Gå til innhold

Treffe kjæresten hvor ofte pr.uke?

Treffe kjæresten hvor ofte pr.uke?  

41 stemmer

1. 1. Treffe kjæresten hvor ofte pr.uke?

• 1-3 ganger i uka
      6
    • 3-5 ganger i uka
      7
    • 5-7 ganger i uka
      6
    • Hver dag
      22

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Ganske enklelt; Hvor ofte ønsker du å treffe kjæresten pr uke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treffer kjæresten hver dag.. Klarer meg uten ham i noen dager, men når vi har anledning så er vi med hverandre hver dag. Ihvertfall om kvelden og natten. :hjerter_rundt:

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

1-3 ganger pr uke. Jeg er veldig glad i privatliv. :sjarmor:

Forstår meg ikke helt på de som blir siamesiske tvilliger bare fordi dem er sammen heller. Må man virkelig treffes hver dag?

Jeg tror også at et forhold blir mer fruktbart når man ikke ser hverandre hver eneste dag, og hvor man får tid til å savne hverandre.

Endret av Seniorita_
Skrevet

Leste feil jeg da, så stemte også feil. Typisk. :roll:

Ser dessverre ikke kjæresten min mer enn 2-3 dager pr. uke, men skulle ønske jeg kunne sett ham fra 5-7 ganger pr. uke (ikke hver dag da jeg av og til blir utrolig asosial). Savner ham sånn!

Skrevet
1-3 ganger pr uke. Jeg er veldig glad i privatliv.  :sjarmor:

Forstår meg ikke helt på de som blir siamesiske tvilliger bare fordi dem er sammen heller. Må man virkelig treffes hver dag?

Jeg tror også at et forhold blir mer fruktbart når man ikke ser hverandre hver eneste dag, og hvor man får tid til å savne hverandre.

:enig:

Skrevet

kommer litt an på hvor i forholdet jeg er, i en startperiode trenger jeg fremdeles dager for meg selv, så da ville svaret blitt 3-5 dager i uka.

litt lenger ut i forholdet, når man kjenner hverandre bedre, på godt og vondt, så vil jeg nok svare 5-7 dager. ikke hele dagen hver dag, men nesten hver dag hver uke.

og senere, blir man samboer og da vil svaret blir hver dag.

Gjest GreenSky
Skrevet (endret)
Svare du også da GrønnSky :hoppe:

Skrev innlegget like før jeg dro hjemmefra, skjønneru, måtte skynte meg for å rekke t-banen.

1 - 3 ganger pr uke passer perfekt for meg. Treffer jeg fyren for ofte blir jeg lei og irritabel. :overrasket: Og hvis han ønsker å treffes oftere en meg, sitter jeg ofte med en "klump om foten"-følelse. (heter det det? :klø: ) og synes han bare er klengete.

Orker ikke 7 dager i uka kosemose-opplegg. :ler:

Nei, det har ikke noe med om jeg ikke er "glad nok" i fyren. tilfelle noen lurte på det. ;)

Endret av GrønnSky
Skrevet (endret)

Alt fra 2-5 dager synes jeg er passe. Dersom vi treffes hver dag eller bor sammen i perioder, skaffer jeg meg et eget privatliv oppi det hele. Stikker på trening, tar en bytur osv.

Når det er mye med skole osv. ser man mindre til hverandre. Vil gjerne treffe venninner og sånt også.

Endret av hecuba
Skrevet

Må ikke kosemose selv om man ser hverandre hver dag... ;)

Gjest GreenSky
Skrevet (endret)
Må ikke kosemose selv om man ser hverandre hver dag...  ;)

Nei, men hans blotte nærver hans pleier å irritere meg om vi treffes for ofte. :ler:

Kanskje fordi jeg har hatt et par ekser som hadde et veldig stort oppmerksomhetsbehov. Når vi var sammen, måtte fokuset mitt være på dem hele tiden.

Endret av GrønnSky
Skrevet

I starten noen par ganger i uka, men fortsetter det slik så er det ikke den rette dama for meg. Kjenner jeg at jeg blir irritert, og føler at hun plager meg, skjønner jeg som regel at det er på tide å gjøre det slutt.

Skrevet

2-5 ganger når jeg har kjæreste. Å se han hver dag kan ofte kvele de gode følelsene litt.

Skrevet
Nei, men hans blotte nærver hans pleier å irritere meg om vi treffes for ofte.  :ler:

Kanskje fordi jeg har hatt et par ekser som hadde et veldig stort oppmerksomhetsbehov. Når vi var sammen, måtte fokuset mitt være på dem hele tiden.

He he... Joda, skjønner det. Har hatt det sånn selv... før. Men ikke nå! Vil være sammen med ham hele tiden :klem1:

Skrevet

Da min nåværende samboer var min kjæreste så jeg ham uansett hver dag (bortsett fra at det var sommerferie og vi oppholdt oss på ulike kanter av landet en stund i begynnelsen)

Fra vi ble sammen og frem til vi flyttet sammen, fortatt unntatt enne selsame sommerferien, så sov han ikke i sin egen seng oftere enn at jeg kunne telle det på fingrene, og de dagene så jeg ham også.

Vi bodde svært nært hverandre da, på samme studenthjem, studerte sammen, spiste ofte middag sammen og møttes mange plasser.

Skrevet

og at man ønsker å ses ofte, er jo ikke nødvendigvis det samme som at man ønsker å kun være sammen med kjærsten hele tiden.

siste kjærsten jeg var sammen med, så jeg sikkert 4-6 dager i uka, men da var det jo likevel ikke slik at jeg alle de dagene dro rett fra jobben og kun var sammen med ham.

jeg kunne godt jobbe først, dra på dansinga eller på kafe med venner først, for så å treffe ham etterpå på kvelden.

hadde jeg kun skullet være sammen med ham hele dagen etter jobb alle de dagene, så hadde det aldri fungert. det er jeg for aktiv til, å droppe trening opptil flere ganger i uka for å bare være sammen hele dagen flesteparten av dagene i uka går ikke.

tror jeg må finne meg en som også er aktiv, men likevel vil ses før og/eller etter andre aktiviteter.

Gjest Jalileh
Skrevet
Må ikke kosemose selv om man ser hverandre hver dag...  ;)

Nei, men for min del passer det ypperlig med 1-3 dager pr uke. Da rekker man å savne hverandre også. ;)

Føler det også som GrønnSky. Får pustevansker av å være sammen hver eneste dag. Tror også som sagt at et forhold kan bli mer fruktbart hvis man er litt i fra hverandre.

Gjest Jalileh
Skrevet
og at man ønsker å ses ofte, er jo ikke nødvendigvis det samme som at man ønsker å kun være sammen med kjærsten hele tiden.

Nei det tror jeg ikke heller, men fortsatt så er det for mye for min del og sees hver dag. :)

Gjest GreenSky
Skrevet
I starten noen par ganger i uka, men fortsetter det slik så er det ikke den rette dama for meg. Kjenner jeg at jeg blir irritert, og føler at hun plager meg, skjønner jeg som regel at det er på tide å gjøre det slutt.

Som jeg sa; Det har ikke noe med at jeg ikke er glad i personen.

Jeg får bare veldig lett klaus.

Hadde bestevenninna mi på besøk i 5 dager, og enda vi kjenner hverandre godt, begynte jeg å bli irritert på henne også. (men viste det ikke da)

Og en venninne er nå en ting. En kjæreste må jo som regel koses på og ha sex med også.

Og når jeg allerede er irritert fordi jeg hsr sett han for mye... :sinnatagg:

Nei, best med 1 - 3 ganger i uka, ja. :ler:

Skrevet

hadde jeg vært irritert over å se kjærsten min ofte, så hadde jeg lurt litt på om det var fremtid i forholdet.

og jeg er også en som liker og er vant til alenetid.

for meg er det viktig å kunne være alene sammen, altså at man kan være sammen uten å måtte prate eller gjøre ting sammen hele tiden.

jeg må kunne sitte å lese eller gjøre hva jeg vil uten at han trenger min oppmerksomhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...