Gå til innhold

Billige restplasser hvor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg trenger desperat sol og varme og Norge har ikke levert som håpet. Jeg har to uker ferie igjen etter sommerferien og tenker å ta en uke i sola i september, midten eller slutten. 

Dere som har kjøpt restplasser, har dere tips til å få det billigst mulig? Jeg har ikke god råd, men det er avgjørende for min mentale helse å dra.. 

Har skjønt jeg må bruke inkognito modus for å få det billigst mulig, den er grei. Men hvilke sider er best? Er så mange! Jeg vil et sted jeg kan ligge på stranda hele dagen, så det blir vel Spania, Kypros eller kanskje Hellas hvis jeg drar tidlig? Ønsker å fly maks 3 timer ca.. Må også være trygt, reiser aleine. 

Tar imot alle tips og triks, også om konkrete steder og hotell! Vil helst ha strand i gåavstand. 

Anonymkode: eb151...34d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Med det været som er her, finner en ikke billige restplasser... allerede for et par uker siden var det vanskelig (som jo ikke er så rart). Kanskje kan du finne deg et sete på fly til en mer værsikker destinasjon og så ta det derfra....? 

Anonymkode: 8fdcb...dfd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Med det været som er her, finner en ikke billige restplasser... allerede for et par uker siden var det vanskelig (som jo ikke er så rart). Kanskje kan du finne deg et sete på fly til en mer værsikker destinasjon og så ta det derfra....? 

Jeg leiter jo etter noe som jeg vil kjøpe når det nærmer seg ikke nå. Typ noen dager i forkant. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en nettside som heter restplass. Du kan jo begynne der. Etter det kan du google ordet "restplass" og da kommer det opp mange sider med restplasser. Jeg tar ikke ferie før skolen har begynt igjen, så det er det jeg har tenkt å gjøre :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg leiter jo etter noe som jeg vil kjøpe når det nærmer seg ikke nå. Typ noen dager i forkant. 😊

Da er det solfaktor.no, Restplass.no, Finn.no og ellers reisebyråenes egne restplass-sider du skal se på... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mulig jeg ikke formulerer meg godt nok, men jeg er klar over at jeg kan google restplasser og hvilke sider som finnes. Det jeg spør etter er tips om hvem av de som kanskje er billigst, om noen har erfaringer med slike type turer og hvor en kan anbefale å dra i september. 

Jeg etterspør altså mennesker som har gjort dette, om steder i Europa og nettsteder. Jeg klarer å google sjøl. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nice i Frankrike er 2t og 55min å fly til. Godt og varmt i september. Kreta og Rhodos har jeg også vært på i sept/okt, godt og varmt men lengre reisetid. Ofte billige restplasser til Tyrkia, det er ca 4timer flytid. Ellers er det vel 3,5t-4t til flere steder i Spania. (Gran canaria er lengre(

Anonymkode: c751c...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mulig jeg ikke formulerer meg godt nok, men jeg er klar over at jeg kan google restplasser og hvilke sider som finnes. Det jeg spør etter er tips om hvem av de som kanskje er billigst, om noen har erfaringer med slike type turer og hvor en kan anbefale å dra i september. 

Jeg etterspør altså mennesker som har gjort dette, om steder i Europa og nettsteder. Jeg klarer å google sjøl. 😅

Blir nok billigere og billigere å dra til Mallorca og større turiststeder i Spania fremover. I hvertfall dersom demonstrasjonene mot turisme fortsetter. Tyrkia og Bulgaria er stort sett alltid rimeligere enn andre steder. Jo mindre populært et sted er, dess billigere er det som regel ….

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...