AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #1 Del Skrevet 16. juli 2024 Trenger noen gode råd nå. Skal til syden om ikke lenge, og fikk for litt over 3 mnd siden et katteklor i hakepartiet. Det begynner å bli lysere og er nå ganske lys rosa i fargen. Men nå er jeg redd sola i syden vil gjøre det mørkere og mer permanent. Ikke lett å dekke det til med klær i ansiktet. Har kjøpt en stift med spf 50 som jeg skal ta på. Tror dere det hjelper mye? Har også arrplaster, men vanskelig å få det til å sitte ordentlig ved munnpartiet. Og det kan vel kanskje risikere og bli en hvit strek der også når jeg får farge i resten av ansiktet? Kloremerket er forresten ganske tynt og kanskje rundt 4 cm langt. Ønsker ikke et permanent synlig og mørkere arr i ansiktet. Det har plaget meg lenge nok, og nå etter over 3 mnd begynner det endelig å bli lysere. Anonymkode: 1a91e...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #2 Del Skrevet 16. juli 2024 Bruk silikonplaster. Tror det finnes en krem også. De hjelper deg på apoteket. Jeg har et langt arr rett over kragebeinet og midt foran. Fikk arret i mai. Brukte silikonplaster til oktober. Arret ble helt fint og er knapt synlig i dag. Anonymkode: 0e562...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #3 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bruk silikonplaster. Tror det finnes en krem også. De hjelper deg på apoteket. Jeg har et langt arr rett over kragebeinet og midt foran. Fikk arret i mai. Brukte silikonplaster til oktober. Arret ble helt fint og er knapt synlig i dag. Anonymkode: 0e562...5b3 Det er silikonplaster jeg har, men det vil ikke sitte. Faller av bare jeg spiser. Silikonsalve har jeg brukt fast, men den beskytter ikke mot sola. Lurer på hva som beskytter det best mot sola. Arret begynner å bli bra nå, men er redd det vil bli verre pga sol. Anonymkode: 1a91e...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #4 Del Skrevet 16. juli 2024 Jeg ville smørt med stiften vær halvtime på dagen. Du kan også prøve å dekke til arret med en annen type plaster. Selges også en solkrem fra eucerin med faktor 100. Kan smøre med den over arret før du går ut. Bruk solhatt med stor brem så den gir skygge til meste av ansiktet. Anonymkode: 36f24...87a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #5 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ville smørt med stiften vær halvtime på dagen. Du kan også prøve å dekke til arret med en annen type plaster. Selges også en solkrem fra eucerin med faktor 100. Kan smøre med den over arret før du går ut. Bruk solhatt med stor brem så den gir skygge til meste av ansiktet. Anonymkode: 36f24...87a Takk for tips. Men kan det ikke risikere at det blir skille etter plaster? Anonymkode: 1a91e...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #6 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for tips. Men kan det ikke risikere at det blir skille etter plaster? Anonymkode: 1a91e...071 Mente skille pga sola hvis man bruker plaster. Får ganske fort farge. Anonymkode: 1a91e...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #7 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 16.7.2024 den 11.36): Mente skille pga sola hvis man bruker plaster. Får ganske fort farge. Anonymkode: 1a91e...071 Jo, men det vil jo gradvis forsvinne. Hvis man tenker til neste år feks Anonymkode: 2cd24...ca8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå