaks og handlet om genetisk disponering- hvorfor i all verden er det da flere og flere som får kreft, og gjerne i yngre og yngre alder..?? Det er jo fordi det er noe alvorlig galt med livsstilen og levesettet vårt, ultraprosessert mat, medisiner, giftstoffer, miljøgifter, stress, feil tarmflora- alt dette kan bidra til kreft.

Så, ts- jeg håper du har funnet en god biopat. Det er jo ingen som mener - hverken jeg, biopater eller Terje Toftenes- at man skal DROPPPE konvensjonell medisin og pakkeforløp for kreft. Men at man kan oppsøke en biopat som kan hjelpe med å balansere systemene i kroppen, som et *tillegg til vanlig behandling, det kan jeg ikke se noe annet enn positive ting ved... Jeg er overbevist om at det vil bidra til raskere tilfriskning og en sterkere og mer motstandsdyktig kropp.  Jeg sitter her selv på cellegift og skal snart i gang med biopatbehandling selv for å sørge for at kroppen min får rydda opp i alt den har gått gjennom og forsøksvis forhindre at jeg aldri rammes av denne styggedommen igjen så lenge jeg lever.. Jeg har satt meg mer inn i dette enn de aller fleste, og det er utrolig mye spennende å lese om denne forståelsen av kreft, også i forskningen!

Det var en lang detour, men det finnes altså folk som har blitt kreft med alternativ behandling- det finnes flere historier som Terjes. og jeg synes iaf det er ufattelig interessant. Ser tråden ikke er helt fersk, men svarer for andre som senere vil søke informasjon om dette ❤️

hvis man vil lese mer om det jeg har nevnt her, sjekk f.eks:

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35163079/

https://www.gyldendal.no/sakprosa/helse-kropp-og-sinn/fri-fra-kreft/p-10027573/

https://newparadigm.no/

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC3941741/

https://www.ark.no/produkt/boker/fagboker/cancer-as-a-metabolic-disease-9780470584927

https://www.youtube.com/watch?v=kDbZrYu4V1E

https://www.thelancet.com/journals/ebiom/article/PIIS2352-3964(15)00116-4/fulltext

https://en.wikipedia.org/wiki/Warburg_effect_(oncology)

https://link.springer.com/article/10.1007/s10863-025-10059-w

Veldig enig med deg. For over 10-15  år siden ble en perifer kollega kreftsyk. Hun sa allerede da at sukker ga næring til kreftcellene. Ønsker deg god bedring og håper du blir frisk fra kreften. 

Anonymkode: c0341...b8c

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi mennesker er skrudd sammen ulikt og det er også kreften mange av oss får, så det er viktig å huske på at ikke alt hjelper for alle kreftpasienter, selv om de går til verdens beste biopat.

Nei, en veldig aggressiv kreft eller langtkommen spredning er antakelig verre å bli kvitt uansett hva man prøver. Men det FINNES mirakelhistorier også der.. Ragne stendal Kaupang hadde f.eks livmorhalskreft med spredning, som pleier å være verste nytt. De fant spredningssvulsten først, og det var store kuler.. Kreften reagerte ikke på cellegift i det hele tatt, og legene ga henne opp. Hun hadde estimert 3 md igjen å leve og fikk beskjed fra legene om at det bare var å dra hjem og fortelle barna at hun skulle dø... ;( 

Inspirert av Terjes historie prøvde også hun seg med komplementær medisin, i tillegg til bønn og sterk religiøs tro, og masse biohacks. Og det utrolige skjedde, etter at legene ga henne opp så tok hun tak selv, og svulstene bare begynte å krympe- og til slutt var de forsvunnet. Legene sa dette ikke skulle være mulig og de hadde absolutt ingen forklaring, men hun er frisk den dag  i dag og har skrevet boka "seier".

Jeg sier ikke at biopat er universalløsningen på alt, men... som kreftpasient selv så har jeg erfart tre ting om det norske helsevesenet: 1) hvor låste og rigide og bakpå de er ift andre forklaringsmodeller, selv når det begynner å foreligge forskning som underbygger det (som kreft som metabolsk sykdom og betydningen av diett).  2) hvordan måten de kommuniserer om kreft på er med på å ta fra pasienten alt håpet til tider, og gjør dem redde og hjelpeløse. 3) de snakker om kreft som om du ikke kan foreta deg noen ting selv, og det er veldig passiviserende og deprimerende. 

