Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid i uke 27 og lurer på om jeg skal kjøpe med en yoga ball allerede nå🙆🏼‍♀️Er det normalt å ha en sånn i graviditeten?🤭 

vil rulle litt på hoftene, ser for mer at den kan bli brukt visst fødselen starter hjemme?❤️ 

Kjedelig å kjøpe noe som bare støver ned😋

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Guest90 skrev (3 minutter siden):

Gravid i uke 27 og lurer på om jeg skal kjøpe med en yoga ball allerede nå🙆🏼‍♀️Er det normalt å ha en sånn i graviditeten?🤭 

vil rulle litt på hoftene, ser for mer at den kan bli brukt visst fødselen starter hjemme?❤️ 

Noe som koster under kr. 100 og du må spørre før du kjøper? Du kan selge/gi den bort, om du ser at den begynner å støve ned. 

Anonymkode: fdc54...fc4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noe som koster under kr. 100 og du må spørre før du kjøper? Du kan selge/gi den bort, om du ser at den begynner å støve ned. 

Den er jo ganske stor og vi har så liten plass😅🙌🏼 

Var mer et spørsmål om noen brukte dette hypping under graviditeten og ikke bare på fødestua 😋

AnonymBruker
Skrevet
Guest90 skrev (6 minutter siden):

Den er jo ganske stor og vi har så liten plass😅🙌🏼 

Var mer et spørsmål om noen brukte dette hypping under graviditeten og ikke bare på fødestua 😋

Så tar du luften ut av den og bretter den pent sammen når/om du ikke bruker den, verre er det ikke om man er løsningsorientert. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så tar du luften ut av den og bretter den pent sammen når/om du ikke bruker den, verre er det ikke om man er løsningsorientert. 

Så smart du er da🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte den mye på kontoret da jeg stivna lett i ryggen. Var verdt pengene for min del.

Anonymkode: 3617d...085

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg brukte den mye på kontoret da jeg stivna lett i ryggen. Var verdt pengene for min del.

Anonymkode: 3617d...085

Smart! Var på jobb jeg skulle hatt den😂😋 Fikk ny stol heldigvis for folk med dårlig rygg så det har jo hjulpet mye🫶🏽

AnonymBruker
Skrevet

Den er dessuten super til en del skånsomme styrkeøvelser i barseltiden ;)

Anonymkode: d7d88...84b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Begge mine babyer har fra ca 2 mnd og frem til 6 måneder trengt å bli byssrt i søvn. Da har kombinasjonen bæresele og yogaball spart meg for mange knebøy 

Anonymkode: 49315...3a8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den er dessuten super til en del skånsomme styrkeøvelser i barseltiden ;)

Anonymkode: d7d88...84b

Åå det har jeg ikke tenkt på engang!

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Begge mine babyer har fra ca 2 mnd og frem til 6 måneder trengt å bli byssrt i søvn. Da har kombinasjonen bæresele og yogaball spart meg for mange knebøy 

Så smart! Det har jeg heller ikke tenkt på!😍

AnonymBruker
Skrevet
Guest90 skrev (3 timer siden):

De koster 99,-   bare å kjøpe. Blir den ikke brukt , tar du bare luften utav og pakker vekk eller gir bort. 

Kan jo brukes av barnet seinere også. 

Brukt det til å sitte på siden uke 20. 

Anonymkode: 5fb5e...ded

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Signerer denne!

Anonymkode: 8e758...5c0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker min mye. Også noen som tipset om at den er fin å bruke når man skal bysse baby etter den er her. Bedre for kroppen å sitte å «hoppe» på yogaball enn å gå rundt å ta knebøy som vi gjorde med storesøster 😅

Anonymkode: d4925...e19

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte yogaball hele svangerskapet. 

Anonymkode: ad684...eb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...