AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #1 Del Skrevet 16. juli 2024 Jeg leter etter en sminkefjerner som ikke må skylles av med vann. Synes det å skulle med vann er upraktisk, det søler, og jeg liker det bare ikke. Har micellærvann, men føler ikke d et fjerner alt. Elsker følelsen av Banilas Zero Cleanser, men, altså ikke skyllinga. Det er godt mulig jeg er sær, so be it, men dersom noen har gode anbefalinger å dele blir jeg glad! Spurte på butikk (husker ikke hvilken), og fikk anbefalt Sensilis, som vaskes av med båt bomullspads, men føler den ikke helt... Anonymkode: f7378...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #2 Del Skrevet 16. juli 2024 Hva med kokosolje? Anonymkode: e7a2c...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 17. juli 2024 #3 Del Skrevet 17. juli 2024 Garnier øyensminkefjernar, fjernar øyensminke med ein bomullsdott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #4 Del Skrevet 18. juli 2024 Når du bruker renseprodukter som ikke skyldes vekk med vann vil det bli igjen produkt rester på huden. Bruker du sminke anbefales det å rense huden 2 ganger om kvelden. Uten vann vil det bli igjen produktrester og huden vil ikke bli ordentlig rent. Du velger selvsagt selv men jeg ville ikke ha anbefalt det du ber om. Kan det være enklere og kombinere ansiktsvasken med en dusj. Anonymkode: 7c096...490 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 18. juli 2024 #5 Del Skrevet 18. juli 2024 Kan du ikke ta av rensen med en våt microfiberklut? Jeg bruker disse klutene fra makeupmekka. Hater også vann som renner og søler overalt. https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/magic-eraser-makeup-remover---pink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå