Gå til innhold

Ideelle antall sex-partnere skal være 7-8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 46, har over 30.

Anonymkode: 90367...e4b

AnonymBruker
Skrevet

Er 27, fant mannen min da vi var 22. jeg har 8, han har 7. syns det er fint at vi har hatt samme syn på sex og forhold. Vi kunne begge hatt et mye høyere tall, men syns det er svært uattraktivt med et høyt tall. Tallet hadde nok naturligvis vært noe høyere om vi hadde møttes senere i livet, men ikke i nærheten av de tallene du nevner.

Anonymkode: 9dece...236

AnonymBruker
Skrevet

Er 37 (mann), og har hatt 2 lengre forhold. Da det siste tok slutt for 5 år siden, hadde jeg hatt 12 ulike sexpartnere. 
Nå har jeg 38, ikke fordi det er et mål om å ha mange, men fordi disse kvinnene ikke har ønsket å innlede et forhold med meg som er pappa til en liten en. 

Anonymkode: deccc...99f

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke det komme litt an på hvor mange ganger man har ligget med hver partner? En person med 7-8 ONS i fylla er neppe en god og erfaren seksual partner. 

Anonymkode: 49f8a...efc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Anonymus51 skrev (10 timer siden):

Hva mener dere, det er vanlig med 4-11 partnere gjennom livet, og det ideelle skal være 7,5.  Men det sies ikke noe om de som har hatt 50, 200 eller 1000 sex-partnere er «sykelige». Hva mener du?

https://www.psychologytoday.com/us/blog/speaking-in-tongues/202307/whats-an-average-number-of-sexual-partners

Morsomt med slike studier, når det står: (en annen studie viser 2-3 partnere) 

Dessuten er det veldig kulturelt betinget. Grensen for å bli sett på som promiskuøs har nok vært mye lavere i kristen- konservative USA, enn her i liberale Skandinavia. 

Og hvorfor sier alle studiene at menn har flere partnere gjennom livet? Er det veldig mange menn som ligger med menn? 

Anonymkode: 83196...1d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud, ikke nå igjen....

DET SPILLER INGEN ROLLE HVOR MANGE FOLK HAR LiGGET MED.

Hva er dere for noen neper som hele tiden gnåler om andre menneskers sexliv? Det er jo sykelig. 

Anonymkode: f608a...fe0

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg hadde sluttet ved 7 hadde jeg aldri fått oppleve hvor fantastisk sex virkelig kan være. Det oppdaget jeg først ved 10 partner. Før det var det hastige og/eller egoistiske partnere. Først 10'ende mann tente selv på å gi nytelse også, og dermed ble sex noe helt annet enn å i hovedsak gi nytelse. 

Flere av partnere jeg hadde tidligere fremholdt vårt sexliv som absolutt fantastisk, fordi jeg er en giver, men det var ikke så gjensidig begeistring før jeg altså traff en mann som også liker å gi, for det blir noe magisk når det er gjensidig. 🥰

(Selv om jeg liker å gi er det trist når det ikke er gjensidig.)

Anonymkode: dcc70...b6d

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Å herregud, ikke nå igjen....

DET SPILLER INGEN ROLLE HVOR MANGE FOLK HAR LiGGET MED.

Hva er dere for noen neper som hele tiden gnåler om andre menneskers sexliv? Det er jo sykelig. 

Anonymkode: f608a...fe0

Du må da gjerne pule så mange menn du vil, er da ingen som forsøker å stoppe deg. Men mennesker har fortsatt preferanser, enten man liker de eller ikke. Ikke alle disse preferansene er like for alle. 🤷‍♂️

Anonymkode: c519e...ad0

AnonymBruker
Skrevet
Anonymus51 skrev (12 timer siden):

Hva mener dere, det er vanlig med 4-11 partnere gjennom livet, og det ideelle skal være 7,5.  Men det sies ikke noe om de som har hatt 50, 200 eller 1000 sex-partnere er «sykelige». Hva mener du?

https://www.psychologytoday.com/us/blog/speaking-in-tongues/202307/whats-an-average-number-of-sexual-partners

Spiller jo ingen rolle hvor mange man har sex med, når du kan ha sex med 1 person 100 ganger. Blir akkurat samme prinsipp.

Om du ikke foretrekker å ha mange sex partnere er det en annen sak, men hvor mange partneren din hsr hatt sex med er faktisk ikke din sak. Folk er forskjellige og har hatt forskjellig dating liv. Jeg var offisielt singel siden jeg var 20 år, og fikk meg ny partner når jeg var 26. På de 6 årene så har jeg hatt sex med 12 stk. Det er ganske lite over 6 års tid som singel. Og 3 av de har vært ons, men 9 av de har jeg datet stund.

Jeg har åpen dialog med partneren min om dette da bodycount hysteriet starta, og vi var begge enige om at vi gir faen, fordi det var en tid før oss.

Så hvorfor skal man bekymre seg og bry seg om antallet sex partnere hvis du finner kjærligheten med en som er snill og behandler deg bra.

og, bare for å nevne, Ingen snakker om at kvinner går igjennom en renselse hver måned(menstruasjon), så da renser de seg jo for ligga de har hatt, shedder alt av. Enn hva vi menn gjør, som kan bare vaske penis uten på. 

Synes det er så rart det har blitt en trend mest blandt oss menn at antall sex partnere har noe å si. Er jo ikke rart det er krig sier jeg bare. La folk ha privat livene sine i fred, og senk ned forventingene av andre. Da vil du finne mange fine mennesker mellom lagene.

Anonymkode: 1d01b...edf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo flere jo bedre, hvis det er et mål å ha flest mulig lausunger, flest mulig knuste hjerter og spre kjønnssykdommer mest mulig.

Anonymkode: 7a5b5...1a2

AnonymBruker
Skrevet

For en rar ting å henge seg opp i, jeg aner ikke mannens antall og han har selvfølgelig aldri spurt meg om mitt heller.
Kan ikke huske å ha blitt spurt av noen, utenom tenåringskjæresten min. 

Anonymkode: fe27f...a72

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det skal være et ideelt antall partnere - det må være hva folk MENER er et ideelt antall. Jeg gadd ikke lese den artikkelen. Så lenge man ikke sprer kjønnssykdommer er det vel bare å ligge med så mange eller få man ønsker. Og ikke bry seg om hva folk mener.

Anonymkode: 45f36...5b6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det ideelle er 5 max for damer og 15 for menn. Har selv 3 som kvinne i 30-årene.

Anonymkode: 9d222...2ae

AnonymBruker
Skrevet

Hvem bryr seg. Antallet sexpartnere folk har hatt kommer an på tilfeldigheter. Liksom hvor mye singel har personen vært. Da er det vanligere med flere, og det sier seg jo faen selv når man er fri og kan ta ting på gefuhlen. Nei dette er ingen slut som snakker, bare synes det er common sence å det bør ikke være noe tema i et nyinngått forhold. Har man ligget med 200-1000 er det kanskje litt mer spesielt, da tenker jeg noen issues eller yrkesvalg relatert til sexsalg. Men de fleste sitter jo ikke på en sånn count. 

Anonymkode: 7396d...147

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kun hatt én, min barndomskjæreste, som jeg er gift med den dag i dag. Er jeg et dårlig menneske siden jeg ikke har ligget med flere? 47 år, gift i 25.

Anonymkode: 3c141...811

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du må da gjerne pule så mange menn du vil, er da ingen som forsøker å stoppe deg. Men mennesker har fortsatt preferanser, enten man liker de eller ikke. Ikke alle disse preferansene er like for alle. 🤷‍♂️

Anonymkode: c519e...ad0

Det som er litt «morsomt» er når disse preferansene kræsjer 😆

En mann som spør meg om hvor mange jeg har hatt sex med, er utenfor mine preferanser. Om mitt antall er innenfor han sine preferanser blir da irrelevant. Han har gjort seg uaktuell bare ved å spørre og om mine 6 partnere i livet er innenfor han sine preferanser får han jo aldri vite🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 11a6a...851

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...