AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #1 Skrevet 16. juli 2024 Jeg ser en del skriver at man ikke husker første gang de hadde sex. Hvordan er det mulig? Var du så full? Var det så lenge siden? Var det så ubetydelig? Eller har du fortrengt det? De fleste skal være i stand til å huske signifikante opplevelser etter 4 års alder. Så jeg blir både overrasket og nysgjerrig når noen sier at de ikke husker første gang de hadde sex. For egen del er det over 30 år siden, men jeg glemmer det jo aldri. Anonymkode: dab5f...b90 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #2 Skrevet 16. juli 2024 jeg var veldig full. husker det meste rundt det, men husker ingenting av selve sexen. han jeg hadde hatt sex med, ble også ganske perpleks da jeg spurte om vi hadde hatt sex kvelden før. følte seg nok ikke veldig høy i hatten. for ordens skyld var det jeg som gikk inn til ham etter at han hadde lagt seg og tok initiativ. jeg bare husket ikke noe dagen etter. var nok ikke veldig minneverdig heller. Anonymkode: 0ad20...8d9
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #3 Skrevet 16. juli 2024 Jeg var ikke full, og har noen vage minner om da jeg hadde sex med for første gang, men husker ikke detaljene. Minner fester seg kun når man spiller dem i hodet eller prater om dem igjen og igjen. Du har tydeligvis tenkt mye mer enn meg på din fortidssex 😄 Anonymkode: 3b634...265 1 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #4 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ser en del skriver at man ikke husker første gang de hadde sex. Hvordan er det mulig? Var du så full? Var det så lenge siden? Var det så ubetydelig? De fleste skal være i stand til å huske signifikante opplevelser etter 4 års alder. Så jeg blir både overrasket og nysgjerrig når noen sier at de ikke husker første gang de hadde sex. For egen del er det over 30 år siden, men jeg glemmer det jo aldri. Anonymkode: dab5f...b90 Var vel en kombinasjon av de tre tipper jeg. Var 15 eller 16. husker ikke om jeg var fylt 16 år eller ikke. Husker også at det var ungdomskjæresten jeg hadde på ungdomsskolen. Men jeg er sjanseløs til å huske akkurat første gangen vi hadde sex. Husker som sagt ikke om vi var 15 eller 16, eller når/hvordan det var. Så utrolig signifikant(sic) kan det jo neppe ha vært. Anonymkode: 740cb...39c 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #5 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har tydeligvis tenkt mye mer enn meg på din fortidssex 😄 Anonymkode: 3b634...265 Tenker også det ligger noe i dette. Jeg har jo vært aktiv i 30 år og har hatt sex en haug ganger med ulike kvinner på disse årene. Er jo ingen spesiell grunn til at jeg skal huske akkurat den første gangen. Svært mange andre ganger jeg heller ikke husker. Anonymkode: 740cb...39c 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #6 Skrevet 16. juli 2024 Jeg tenker også at muligheten for å ha glemt første gangen kan være for de som var kjærester da de hadde sex første gangen og som fortsatte å være kjærester lenge? At man da kan ha glemt hvordan og når det var første gangen? Jeg husker første gangen fordi jeg ikke ville og fordi det gjorde vondt og fordi det var eneste gangen og fordi jeg ble gravid. Anonymkode: 0c104...1b1 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #7 Skrevet 16. juli 2024 Husker heller ikke, neppe så minneverdig 😅 Helt andre ting jeg minnes når det kommer til sex Anonymkode: 726ba...03c 1
TomSawyer Skrevet 16. juli 2024 #8 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg ser en del skriver at man ikke husker første gang de hadde sex. Hvordan er det mulig? Var du så full? Var det så lenge siden? Var det så ubetydelig? Eller har du fortrengt det? De fleste skal være i stand til å huske signifikante opplevelser etter 4 års alder. Så jeg blir både overrasket og nysgjerrig når noen sier at de ikke husker første gang de hadde sex. For egen del er det over 30 år siden, men jeg glemmer det jo aldri. Anonymkode: dab5f...b90 Det glemmer jeg heller aldri..en magisk natt var det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #9 Skrevet 16. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg tenker også at muligheten for å ha glemt første gangen kan være for de som var kjærester da de hadde sex første gangen og som fortsatte å være kjærester lenge? At man da kan ha glemt hvordan og når det var første gangen? Har pult samme dama i 30 år, men husker fortsatt første gangen. Anonymkode: dab5f...b90 2
wandagirl Skrevet 16. juli 2024 #10 Skrevet 16. juli 2024 Husker veldig godt første gangen, men er sjelden noe jeg tenker på😅 Det var absolutt ikke bra, mest flaut og jeg har heldigvis et annet forhold til sex i dag, enn jeg hadde da 😊 1
loveless Skrevet 16. juli 2024 #11 Skrevet 16. juli 2024 Husker første gangen, sånn omtrent. Det som irriterer meg er at jeg ikke husker andre gangen 😂 var med samme mann.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #12 Skrevet 16. juli 2024 Har hatt sex med henne i snart 40 år, men husker hver detalj. Anonymkode: 7b91e...5dd
Trolltunge Skrevet 16. juli 2024 #13 Skrevet 16. juli 2024 (endret) TomSawyer skrev (5 timer siden): Det glemmer jeg heller aldri..en magisk natt var det. Tror vi kvinner relativt sjelden opplever første gang vi har sex som magisk. Har lest at noen har slike erfaringer, men faktisk aldri hørt at første gang sex ble opplevd som magisk for noen kvinner jeg kjenner godt nok til at vi har delt tanker og erfaringer rundt første gang vi hadde sex. For min del var det ok på den måten at mannen (gutten!) var grei og ikke brå, så det var ikke vondt, men noe magi å prate om var det langt langt fra. Mer slik "Og det var det? Er det dette jeg har fantasert om i så lang tid og hatt så store forventninger til? Det er jo ikke i nærheten av det jeg trodde det skulle være." Faktisk tok det noen år før jeg opplevde noe i nærheten av hva jeg hadde fantasert om at sex skulle være. Det var rett og slett svært skuffende å ha sex i flere år før noe som kan kalles magi ble en del av det. Endret 16. juli 2024 av Trolltunge 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #14 Skrevet 16. juli 2024 Det var veldig ubetydelig. Husker med hvem og hvor og når, men ikke selve sexen Anonymkode: 60b3b...bda 1
Surpomp Skrevet 16. juli 2024 #16 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg ser en del skriver at man ikke husker første gang de hadde sex. Hvordan er det mulig? Var du så full? Var det så lenge siden? Var det så ubetydelig? Eller har du fortrengt det? De fleste skal være i stand til å huske signifikante opplevelser etter 4 års alder. Så jeg blir både overrasket og nysgjerrig når noen sier at de ikke husker første gang de hadde sex. For egen del er det over 30 år siden, men jeg glemmer det jo aldri. Anonymkode: dab5f...b90 Første gang ? Romantisk gåtur med kjæresten til et lite tjern en sen sommerkveld. Jeg husker kun et plundrete kondom og to villige kropper som hadde ventet lenge nok. Ingen stor opplevelse, men det ble mye bedre da kjæresten begynte med p-piller og kjærestens mor ordnet med dobbeltseng til oss.
Kalikalinka Skrevet 16. juli 2024 #17 Skrevet 16. juli 2024 Helt ærlig «husker» jeg bare de gangene sexen har vært veldig bra, og det var den definitivt ikke første gang. Helt grei opplevelse, snill og fin fyr, men minneverdig var det ikke. 2
Krist1an Skrevet 16. juli 2024 #18 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Var du så full? Jupp.
TomSawyer Skrevet 16. juli 2024 #19 Skrevet 16. juli 2024 Trolltunge skrev (22 minutter siden): Tror vi kvinner relativt sjelden opplever første gang vi har sex som magisk. Har lest at noen har slike erfaringer, men faktisk aldri hørt at første gang sex ble opplevd som magisk for noen kvinner jeg kjenner godt nok til at vi har delt tanker og erfaringer rundt første gang vi hadde sex. For min del var det ok på den måten at mannen (gutten!) var grei og ikke brå, så det var ikke vondt, men noe magi å prate om var det langt langt fra. Mer slik "Og det var det? Er det dette jeg har fantasert om i så lang tid og hatt så store forventninger til? Det er jo ikke i nærheten av det jeg trodde det skulle være." Faktisk tok det noen år før jeg opplevde noe i nærheten av hva jeg hadde fantasert om at sex skulle være. Det var rett og slett svært skuffende å ha sex i flere år før noe som kan kalles magi ble en del av det. Jeg var 17 hun 20, så ikke hennes debut men vi holdt på til sola sto opp og hun kom mange ganger.. Tror hun husker meg godt jeg.
Trolltunge Skrevet 16. juli 2024 #20 Skrevet 16. juli 2024 TomSawyer skrev (21 minutter siden): Jeg var 17 hun 20, så ikke hennes debut men vi holdt på til sola sto opp og hun kom mange ganger.. Tror hun husker meg godt jeg. Høres fantastisk ut! Jeg husker godt min debut, men ville lyve veldig om jeg kalte det fantastisk. 😆 NÅ er sex fantastisk, og har vært det i mange mange år, men det tok altså noen år å komme til det. Noen er nok heldigere enn andre, og får en bedre start. Vil forøvrig ikke kalle meg selv direkte uheldig heller, for jeg fikk jo etterhvert oppleve sex som samsvarte med fantasier og forventninger til sex. Kjenner kvinner som aldri har fått oppleve det. Det er nok mye enklere for menn å få oppleve sex som magisk deilig enn det ofte er for kvinner, men jeg som kom dit etterhvert skal ikke klage. 😊 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå