AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #21 Skrevet 16. juli 2024 Jeg husker fortsatt jenten jeg var sammen med første gang jeg hadde samleie, men ikke detaljene rundt det. Det ble ikke topp opplevelse. Hun hadde vært sammen med to menn før og hadde erfaring. Jeg brukte ikke kondom siden det ikke var planlagt. Jeg klarte ikke å være inni henne særlig lenge og sprutet over magen og brystene hennes fordi jeg ble så steike kåt av den flotte nakne kroppen hennes Anonymkode: 52c35...8a3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #22 Skrevet 16. juli 2024 Jeg husker at jeg følte meg dårlig fordi jeg hadde begynt på kraftige p-piller (var ikke noe cerazette å få den gangen). Jeg husker jeg var livredd for å bli gravid om prevensjonen skulle feile. Jeg husker jeg var redd for kjønnssykdommer, selv om vi begge var jomfruer. Var også redd for HIV, med nyhetssaker som Odd Kåre Rabben (som hadde fått HIV fra blodoverføring) friskt i minne fra noen år tidligere. Jeg husker jeg var svært usikker på meg selv og egen kropp. Jeg husker jeg følte at jeg måtte spille en rolle, hvor jeg passet på å stønne og fake orgasme for å gi inntrykk av at jeg likte det som skjedde, ellers kunne han tenke at jeg var for kjedelig og gjøre det slutt. Jeg vet at det var med min første seriøse kjæreste, og at jeg var et par måneder unna 16 år. Jeg husker hvilken sang som spilte i bakgrunnen. Selve sexen? Den husker jeg absolutt ingenting av 😅 Jeg har noen vage minner om sex med samme kjæreste ved senere anledninger, men det er mest sånn "husker at vi hadde sex i skogen", "husker rommet hans luktet reker når han tørket av sperm med papir og lot det ligge i papirkurven" ( 💀 ), eller "husker at sengetøyet hans var hvitt med lilla striper". Det jeg derimot husker veldig godt er romantiske hendelser. Det gjorde langt større inntrykk. Anonymkode: f08d9...5a8
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #23 Skrevet 16. juli 2024 Husker første gang men ikke i detaljer. Det er 25 år siden og det var nok ingen høydare 😂 Fyren var kjæresten min i noen uker, men kan ikke huske hva han het 🙈 Anonymkode: 4b4f8...e2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå