Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min første er 3,5 år og jeg venter nr 2 i november. 

Mange kommer sikkert til å kommentere min alder, men det er unødvendig (bare for å ha nevnt det)

Jeg er frisk og rask, gift og godt etablert økonomisk og god utdanning. Jeg har ventet med barn pga at jeg ønsker å ha alle disse tingene på plass først. Min mann er 45 år. 

Er det flere her som er på min alder og venter barn? 

Med første fikk jeg ekstra oppfølging fordi jeg hadde fylt 40 år halveis i svangerskapet og følte meg godt ivaretatt og fødte et velskapt barn. Men alle vet jo at eldre mann blir jo større er risikoen. 

Hittil i svangerskapet har alt gått bra, alle tester er fine og jeg er i full jobb.

Anonymkode: c0429...6e6

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til🤗

Anonymkode: 90799...706

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fylte 40 mot slutten av mitt svangerskap. Målet var å få før 40. Gikk nesten. Jeg måtte også ha litt ekstra oppfølging. Dvs, jeg tror ikke jeg egentlig fikk noe mer enn vanlig vil jeg tro, alle gravide får jo god oppfølging! Det sies at jo eldre jo mer risk tar man. Men det finnes også yngre, og unge som går inn i svangerskap med risiko. Du får tilbud om Nipt, som jo er et godt tilbud til tross for at noen er i mot. Det var iallefall litt betryggende for meg. 

Jeg kjenner flere å som har fått barn etter fylte 40, etter at jeg fikk det selv. Alle har født friske barn, og klart seg bra gjennom svangerskapet. 

Anonymkode: e409d...083

AnonymBruker
Skrevet

Er 41 når 2 mann blir født 🌸

Anonymkode: b422c...f34

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til! ❤️

Anonymkode: bc152...d27

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2024 den 13.45):

Lykke til🤗

Anonymkode: 90799...706

Tusen hjertelig takk 🤗

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg fylte 40 mot slutten av mitt svangerskap. Målet var å få før 40. Gikk nesten. Jeg måtte også ha litt ekstra oppfølging. Dvs, jeg tror ikke jeg egentlig fikk noe mer enn vanlig vil jeg tro, alle gravide får jo god oppfølging! Det sies at jo eldre jo mer risk tar man. Men det finnes også yngre, og unge som går inn i svangerskap med risiko. Du får tilbud om Nipt, som jo er et godt tilbud til tross for at noen er i mot. Det var iallefall litt betryggende for meg. 

Jeg kjenner flere å som har fått barn etter fylte 40, etter at jeg fikk det selv. Alle har født friske barn, og klart seg bra gjennom svangerskapet. 

Anonymkode: e409d...083

Ja det følger med en risiko med alderen, men med den gode ekstra oppfølgingen føler jeg meg trygg. Min førstefødte er helt frisk og rask. 

Kjenner på en litt mer tyngde bare denne gangen, men ellers i overraskende fin form. Men med det sagt så er dette siste barnet😁

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er 41 når 2 mann blir født 🌸

Anonymkode: b422c...f34

Så koselig🤍 Lykke til🤗

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lykke til! ❤️

Anonymkode: bc152...d27

Tusen hjertelig takk 🤗

AnonymBruker
Skrevet

44-44-44-44 

Anonymkode: adc27...734

AnonymBruker
Skrevet

Var 29, 39 og 42 når jeg fikk mine barn. Gikk veldig greit det. 
jeg la i litt ekstra innsats i trening og kosthold med de to siste, da jeg antok at det ville bli vanskeligere å komme seg tilbake i form i 40 årene enn i 20 årene.. det er jeg glad for i dag. Det er nydelig å ha småunger nå også:) 

masse lykke til til deg! 

Anonymkode: 9849c...a45

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 41 og nettopp fått mitt andre barn. Ukomplisert svangerskap og fødsel. Masse lykke til! ❤️

Anonymkode: d9dd4...f0d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 41 og venter nr 4 en måned før jeg blir 42😊

Anonymkode: f7e47...aa3

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer og lykke til!

Anonymkode: 1e0c5...aba

AnonymBruker
Skrevet

Fikk nummer 5 da jeg var 41 år. Null stress😊 

Anonymkode: f5b38...ffe

AnonymBruker
Skrevet

Fikk mitt første barn som 43-åring. Ukomplisert svangerskap og vet at jeg takler mammarollen langt bedre nå enn hva jeg ville ha gjort som yngre! Lykke til! :) 

Anonymkode: 74072...733

Skrevet

Jeg fikk sjettemann 2,5 mnd etter jeg ble 41. Det går så fint så!

AnonymBruker
Skrevet

Tenker bare at du er ekstremt heldig som klarte å få barn i denne alderen! Kos deg, og gled deg med barna! Barna kommer sikkert til å ha stor glede av hverandre også 😊

Anonymkode: a89cb...aaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...