Jeg måtte selv inn i scanner og se etter spredning. Og alle vet at hvis du har spredning, er det skikkelig bad news. Da er det veldig mange som ikke blir frisk fordi de ikke klarer ned å slå ned all kreften om det har spredt seg flere steder. Da var jeg livredd, virkelig en brutal tilstand å gå og vente på denne beskjeden, og lure på om jeg skulle dø før jeg hadde trodd. Og da jeg leste på alle norske helsesider da, så ble alt bare mer fortvilende, for det som sto om stadium 4 (spredning) var veldig destruktivt. Sånn: 41 % lever etter 5 år om de har spredning. her kan du bare legge ned årene og det er ingenting du kan gjøre selv. 

Min erfaring er iaf at mange ønsker å gjøre noe selv. De VIL ha et prosjekt, foreta seg noe. De er motiverte. Diett, trening, biohacks, alt dette er ting man kanskje vil prøve for å føle at man *gjør noe. Men så får man beskjed i helsevesenet om å gå hjem og leve som før og kose seg med god mat. Man bør jo ikke leve som før, tenker jeg, det er jo derfor man er blitt sjuk!! Og i tillegg - det at de beskriver det så dystert, det tar fra folk håpet. og forskning viser faktisk også at pasienter som har HÅP de klarer seg mye bedre og har faktisk bedre prognoser... Det var en venninne som fortalte meg om disse mirakelhistoriene da jeg ventet på svar på om jeg hadde spredning og var seriøst bunnløst redd for at jeg skulle dø fra ungene mine.. og det ga meg iaf veldig mye håp og optimisme i ei mørk tid.. Kunne helsevesenet nevnt også noen slike historier, det de kaller spontan remisjon (tilfriskning), som de ikke kan forklare, tror jeg det ville gjort mye for mange pasienter der ute i sitt livs kamp. Men the point being: hos en biopat får du hjelp med alt det du kan gjøre selv. 

sorry  ranten, men det er mye jeg tenker og føler om akkurat det her, som en som har vært gjennom noe man aldri ser for seg vil ramme en selv og har kjent panikken og maktesløsheten ved at det har flytta inn en usynlig fiende i kroppen min..

PS kom på at jeg også må nevne boka til allmennlege Øyvind Torp som selv fikk kreft i en alder av 39 år, den heter Selvforsvar mot kreft og inneholder tips til alle ting du kan gjøre selv- noe av det litt i strid med allmenn rutine i helsevesenet. Til andre som måtte befinne seg i min situasjon..

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Veldig enig med deg. For over 10-15  år siden ble en perifer kollega kreftsyk. Hun sa allerede da at sukker ga næring til kreftcellene. Ønsker deg god bedring og håper du blir frisk fra kreften. 

Anonymkode: c0341...b8c

Tusen takk for det, kjære deg!❤️ Jeg har ikke spredning i kroppen, og jeg skal bli frisk!!! Men det er en voldsom tørn dette her.. Og man får en annen innstilling til nærmest alt i livet etterpå. Og i kontekst av denne debatten så har jeg også erfart at jeg ikke vil ha noe uprøvd i alle fall..

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 18.44):

Forstår godt at mennesker ser til mer holistiske yrker, for de av oss som har vært på sykehus og sett "maten" vi får servert, skjønner jo at man må tenke selv i tillegg til vestlig medisin om man skal bli frisk :)

Anonymkode: 65427...c35

Ja, det skjønar eg også veldig godt. 

Austleg medisin er flinke på å sjå pasienten som ei heilhet, og behandlar ikkje berre eit og eit symptom. Eg har fått hjelp fleire gonger av ein akupuntør, i tillegg til skulemedisin. 

Anonymkode: b03ca...bf9

• Liker 1
Skrevet

Helt ufattelig hvor mange som bare avskriver ALT alternativt som svada! Det er rett og slett kunnskapsløst og sneversynt! 

Selvfølgelig har kosthold og hva du dytter i kroppen mye å si på helsa! Hvis jeg får kreft er det første jeg gjør å skaffe meg en biopat! Men jeg satser på at jeg forebygger såpass at jeg slipper.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Ulla Ullsokk skrev (1 minutt siden):

Helt ufattelig hvor mange som bare avskriver ALT alternativt som svada! Det er rett og slett kunnskapsløst og sneversynt! 

Selvfølgelig har kosthold og hva du dytter i kroppen mye å si på helsa! Hvis jeg får kreft er det første jeg gjør å skaffe meg en biopat! Men jeg satser på at jeg forebygger såpass at jeg slipper.

Helt enig med deg i at kosthold osv er ekstremt viktig, både som forebygging og når "ulykka" først har skjedd. Det er veldig naivt å tro at det og flere andre ting ikke spiller noen rolle. 

Men så er det viktig å forstå at noe alternativ behandling kan motarbeide kreftbehandling, jeg vet flere alternative utøvere som ikke behandler kreftpasienter som er i behandling nettopp pga dette. 

Anonymkode: 1639a...50c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...