Gjest Hoia Skrevet 16. juli 2024 #1 Skrevet 16. juli 2024 Det er så mange som skriver her inne om analsex i det vide og det brede. Dette er ingen moralsk melding, men jeg tror faktisk noen tenker det er mer vanlig sett hen til hva de naturlige forutsetningene sier. Jeg var veldig forelsket i en homofil mann en gang, visste ikke at han var det, fikk han til sengs en kveld, men halveis i akten var det plutselig forslag om turn. Akt avsluttet. Forelskelse stoppet umiddelbart. Det er noe som ikke går opp? Bifil eller ikke, det er noe som ikke går opp i sengen! En legger opp til at dette er vanlig, i sex-spalter opp og ned, fordi noe ønsker i pose og sekk, eller har rett og slett vanskelig for å ta innover seg at det er en sorg, at den du er i interessert i er av egen legning, har strukket "heterostrikken" for langt, går ikke lenger an å være i det hullet. Da er det på tide å stikke! Stikke fingeren i jorden og komme deg videre! Det er ingenting ved følelser som er statisk.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #2 Skrevet 16. juli 2024 Du er helt på bærtur. Å være homofil handler om å bli tiltrukket av samme kjønn, ikke tiltrukket av rumpe. Var han tiltrukket av deg er det ikke sikkert at han var 100% homofil da. Og hva er et forslag om turn med saken å gjøre? Generelt et veldig merkelig, usammenhengende og tunglest innlegg, men et veldig merkelig budskap. Anonymkode: 694b7...b62 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #3 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er helt på bærtur. Å være homofil handler om å bli tiltrukket av samme kjønn, ikke tiltrukket av rumpe. Var han tiltrukket av deg er det ikke sikkert at han var 100% homofil da. Og hva er et forslag om turn med saken å gjøre? Generelt et veldig merkelig, usammenhengende og tunglest innlegg, men et veldig merkelig budskap. Anonymkode: 694b7...b62 Er imponert over at du klarte å dra såpass ut av innlegget. Skjønte fint lite av det jeg 😳. Anonymkode: 9b6db...143 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #4 Skrevet 16. juli 2024 Det mangler bare at du skriver på kvasi-nynorsk, så hadde jeg skjønt enda mindre. Spøk til side. Jeg vet ikke hvorfor du henger det på akkurat analsex, men uansett lyster og legning; hvis det ikke går opp, så må man jo bare videre? Anonymkode: 283b8...501
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #5 Skrevet 16. juli 2024 Anbefaler deg å logge av internett når du ikke er i vater. Anonymkode: f3efc...bbc 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #6 Skrevet 16. juli 2024 Dette var ikke lett å få så mye ut av, bortsett fra at du ikke er fan av analsex. Lik det eller ikke. Det handler om den enkelte sin nytelse, og den er individuell. Et anstrengt forhold til analsex er ofte forankret i homofobi. Anonymkode: ca7e9...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #7 Skrevet 16. juli 2024 Du er nok svært forvirret. Jeg fikk mannen til,å lese innlegget ditt også, han tror du er homofil i fornektelse fordi du er i konflikt ked deg selv. Jeg mener analsex ikke er kjønnsbundet. Anonymkode: afade...5e9
Gjest Hoia Skrevet 16. juli 2024 #8 Skrevet 16. juli 2024 (endret) Det er ikke homofobi. Mange ser på det vaginale tilholdsstedet som et svamppunkt de ikke greier å forholde seg til. De tenner ikke på det. Lignende svampsted finnes ikke i rumpa, derfor er det vanligere med rifter der. Det er ikke å anbefale fra naturens side. Endret 16. juli 2024 av Hoia
ALB Skrevet 16. juli 2024 #9 Skrevet 16. juli 2024 5 minutter siden, Hoia said: Det er ikke homofobi. Mange ser på det vaginale tilholdsstedet som et svamppunkt de ikke greier å forholde seg til. De tenner ikke på det. Lignende svampsted finnes ikke i rumpa, derfor er det vanligere med rifter der. Det er ikke å anbefale fra naturens side. Men…. hva med de som tenner på begge deler da? Både det fuktige svamplandet vaginaen representerer og den deilige friksjonen som analsex tilbyr? Hva med dem? 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #10 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anbefaler deg å logge av internett når du ikke er i vater. Anonymkode: f3efc...bbc Alle innleggene til Hoia er slik. Vet ikke hva greia er, umulig å forstå i hvertfall Anonymkode: 6184b...779 2
Gjest Hoia Skrevet 16. juli 2024 #11 Skrevet 16. juli 2024 ALB skrev (1 minutt siden): Men…. hva med de som tenner på begge deler da? Både det fuktige svamplandet vaginaen representerer og den deilige friksjonen som analsex tilbyr? Hva med dem? 🙂 Jeg tror rett og slett de må velge. Den samme friksjonen oppstår ved å være ordinær tent i det vaginale, faktisk.
Gjest Hoia Skrevet 16. juli 2024 #12 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle innleggene til Hoia er slik. Vet ikke hva greia er, umulig å forstå i hvertfall Anonymkode: 6184b...779 Ja, men ikke lese innleggene til Hoia da.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #13 Skrevet 17. juli 2024 Det holder vel å vite at analsex er skadelig, mens vaginalsex er eksistensielt? Anonymkode: 01ce2...2b4
Lorieen Skrevet 17. juli 2024 #14 Skrevet 17. juli 2024 Herregud, Hoia, du burde ikke være på nett når du har røkka dine. Ingenting av det du skriver gir noe som helst mening. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #15 Skrevet 17. juli 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Det holder vel å vite at analsex er skadelig, mens vaginalsex er eksistensielt? Anonymkode: 01ce2...2b4 Kan vi egentlig være så bastant? Anonymkode: ca7e9...cbc
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #16 Skrevet 17. juli 2024 Her er det noen som har gått Exphil og liker de store ordene. Anal forankring høres ikke godt ut. Å forankre noe krever at man går dypt og grundig og virkelig fester fast noe. Og en "utvidet fortolkning" - ok. Du finner en homofil fortolkning i st noen liker analsex. Men det er jo fint at du selv ser at det virkelig er en utvidet fortolkning da i alle fall. Du hadde ikke flere store ord du ville briljere med? Anonymkode: bc4e9...a99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå